Oké, maar als hij 10 minuten roerloos op het veld ligt moet er toch wat loskomen bij je als het goed is...quote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik was ook gewoon blij met de 1-1.
Iedereen zat ook te juichen toen Boilessen eruit ging, vind het dus niet boeiend of Tyton speelt of niet.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Roffamannetje het volgende:
joden hebben altijd ´iets´ nodig om te winnen.
Of dat nou een scheidsrechter, dubbele bekerfinale, rode kaart voor de tegenstander of dit geval is
Bij AZ-PSV ook niet.quote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AJAX - AZ DEDEN ZE OOK NIET KNEUSJE
Yep, en altijd als ze achterstaan. Of dat keepers meester blunders maken tegen Ajax als hun team voorstaat. Vorig seizoen maar 3x het geval dacht ik.quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gebeurt opvallend vaak dat de keeper er bij een ajax wedstrijd eruit moet.
Ja jeweetz...Balvoordeel.quote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat van Manolev liet hij ook gaan.
Boilesen was een ietsje minder ernstige blessure die hij zelf veroorzaakte...lekkere vergelijking!quote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik was ook gewoon blij met de 1-1.
Iedereen zat ook te juichen toen Boilessen eruit ging, vind het dus niet boeiend of Tyton speelt of niet.
Nee, de Toys'r'Usquote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef Godtje het volgende:
Belachelijk!
Misschien moeten de PSV'ers ook het maasgebouw bestormen.
ja, ik had er een liedje over geschrevenquote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, maar als hij 10 minuten roerloos op het veld ligt moet er toch wat loskomen bij je als het goed is...
Ik zeg ook niet dat ik het niet erg vind maar ik juich niet minder om de 1-1quote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, maar als hij 10 minuten roerloos op het veld ligt moet er toch wat loskomen bij je als het goed is...
Hahaha, Rutten zal die goede coach nooit zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef Geo3kant het volgende:
Nu heb je gewoon een goede coach nodig die de koppies op de juiste plek zet en je oppept.. hierbij feliciteer ik Ajax.
Rutten..![]()
Johquote:Op zondag 18 september 2011 13:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Hahaha, Rutten zal die goede coach nooit zijn.
Nee Willy is nog aan het scheren.quote:
Hij trollt.quote:Op zondag 18 september 2011 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gast, rot eens op met dat debiele gelul van je.
De rijk is eigenlijk een undercover Amsterdammer.quote:Op zondag 18 september 2011 13:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Yep, en altijd als ze achterstaan. Of dat keepers meester blunders maken tegen Ajax als hun team voorstaat. Vorig seizoen maar 3x het geval dacht ik.
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 18 september 2011 13:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, ik had er een liedje over geschreven
Ja, hoe je het ook wil noemen. Trollen, chromosoompje teveel, achterlijk zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |