quote:Op zondag 18 september 2011 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wees blij als je een punt hebt man
Niet echtquote:[b]Op zondag 18 september 2011 14:25 schreef Noppie2000 het volgende:[/ b] [..] Ajax-Supporters: Only sing when people are heavily injured
![]()
Ik kan het ook, bagger praten
![]()
Oordeel dan niet of zijn gedrag. Want je weet niks.quote:
Ja daar waren wij ook al achter, alhoewel hij het cv best goed doet.quote:Op zondag 18 september 2011 14:27 schreef Ascendancy het volgende:
Op de plek van Blind kan net zo goed niemand staan
en jij weet allesquote:Op zondag 18 september 2011 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oordeel dan niet of zijn gedrag. Want je weet niks.²
Let eens even op wie wat zegtquote:Op zondag 18 september 2011 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oordeel dan niet of zijn gedrag. Want je weet niks.²
zo waar ditquote:Op zondag 18 september 2011 14:27 schreef Booder het volgende:
Ajax
Altijd die zielige geluksdoelpuntjes
alsof iemand deze bagger ooit eens terug gaat lezenquote:Op zondag 18 september 2011 14:28 schreef Caland het volgende:
Al 9 topics en niemand die er een reeks van maakt
blijkbaar was het een reeks maar ergens ging het mis en moesten we van de mod een topic terug, want als je in topic 8 naar het laatste topic wilde ging ie naar topic 7quote:Op zondag 18 september 2011 14:28 schreef Caland het volgende:
Al 9 topics en niemand die er een reeks van maakt
020 hooligans ipv Rotterdam Hooligansquote:Op zondag 18 september 2011 14:28 schreef Dekatria het volgende:
Die viertienertjes blinken ook niet echt uit in originaliteit he?
Oe!
Ah!
Ed de Goey!
Huh?! Doet Nadal ook mee?quote:Op zondag 18 september 2011 14:29 schreef alors het volgende:
[..]
blijkbaar was het een reeks maar ergens ging het mis en moesten we van de mod een topic terug, want als je in topic 8 naar het laatste topic wilde ging ie naar topic 7
Hoe kom je daar nou bij? Wel tracht ik hem louter op voetbalkwaliteiten te beoordelen. Louter.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 14:29 schreef Sickert het volgende:
Blind verhuren aan RKC Zondagamateurs
Daar hoef je je niet voor te schamen, als hij dan ook maar bij een topklasser speelt.quote:Op zondag 18 september 2011 14:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als vader schaam je je toch kapot. Was je zelf altijd zo goed, is je zoon zo'n type voor de topklasse.
en voor ajax.quote:Op zondag 18 september 2011 14:30 schreef Nober het volgende:
Gelijkspel is een overwinning voor AZ, Twente, Vitesse, Feijenoord.
Zeker nietquote:Op zondag 18 september 2011 14:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Al zou deze mooier zijn geweest.
De jong en janssen onzichtbaarquote:Op zondag 18 september 2011 14:31 schreef Saekerhett het volgende:
De Jong speelt echt dramatisch slecht.
quote:
lol aan suarez kan niemand tippen. De enige voetballer die nog lelijker was was reiziger. Die jongen kreeg gewoon de plastische chirurgie vergoed van de basisverzekeringquote:
zijn wisselbeleid is gelijk aan die van Mario Been.quote:
Mwah, gaat redelijk gelijk op/quote:Op zondag 18 september 2011 14:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV duidelijk beter.. Maar het schort 'm in het afmaken...
quote:Op zondag 18 september 2011 14:32 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
lol aan suarez kan niemand tippen. De enige voetballer die nog lelijker was was reiziger. Die jongen kreeg gewoon de plastische chirurgie vergoed van de basisverzekering
Ajax is stukken effectieverquote:Op zondag 18 september 2011 14:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV duidelijk beter.. Maar het schort 'm in het afmaken...
quote:Op zondag 18 september 2011 14:32 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
lol aan suarez kan niemand tippen. De enige voetballer die nog lelijker was was reiziger. Die jongen kreeg gewoon de plastische chirurgie vergoed van de basisverzekering
Maar PSV is beter..quote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ajax is stukken effectiever
quote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef Godtje het volgende:
Tyton kan dus nu de gemeente aanklagen. Het is tenslotte gemeentegrond.
Dit soort ongelukken mogen net gebeuren in de openbare ruimte.
Weer zo'n leuke post van jou zeg. HILARISCH.quote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Sinouh is de beste man van het veld. Samen met Assaidi, en die doet niets eens mee.²
Ik vind dat Vermeer 't ook niet slecht doet.quote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Sinouh is de beste man van het veld. Samen met Assaidi, en die doet niets eens mee.²
Kloptquote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ajax is stukken effectiever
Risico van het vak.quote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef Godtje het volgende:
maar hij draagt wel al 2 weken dezelfde onderbroek. Het lukt zijn vrouw maar niet om die gewisselt te krijgenquote:Op zondag 18 september 2011 14:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie z'n melktandjes al kwijt is hoor.
klopt..maar de uitslag telt... Xdquote:
Toch zal het een gelijkspel voelen als een nederlaagquote:
oh ja, jij bent die debiele mocro loverquote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 14:34 schreef eight het volgende:
[..]
Toch zal het een gelijkspel voelen als een nederlaag
Dat is juist doordat PSV beter is.quote:Op zondag 18 september 2011 14:34 schreef eight het volgende:
[..]
Toch zal het een gelijkspel voelen als een nederlaag
quote:Op zondag 18 september 2011 14:34 schreef Nober het volgende:
Door Tyton mis ik een deel Liverpool-Tottenham!
De natuurlijke opvolger van Afellay. En dat baseer ik zowel op voetbalgronden als op mimiek/motoriek van het beste ventje.quote:
Waar heb jij het nou weer overquote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef Godtje het volgende:
PSV heeft ook europees gespeeld hoor en nog later zelfsquote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef Kremers het volgende:
Ajax speelt dus slecht als ik het zo hoor, dat is altijd zo na een Europese wedstrijd... Blijft vreemd.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:35 schreef Caland het volgende:
Goede wissel Fred.
Groetjes,
Dick Advocaat.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef Godtje het volgende:
goh, twee zandbakmocrootjes die het beste zijnquote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Alsmede de achtergrondquote:Op zondag 18 september 2011 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De natuurlijke opvolger van Afellay. En dat baseer ik zowel op voetbalgronden als op mimiek/motoriek van het beste ventje.²
ManU - Chelsea kun je gewoon zienquote:Op zondag 18 september 2011 14:34 schreef Nober het volgende:
Door Tyton mis ik een deel Liverpool-Tottenham!
Had 'ie in de 60e minuut al verdiend.quote:Op zondag 18 september 2011 14:35 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Geef Vertonghen gewoon de tweede geel.
Vergeet Afellay niet.quote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Op dit soort dagen mis je spelers als Ronaldo, Romario en Assaidi.²
Gelukkig wel, voor die wedstrijd zou ik ook gewoon gezapt zijnquote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ManU - Chelsea kun je gewoon zien
2-2. Ik ben tevredenquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Op dit soort dagen mis je spelers als Ronaldo, Romario en Assaidi.²
Ik dacht al, je komt zo achterlijk over.quote:heb een MBO opleiding genoten.
Echt hè.quote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef j0rdiiii het volgende:
wat een tering tyfus wedstrijd nog aan toe zeg...
Vond ons goed spelenquote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef j0rdiiii het volgende:
gezien het wedstrijdverloop moet je met de uitslag toch tevreden zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Jack Sparrow zocht ook nog een vloot.quote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Enorm idd. Vloot de hele wedstrijd dood.
vloot.quote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vlootquote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
De zilvervloot?quote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat zijn we ookquote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef eight het volgende:
[..]
gezien het wedstrijdverloop moet je met de uitslag toch tevreden zijn.
Lach me maar uit, ik vang wel mooi 1500 netto in de maand. Dat kun jij niet zeggen.quote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef TWP het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht al, je komt zo achterlijk over.
RKC.quote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb niks gezien wie speelde beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |