Eng hequote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Een vrouw die over voetbal praat
Dat was echt geen rood waard hoor mi...quote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Geo3kant het volgende:
Manolev had al geel + rood moeten hebbendat vast houden van boerigter op de midden lijn + elleboog, was ik even vergeten, but ya'll know im de enige realistische PSV'ers.
Je bent n schat.quote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Geo3kant het volgende:
Manolev had al geel + rood moeten hebbendat vast houden van boerigter op de midden lijn + elleboog, was ik even vergeten, but ya'll know im de enige realistische PSV'ers.
Ga je nu beweren dat Ado er ook wat mee te maken heeftquote:Op zondag 18 september 2011 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ex-Ado speler gleed door en raakte hem in z'n gezicht.
dit idd..kunnen we nu kappen met ditquote:Op zondag 18 september 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
Als Vermeer geblesseerd was geraakt, 15 minuten op de grond had gelegen en daarna PSV 2-0 had gescoord had je ze allemaal niet gehoord.
phew, dat ben ik nietquote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Vooral als het van die domme blondjes zijn
Inderdaad. Levenslang schorsen en contract ontbinden.quote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
Fuuuuck, die Manolev. Lekker aan zijn nek draaien, WTF
even nek terug-knakken, knapt een mens van opquote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zeg ik dat?quote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat Ado er ook wat mee te maken heeft
Misschien had hij met je vader gepraat.quote:Op zondag 18 september 2011 13:40 schreef TheGreatHooD het volgende:
Die gozer is wel gek hoor. Dat zou toch elke voetballer moeten weten dat je in dit soort gevallen hem moet laten liggen?!
quote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Geo3kant het volgende:
Dat is de eerste reactie man. Hij had toch ook niet kunnen nagaan dat het zo ernstig was.quote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik ben een vrouw, heb geen lul, ben geen lesbo en hou wel van voetbalquote:Op zondag 18 september 2011 13:40 schreef Rickazio het volgende:
[..]
zijn van die vrouwen die opeens vertellen dat ze ook ene lul hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |