nee, ik wil graag wachten op de 2-1.quote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ook niet. 1-1 laten staan. niet verder spelen
Dat ben ik helemaal met je eens. Als ik mijn eigen analyse op betrouwbaarheid toets ben ik zelfs van mening dat dat beter was geweest. Er is meer op earth dan geld en voetbal. Althans, daar denk ik zo over.quote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ook niet. 1-1 laten staan. niet verder spelen
Dit.quote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
Vuile tering scheids, blinde tyfus hond dat het isgewoon een vette overtreding waar die goal uit komt, Vertonghen had minstens geel moeten hebben.......
Ajax profiteert goed van de schrik van PSV, doen ze goed.
Tyton
Kom op zegquote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef S0nic het volgende:
Staak die wedstrijd gewoon. Ook geen gezeik achter af dan.
Manolev rood.quote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
Vuile tering scheids, blinde tyfus hond dat het isgewoon een vette overtreding waar die goal uit komt, Vertonghen had minstens geel moeten hebben.......
Tyton
quote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
Tyton
Best wel een beetje te begrijpen als je teamgenoot zo is afgevoerd, maar toch even de knop omzetten..quote:Op zondag 18 september 2011 13:36 schreef starla het volgende:
Psv heeft er geen zin meer in lijkt het.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:36 schreef Paul het volgende:
Ajax had uit respect niet moeten scoren in de 1e helft
Wat een gejank joh.quote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
Tyton
quote:Op zondag 18 september 2011 13:36 schreef Paul het volgende:
QFTquote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
Tyton
Sinouh had uit respect niet moeten keepen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:36 schreef Paul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |