quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Roffamannetje het volgende:
joden hebben altijd ´iets´ nodig om te winnen.
Of dat nou een scheidsrechter, dubbele bekerfinale, rode kaart voor de tegenstander of dit geval is
quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat ze deze wedstrijd laten overspelen, wegens de omstandigheden.
Nee hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef Paul het volgende:
Wat zijn de omstandigheden dan? Twee spelers die geblesseerd uitvallen is toch geen reden voor overspelen?quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef Paul het volgende:
gebeurt opvallend vaak dat de keeper er bij een ajax wedstrijd eruit moet.quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Roffamannetje het volgende:
Of dat nou een scheidsrechter, dubbele bekerfinale, rode kaart voor de tegenstander of dit geval is
Maar de 2de helft spelen ze dadelijk wel?quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef Paul het volgende:
AJAX - AZ DEDEN ZE OOK NIET KNEUSJEquote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef Paul het volgende:
Zoals al eerder gezegd, het stoken van een dikke teen of het breken van je nek is toch wel een verschil. Een speler die zich blesseert en nog het veld afkan wetende dat het wel goed komt, of een speler waarvan je niet weet wat er aan de hand is, wat niet beweegt, wat bewusteloos is.quote:Op zondag 18 september 2011 13:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Bij Boilesen waren de opmerkingen niet van de lucht, en nog is het ineens het ajaxpubliek wat alleen maar fout is.
dat zie je altijd in het buitenland?quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Nober het volgende:
15 minuten blessuretijd, on-Nederlands veel
30 seizoenen geluk gehad, vind ik wel knap.quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Roffamannetje het volgende:
Valt me toch altijd weer op dat jij wel helder nadenktquote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is gewoon business, hardstikke zielig voor Tyton, maar denk je dat PSV medelijden heeft met Boilessen? Die ligt er ook weken uit..![]()
Nu is het gewoon weer voetbal en dan wil je winnen.
Klopt. Maar dat van Manolev liet hij ook gaan.quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef Sasman het volgende:
[..]
Duidelijk duwfout op PSV speler. Maar voor de rest ja niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |