linkje?quote:Op zondag 18 september 2011 13:47 schreef S0nic het volgende:
Rofl, je moet voor de grap eens die reacties op het PSV netwerk lezen. Als woorden konden doden...
Hij gaat ze nu vertellen dat ze moeten geilen op de overwinning.quote:
Had van jou ook niet anders verwachtquote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik was ook gewoon blij met de 1-1.
Iedereen zat ook te juichen toen Boilessen eruit ging, vind het dus niet boeiend of Tyton speelt of niet.
Jezus wat een sukkels posten hier tochquote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat ze deze wedstrijd laten overspelen, wegens de omstandigheden.
je adblock uitzetten.quote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef Saind het volgende:
Wtf is er aan de hand met mijn Fok? Kan niet citeren...
Mee eens, maar dat soort types voeden zich met reacties als die van jou.quote:Op zondag 18 september 2011 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hoe je het ook wil noemen. Trollen, chromosoompje teveel, achterlijk zijn.
Ohnoes Ajax scoort we mogen niet juichen omdat een keeper een ernstige blessure heeft.quote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had van jou ook niet anders verwacht
c.ronaldo welquote:Op zondag 18 september 2011 13:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoelTuurlijk mag je blij zijn met de 1-1 maar hoe Tyton er af ging dat gun ik geen enkele speler van geen enkele club.
1-1!quote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had van jou ook niet anders verwacht
Het is maar wat je mazzel noemtquote:Op zondag 18 september 2011 13:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Rutten heeft trouwens wel mazzel. Nu zal niemand hem aankijken als het 1-5 word
Adblock aan?quote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef Saind het volgende:
Kan je wel quoteren?quote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef Saind het volgende:
ja, wonen in een studentenhuis heeft voordelen.quote:
Ik kan heel slecht tegen dom gelul. Of trollen als er een keeper halfdood van het veld gedragen wordtquote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat soort types voeden zich met reacties als die van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |