nee, ik wil graag wachten op de 2-1.quote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ook niet. 1-1 laten staan. niet verder spelen
Dat ben ik helemaal met je eens. Als ik mijn eigen analyse op betrouwbaarheid toets ben ik zelfs van mening dat dat beter was geweest. Er is meer op earth dan geld en voetbal. Althans, daar denk ik zo over.quote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ook niet. 1-1 laten staan. niet verder spelen
Dit.quote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
Vuile tering scheids, blinde tyfus hond dat het isgewoon een vette overtreding waar die goal uit komt, Vertonghen had minstens geel moeten hebben.......
Ajax profiteert goed van de schrik van PSV, doen ze goed.
Tyton
Kom op zegquote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef S0nic het volgende:
Staak die wedstrijd gewoon. Ook geen gezeik achter af dan.
Manolev rood.quote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
Vuile tering scheids, blinde tyfus hond dat het isgewoon een vette overtreding waar die goal uit komt, Vertonghen had minstens geel moeten hebben.......
Tyton
quote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
Tyton
Best wel een beetje te begrijpen als je teamgenoot zo is afgevoerd, maar toch even de knop omzetten..quote:Op zondag 18 september 2011 13:36 schreef starla het volgende:
Psv heeft er geen zin meer in lijkt het.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:36 schreef Paul het volgende:
Ajax had uit respect niet moeten scoren in de 1e helft
Wat een gejank joh.quote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
Tyton
QFTquote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
Tyton
Sinouh had uit respect niet moeten keepen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:36 schreef Paul het volgende:
Inderdaad, en uit respect naar Tyton 5 eigen goals moeten maken.quote:Op zondag 18 september 2011 13:36 schreef Paul het volgende:
Ach joh wat een onzin. Kuipers laat sowieso veel toe wat betreft duwtjes enz. Net ook aan de zijlijn Lens t.o.v. Anita. Dus niet zo geweldig hypocriet zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
Tyton
Wat een onzin.quote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
gewoon een vette overtreding waar die goal uit komt, Vertonghen had minstens geel moeten hebben.......
quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 13:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Sinouh had uit respect niet moeten keepen.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, en uit respect naar Tyton 5 eigen goals moeten maken.
is ook niet raar. Die jongens gaan dagelijks met elkaar om, dus dat doet wel wat met zequote:Op zondag 18 september 2011 13:36 schreef starla het volgende:
Psv heeft er geen zin meer in lijkt het.
Jezus.quote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef Type-R het volgende:
twitter:MHoltrop twitterde op zondag 18-09-2011 om 13:24:54Hoppa! Nu afmaken! (de wedstrijd) 1-1 reageer retweet
quote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
Tyton
twitter:Esmeraldaaa89 twitterde op zondag 18-09-2011 om 13:36:26pff sommige mensen doen net alsof het niks is maken focking grappen over #tyton reageer retweet
Prcs, ik hoop dat een positief bericht over tyton hun bereikt en ze weer gaan knallen!quote:Op zondag 18 september 2011 13:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Best wel een beetje te begrijpen als je teamgenoot zo is afgevoerd, maar toch even de knop omzetten..
Een vrouw die over voetbal praatquote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Paul het volgende:
twitter:Esmeraldaaa89 twitterde op zondag 18-09-2011 om 13:36:26pff sommige mensen doen net alsof het niks is maken focking grappen over #tyton reageer retweet
quote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Aalbers het volgende:
wat gebeurde er precies bij tyton? ben net thuis
Die ex-Ado speler gleed door en raakte hem in z'n gezicht.quote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Aalbers het volgende:
Dat dan weer wel idd.quote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Geo3kant het volgende:
Manolev had al geel + rood moeten hebbendat vast houden van boerigter op de midden lijn + elleboog, was ik even vergeten, but ya'll know im de enige realistische PSV'ers.
krijg een schop bij een verdedigende actie van een ploeggenoot die er zelf ook aan geblesseerd is.quote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Aalbers het volgende:
Eng hequote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Een vrouw die over voetbal praat
Dat was echt geen rood waard hoor mi...quote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Geo3kant het volgende:
Manolev had al geel + rood moeten hebbendat vast houden van boerigter op de midden lijn + elleboog, was ik even vergeten, but ya'll know im de enige realistische PSV'ers.
Je bent n schat.quote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Geo3kant het volgende:
Ga je nu beweren dat Ado er ook wat mee te maken heeftquote:Op zondag 18 september 2011 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ex-Ado speler gleed door en raakte hem in z'n gezicht.
dit idd..kunnen we nu kappen met ditquote:Op zondag 18 september 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
Als Vermeer geblesseerd was geraakt, 15 minuten op de grond had gelegen en daarna PSV 2-0 had gescoord had je ze allemaal niet gehoord.
phew, dat ben ik nietquote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Vooral als het van die domme blondjes zijn
Inderdaad. Levenslang schorsen en contract ontbinden.quote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
Fuuuuck, die Manolev. Lekker aan zijn nek draaien, WTF
even nek terug-knakken, knapt een mens van opquote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zeg ik dat?quote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat Ado er ook wat mee te maken heeft
Misschien had hij met je vader gepraat.quote:Op zondag 18 september 2011 13:40 schreef TheGreatHooD het volgende:
Die gozer is wel gek hoor. Dat zou toch elke voetballer moeten weten dat je in dit soort gevallen hem moet laten liggen?!
quote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Geo3kant het volgende:
Dat is de eerste reactie man. Hij had toch ook niet kunnen nagaan dat het zo ernstig was.quote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik ben een vrouw, heb geen lul, ben geen lesbo en hou wel van voetbalquote:Op zondag 18 september 2011 13:40 schreef Rickazio het volgende:
[..]
zijn van die vrouwen die opeens vertellen dat ze ook ene lul hebben
Nee, volgens jouw roze zonnenbril nietquote:Op zondag 18 september 2011 13:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat was echt geen rood waard hoor mi...
Dat bestaat niet!quote:Op zondag 18 september 2011 13:40 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, heb geen lul, ben geen lesbo en hou wel van voetbal
Stakenquote:Op zondag 18 september 2011 13:41 schreef S0nic het volgende:
Staak gewoon die wedstrijd man, straks krijg je weer huilend PSV fans.
Wat kan mij die fans schelen? Doorspelen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:41 schreef S0nic het volgende:
Staak gewoon die wedstrijd man, straks krijg je weer huilend PSV fans.
Ken je het idee ingeslikte tong?quote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
Maar helaas heb je er geen verstand van.quote:Op zondag 18 september 2011 13:40 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, heb geen lul, ben geen lesbo en hou wel van voetbal
Dat vind ik ook, maar je voorkomt wel heel veel gezeik.quote:Op zondag 18 september 2011 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kan mij die fans schelen? Doorspelen.
Inderdaadquote:Op zondag 18 september 2011 13:41 schreef Doublepain het volgende:
uitslag boeit me ook niet, werd niet eens boos bij de 1-1..
Kijk je via een stream?quote:Op zondag 18 september 2011 13:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op
Ik wil mn geluid terug
Tof dat je me kentquote:Op zondag 18 september 2011 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar helaas heb je er geen verstand van.
Enoh speelt inderdaad voor het eerst in een jaar een fatsoenlijke wedstrijd.quote:
Ik had idd ook niet dat ik juichte of zo. Toen je ineens het hele stadion hoorde juichen had ik wel zoiets van, beetje respectloos. Maar goed ik snap het wel.quote:Op zondag 18 september 2011 13:41 schreef Doublepain het volgende:
uitslag boeit me ook niet, werd niet eens boos bij de 1-1..
Weet ik niet eigenlijk. Vind ik ook niet relevant. Als we regels gaan aanpassen in de hoop dat die boze supporters niet gaan rellen dan zijn we niet goed bezig.quote:Op zondag 18 september 2011 13:42 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar je voorkomt wel heel veel gezeik.
Ja ken ik. Maar in zulke gevallen kan je hem echt beter laten liggen. Zeker niet aan zijn hoofd draaien. Dan moet je zijn mond opendoen en kijken of z'n tong nog in z'n mond ligt. Niet draaien, WTFquote:Op zondag 18 september 2011 13:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ken je het idee ingeslikte tong?
Godverdegodver, wat een mongolen posten hier toch ookquote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Nober het volgende:
15 minuten blessuretijd, on-Nederlands veel
quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef heloef het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd met Tyton, maar ik was wel gewoon blij bij de 1-1.
Waarom? Je hebt toch geen idee wat er aan de hand is.quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als die wedstrijd doorgaat moeten de spelers gewoon weigeren door te spelen.
Hulde voor deze post.quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is gewoon business, hardstikke zielig voor Tyton, maar denk je dat PSV medelijden heeft met Boilessen? Die ligt er ook weken uit..![]()
Nu is het gewoon weer voetbal en dan wil je winnen.
Haha, mijn wedstrijd begint om 17 uur onze tijd.quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdegodver, wat een mongolen posten hier toch ook
Moet jij nodig zeggen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdegodver, wat een mongolen posten hier toch ook
Komop...quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Roffamannetje het volgende:
joden hebben altijd ´iets´ nodig om te winnen.
Of dat nou een scheidsrechter, dubbele bekerfinale, rode kaart voor de tegenstander of dit geval is
Tuurlijk ..quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef heloef het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd met Tyton, maar ik was wel gewoon blij bij de 1-1.
Op tv ook? of enkel bij de stream?quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Roffamannetje het volgende:
Of dat nou een scheidsrechter, dubbele bekerfinale, rode kaart voor de tegenstander of dit geval is
quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat ze deze wedstrijd laten overspelen, wegens de omstandigheden.
Nee hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef Paul het volgende:
Wat zijn de omstandigheden dan? Twee spelers die geblesseerd uitvallen is toch geen reden voor overspelen?quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef Paul het volgende:
gebeurt opvallend vaak dat de keeper er bij een ajax wedstrijd eruit moet.quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Roffamannetje het volgende:
Maar de 2de helft spelen ze dadelijk wel?quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef Paul het volgende:
AJAX - AZ DEDEN ZE OOK NIET KNEUSJEquote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef Paul het volgende:
Zoals al eerder gezegd, het stoken van een dikke teen of het breken van je nek is toch wel een verschil. Een speler die zich blesseert en nog het veld afkan wetende dat het wel goed komt, of een speler waarvan je niet weet wat er aan de hand is, wat niet beweegt, wat bewusteloos is.quote:Op zondag 18 september 2011 13:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Bij Boilesen waren de opmerkingen niet van de lucht, en nog is het ineens het ajaxpubliek wat alleen maar fout is.
dat zie je altijd in het buitenland?quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Nober het volgende:
15 minuten blessuretijd, on-Nederlands veel
30 seizoenen geluk gehad, vind ik wel knap.quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Roffamannetje het volgende:
Valt me toch altijd weer op dat jij wel helder nadenktquote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is gewoon business, hardstikke zielig voor Tyton, maar denk je dat PSV medelijden heeft met Boilessen? Die ligt er ook weken uit..![]()
Nu is het gewoon weer voetbal en dan wil je winnen.
Klopt. Maar dat van Manolev liet hij ook gaan.quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef Sasman het volgende:
[..]
Duidelijk duwfout op PSV speler. Maar voor de rest ja niks mis mee.
Oké, maar als hij 10 minuten roerloos op het veld ligt moet er toch wat loskomen bij je als het goed is...quote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik was ook gewoon blij met de 1-1.
Iedereen zat ook te juichen toen Boilessen eruit ging, vind het dus niet boeiend of Tyton speelt of niet.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Roffamannetje het volgende:
Bij AZ-PSV ook niet.quote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AJAX - AZ DEDEN ZE OOK NIET KNEUSJE
Yep, en altijd als ze achterstaan. Of dat keepers meester blunders maken tegen Ajax als hun team voorstaat. Vorig seizoen maar 3x het geval dacht ik.quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gebeurt opvallend vaak dat de keeper er bij een ajax wedstrijd eruit moet.
Ja jeweetz...Balvoordeel.quote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat van Manolev liet hij ook gaan.
Boilesen was een ietsje minder ernstige blessure die hij zelf veroorzaakte...lekkere vergelijking!quote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iedereen zat ook te juichen toen Boilessen eruit ging, vind het dus niet boeiend of Tyton speelt of niet.
Nee, de Toys'r'Usquote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef Godtje het volgende:
Belachelijk!
Misschien moeten de PSV'ers ook het maasgebouw bestormen.
ja, ik had er een liedje over geschrevenquote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, maar als hij 10 minuten roerloos op het veld ligt moet er toch wat loskomen bij je als het goed is...
Ik zeg ook niet dat ik het niet erg vind maar ik juich niet minder om de 1-1quote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, maar als hij 10 minuten roerloos op het veld ligt moet er toch wat loskomen bij je als het goed is...
Hahaha, Rutten zal die goede coach nooit zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef Geo3kant het volgende:
Nu heb je gewoon een goede coach nodig die de koppies op de juiste plek zet en je oppept.. hierbij feliciteer ik Ajax.
Rutten..![]()
Johquote:Op zondag 18 september 2011 13:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Hahaha, Rutten zal die goede coach nooit zijn.
Nee Willy is nog aan het scheren.quote:
Hij trollt.quote:Op zondag 18 september 2011 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gast, rot eens op met dat debiele gelul van je.
De rijk is eigenlijk een undercover Amsterdammer.quote:Op zondag 18 september 2011 13:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Yep, en altijd als ze achterstaan. Of dat keepers meester blunders maken tegen Ajax als hun team voorstaat. Vorig seizoen maar 3x het geval dacht ik.
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 18 september 2011 13:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, ik had er een liedje over geschreven
Ja, hoe je het ook wil noemen. Trollen, chromosoompje teveel, achterlijk zijn.quote:
linkje?quote:Op zondag 18 september 2011 13:47 schreef S0nic het volgende:
Rofl, je moet voor de grap eens die reacties op het PSV netwerk lezen. Als woorden konden doden...
Hij gaat ze nu vertellen dat ze moeten geilen op de overwinning.quote:
Had van jou ook niet anders verwachtquote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jezus wat een sukkels posten hier tochquote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef Paul het volgende:
je adblock uitzetten.quote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef Saind het volgende:
Wtf is er aan de hand met mijn Fok? Kan niet citeren...
Mee eens, maar dat soort types voeden zich met reacties als die van jou.quote:Op zondag 18 september 2011 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hoe je het ook wil noemen. Trollen, chromosoompje teveel, achterlijk zijn.
Ohnoes Ajax scoort we mogen niet juichen omdat een keeper een ernstige blessure heeft.quote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had van jou ook niet anders verwacht
c.ronaldo welquote:Op zondag 18 september 2011 13:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoelTuurlijk mag je blij zijn met de 1-1 maar hoe Tyton er af ging dat gun ik geen enkele speler van geen enkele club.
1-1!quote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had van jou ook niet anders verwacht
Het is maar wat je mazzel noemtquote:Op zondag 18 september 2011 13:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Rutten heeft trouwens wel mazzel. Nu zal niemand hem aankijken als het 1-5 word
Adblock aan?quote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef Saind het volgende:
Kan je wel quoteren?quote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef Saind het volgende:
ja, wonen in een studentenhuis heeft voordelen.quote:
Ik kan heel slecht tegen dom gelul. Of trollen als er een keeper halfdood van het veld gedragen wordtquote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat soort types voeden zich met reacties als die van jou.
Bij Derijck was het per ongeluk.quote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ben best wel blij dat het geen Ajax speler was die Tyton raakte. Anders had je een gigantische shitstorm over wat voor kutclub Ajax zou zijn
Happen maakt het alleen maar erger. Zoals je ziet is een andere troll ook al vakkundig genegeerd en dat werktquote:Op zondag 18 september 2011 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen dom gelul. Of trollen als er een keeper halfdood van het veld gedragen wordt
quote:
UI zegt in deze voldoende.quote:Op zondag 18 september 2011 13:49 schreef OmniRocket het volgende:
vd Wiel had geel moeten krijgen bij de 1-0 van PSV... en die schwalbe van Boerrigter zou ook bestraft moeten worden bij de 1-1..
maar goed, we gaan lekker door met het verkrachten van het voetbal
Nee ze zijn nog steeds onder schok, en dan ook nog die Ajax supporters die door bleven zingenquote:Op zondag 18 september 2011 13:49 schreef Ascendancy het volgende:
Gelukkig. Dan kan de wedtrijd ook gewoon door en nu maar hopen dat het motiveert voor psv
quote:Kotsende k*t club is het ook zeg, pas voetballen als iemand bijna dood is, nog spreekkoren dr bij van die randmongolen.
quote:Ik had eerst een hekel aan die gasten maar ze verdienen geen eens haat. Gadverdamme hoe ken je in godsnaam met jezelf leven. RATTEN!
quote:Pff, wat zal het mooi zijn, een heel Philips Stadion: Hamas hamas, DIE (met de nadruk op die) ***** aan het gas. Dat verdienen ze en niets minder. Kots publiek.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij Derijck was het per ongeluk.
Was het Sigthorsson geweest had die zijn voet laten hangen of wat dan ook.
Achjaquote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hoor net op de herhaling dat de Ajax "supporters" zingen "Laat maar liggen hij is dood"
Zielig en zwak.
Dadelijk Sinouh maar weer wisselen voor Tyton, hij is bij bewustzijn en dan ben je al beter dan Sinouhquote:Op zondag 18 september 2011 13:49 schreef Godtje het volgende:
Tyton niet dood kunnen we weer gewoon ballen.
Ik praat het gedrag van ajaxsupporters ook niet goed. Dat is gewoon laag. Maar net of al die andere supporters van psv en andere clubs die hier reageren allemaal zo braaf zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, het stoken van een dikke teen of het breken van je nek is toch wel een verschil. Een speler die zich blesseert en nog het veld afkan wetende dat het wel goed komt, of een speler waarvan je niet weet wat er aan de hand is, wat niet beweegt, wat bewusteloos is.
Appels met peren vergelijken.. zucht
Toen hij misschien pas daar lag.quote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hoor net op de herhaling dat de Ajax "supporters" zingen "Laat maar liggen hij is dood"
Zielig en zwak.
Nu zijn het toevallig 2 voorbeelden van Ajax... maar het zijn ook andere clubs hoor (zeg maar allemaal)quote:
machtigquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We zijn van minuut 60 terug naar minuut 45 gegaan
COMPETITIEVERVALSING![]()
![]()
Ik hoorde ook ''en wie niet springt die is een jood'', Tyton sprong niet!quote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Zielig en zwak.
Met een nieuwe keeper erin?quote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef Wilskracht het volgende:
Als Tyton direct in levensgevaar was geweest hadden ze een helicopter op het veld laten landen.
gelukkig beginnen de meeste wedstrijden p in de 48ste minuut!quote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We zijn van minuut 60 terug naar minuut 45 gegaan
COMPETITIEVERVALSING![]()
![]()
Nopequote:
Maar wel lekker doorzingen erover zeker? Wat een zielig hoopje supporters.quote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ohnoes Ajax scoort we mogen niet juichen omdat een keeper een ernstige blessure heeft.
quote:
Ik snap trouwens niet waarom al die Ajax fans dan gaan springen? Ze zijn toch juist joden?quote:Op zondag 18 september 2011 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoorde ook ''en wie niet springt die is een jood'', Tyton sprong niet!
Dit is dan weer een leuke grapquote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Dadelijk Sinouh maar weer wisselen voor Tyton, hij is bij bewustzijn en dan ben je al beter dan Sinouh
Smakeloos jaquote:Op zondag 18 september 2011 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV supporters![]()
Gewoon blijven juichen terwijl De Jong gewond op de grond ligt.
Sneu volk inderdaad. Walgelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV supporters![]()
Hier wel, met de bal voor Pieters naar Mertens...quote:Op zondag 18 september 2011 13:53 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
De 2e helft is nog niet eens begonnen?
whehehequote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Zielig en zwak.
REVENCHE!!!!quote:Op zondag 18 september 2011 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV supporters![]()
gaat idd nergens over, hopelijk stoppen ze en spelen ze deze wedstrijd een andere keer.quote:Op zondag 18 september 2011 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV supporters![]()
Lees de TT eens? Enjoy your ban...quote:Op zondag 18 september 2011 13:55 schreef betyar het volgende:
[..]
De voetbalclub hier tegenover staat voor.
En daar is dit topic niet voor, alsnog een ban dus. Latersquote:Op zondag 18 september 2011 13:55 schreef betyar het volgende:
[..]
De voetbalclub hier tegenover staat voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |