Ik had idd ook niet dat ik juichte of zo. Toen je ineens het hele stadion hoorde juichen had ik wel zoiets van, beetje respectloos. Maar goed ik snap het wel.quote:Op zondag 18 september 2011 13:41 schreef Doublepain het volgende:
uitslag boeit me ook niet, werd niet eens boos bij de 1-1..
Weet ik niet eigenlijk. Vind ik ook niet relevant. Als we regels gaan aanpassen in de hoop dat die boze supporters niet gaan rellen dan zijn we niet goed bezig.quote:Op zondag 18 september 2011 13:42 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar je voorkomt wel heel veel gezeik.
Ja ken ik. Maar in zulke gevallen kan je hem echt beter laten liggen. Zeker niet aan zijn hoofd draaien. Dan moet je zijn mond opendoen en kijken of z'n tong nog in z'n mond ligt. Niet draaien, WTFquote:Op zondag 18 september 2011 13:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ken je het idee ingeslikte tong?
Godverdegodver, wat een mongolen posten hier toch ookquote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Nober het volgende:
15 minuten blessuretijd, on-Nederlands veel
quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef heloef het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd met Tyton, maar ik was wel gewoon blij bij de 1-1.
Waarom? Je hebt toch geen idee wat er aan de hand is.quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als die wedstrijd doorgaat moeten de spelers gewoon weigeren door te spelen.
Hulde voor deze post.quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is gewoon business, hardstikke zielig voor Tyton, maar denk je dat PSV medelijden heeft met Boilessen? Die ligt er ook weken uit..![]()
Nu is het gewoon weer voetbal en dan wil je winnen.
Haha, mijn wedstrijd begint om 17 uur onze tijd.quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdegodver, wat een mongolen posten hier toch ook
Moet jij nodig zeggen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdegodver, wat een mongolen posten hier toch ook
Komop...quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Roffamannetje het volgende:
joden hebben altijd ´iets´ nodig om te winnen.
Of dat nou een scheidsrechter, dubbele bekerfinale, rode kaart voor de tegenstander of dit geval is
Tuurlijk ..quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef heloef het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd met Tyton, maar ik was wel gewoon blij bij de 1-1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |