Ja ik ben serieus.quote:
iets met de miljoenennota ofzo.quote:
Bullshit. Bij nekletsel is het standaard protocol om de patient eerst de fixeren, zodat mogelijke beschadigde zenuwen niet beknellen. Daarom knippen ze ook je hele auto open bij pijn aan je nek. Dat zegt voor de rest niets, alleen dat het nekletsel is.quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hij heeft misschien wel gelijk. Mijn Pa geeft hem een kleine kans op overleving. Het feit dat ze heel lang deden voordat ze hem wegdroegen van het veld zegt genoeg.
En ja, hij heeft er verstand van
je vader?quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus.
Ik hoop niet dat het zo is, maar mijn vader heeft er zeker wel verstand van.
Doet je vader ook remote operaties?quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus.
Ik wel.quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef elby1988 het volgende:
Ik voel niet eens opluchting na de 1-1...
Je vader weet toch niet wat er precies aan de hand is neem ik aan.quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus.
Wat een bullshit, als iemand last van zijn nek heeft is dit standaard protocol. Er valt niets over te zeggen afgaande op de beelden. Het kan net zo goed een beetje spierpijn zijn die morgen weer over is.quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hij heeft misschien wel gelijk. Mijn Pa geeft hem een kleine kans op overleving. Het feit dat ze heel lang deden voordat ze hem wegdroegen van het veld zegt genoeg.
En ja, hij heeft er verstand van
Tja, als iemand zo lang out is dan leg je die wedstrijd toch stil en speel je hem later overnieuw. Dit is ook een beetje raar..quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef Lemming22 het volgende:
Maakt allemaal geen fuck meer uit. Wedstrijd is voorbij, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |