van slag vanwege tytonquote:Op zondag 18 september 2011 14:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waar slaaat dit op, wat is Ajax aan het doen?.
Hahaquote:Op zondag 18 september 2011 14:00 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel zal P$V Kuipers betaald hebben?
quote:
iedereen aan de dwarslaesie ole ole!quote:
Tegen mindere ploegen speel je nou eenmaal makkelijker.quote:Op zondag 18 september 2011 14:01 schreef Shreyas het volgende:
PSV speelt het hele seizoen dramatisch, maar uitgerekend tegen Ajax spelen ze ineens beter dan in alle wedstrijden in de afgelopen 2 jaar, hoe kan dat toch.
dat excuus geldt alleen als psv achter staat.quote:
Nergens, zijn allemaal voor 020 dus laten altijd alles gaan als het pro 020 is. Doe je niks aan, vandaar dat er een echt voetbalforum is opgericht waar je SCH bijvoorbeeld terugvindt.quote:Op zondag 18 september 2011 14:00 schreef Droopie het volgende:
vraag me af waar de admins zijn vanmiddag?
Vraag ik me het hele seizoen al afquote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Was ik me de gehele 1e helft ook aan het afvragen, hij is onzichtbaar.
Het helpt gewoon niet, PSV is sterkerquote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef TWP het volgende:
[..]
Wegwezen, ik kan er niet tegen dat mijn clubje achter staat.
De TT is toch aangepastquote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nergens, zijn allemaal voor 020 dus laten altijd alles gaan als het pro 020 is. Doe je niks aan, vandaar dat er een echt voetbalforum is opgericht waar je SCH bijvoorbeeld terugvindt.
Staat misschien nog op de loonlijst van Twentequote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag ik me het hele seizoen al afWat speelt die bagger zeg sinds hij bij de joden zit.
WELKEN ZENDER!!1quote:Op zondag 18 september 2011 14:03 schreef Type-R het volgende:
[..]
vast wel, maar daar is dit topic niet voor bedoeld
Nog maar een keer, doe eens niet zo debiel.quote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nergens, zijn allemaal voor 020 dus laten altijd alles gaan als het pro 020 is. Doe je niks aan, vandaar dat er een echt voetbalforum is opgericht waar je SCH bijvoorbeeld terugvindt.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tegen mindere ploegen speel je nou eenmaal makkelijker.
paintquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |