Oh dan is het goed.quote:Op zondag 18 september 2011 15:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lieverd?Ik denk dat je het ergste denkt, is niet zo.
Ik weet niet wat voor weer het bij jou is, maar hier is het Pirates of the Caribbean weerquote:Op zondag 18 september 2011 15:30 schreef mr-green het volgende:
[..]
Pirates of the Carribean: nieuwe deel
Of Thor
Het is al bijna maandag.quote:Op zondag 18 september 2011 15:35 schreef mr-green het volgende:
Ik heb dus dit weekend geen enkele zin om mensen op te bellen om iets te gaan doen
Laat het eigenlijk zo snel mogelijk maar weer maandag zijn
ps: wordt film kijken want het regent hard
Ik zie hier zonnestralen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:35 schreef mr-green het volgende:
Ik heb dus dit weekend geen enkele zin om mensen op te bellen om iets te gaan doen
Laat het eigenlijk zo snel mogelijk maar weer maandag zijn
ps: wordt film kijken want het regent hard
Hier schijnt al de hele middag de zon!quote:
ey insomquote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Insomnium het volgende:
Blargh!
Voel me echt fysiek zwaar beroerd.
Vandaag is zon dag dat mijn slaaptekort mij opbreekt.quote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ey insom
wat is er
Ik heb nog niet geslapen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
insom heb je wat geslapen
ik was om half 3 pas uit bed
slaappillen een optiequote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vandaag is zon dag dat mijn slaaptekort mij opbreekt.
Naar de fucking keuken lopen is al vermoeiend.
Het is echt zwaar irritant.
Ben zo ontzettend moe maar slapen wil gewoon niet.
Was het maar zon feest.quote:Op zondag 18 september 2011 15:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
slaappillen een optie
flunitrazepam wat is datquote:Op zondag 18 september 2011 15:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Was het maar zon feest.
Maar het enige dat helpt is flunitrazepam.
Of veel alcohol.
Of een cocktail van slaap medicatie. ( maar dat is super verslavend dus dat mag niet )
* suikertaartje mikt een lief leuk zacht meisje in het bed van Insomniumquote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vandaag is zon dag dat mijn slaaptekort mij opbreekt.
Naar de fucking keuken lopen is al vermoeiend.
Het is echt zwaar irritant.
Ben zo ontzettend moe maar slapen wil gewoon niet.
Een soort van slaapmiddel.quote:Op zondag 18 september 2011 16:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
flunitrazepam wat is dat
Wat fijn dat jij in mijn bed komt liggen danquote:Op zondag 18 september 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[me=suikertaartje]mikt een lief leuk zacht meisje in het bed van Insomnium
[/me]
Zo. Slapen jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |