Gitaarboy zou om 15:00 draaien, maar heeft moeten afzeggen door technische problemen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Waarom Guppie niet?
Blub.quote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef Melting het volgende:
Wie kan me vertellen waarom Gup niet draait?
Oh Amersfoort ga je er al uit.quote:Op zondag 18 september 2011 15:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik stap eigenlijk over op Amersfoort richting Rotterdam. Waar zit je dan.
Oké.... maar waarom is Guppie er niet automatisch ingebleven dan?quote:Op zondag 18 september 2011 15:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gitaarboy zou om 15:00 draaien, maar heeft moeten afzeggen door technische problemen.
We doen wel keertje doordeweeks met iedereen die gratis reizen kan.quote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh Amersfoort ga je er al uit.
Ja ik zit in Hoofddorp kwartiertje op de bus en ik ben er.
Maar goed ik moet nog douchen en toestanden dus het is niet zo'n goed idee.
Ik had anders wel een lekkere remix op willen zetten.quote:Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik heb nu ook geeen zin om te draaien
Is goed.quote:Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
We doen wel keertje doordeweeks met iedereen die gratis reizen kan.
Geen idee? Misschien is Guppie zo geprogrammeerd dat het tijdens een geplande show eruit gaat.quote:Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Oké.... maar waarom is Guppie er niet automatisch ingebleven dan?
dat kan tochquote:Op zondag 18 september 2011 15:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had anders wel een lekkere remix op willen zetten.
Oooh chilliewillie!quote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
De trein van Groningen richting Schiphol, treinstel 4058, een koploper volgens mij gewoon.
Als het nog oranje banken zijn wel, anders nietquote:Op zondag 18 september 2011 15:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh chilliewillie!Waar kwam je vandaag precies?
middagquote:Op zondag 18 september 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Het weer betrekt. Ik baal.
Told you soquote:Op zondag 18 september 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Het weer betrekt. Ik baal.
Groningen gewoon.quote:Op zondag 18 september 2011 15:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh chilliewillie!Waar kwam je vandaag precies?
Hoezo? Ik heb ook gewoon de weersvoorspelling bekeken.quote:
Lieverd wat is er aan de hand?quote:
Hier is het stralend weer. Dat zal straks in Enschede ook wel zijnquote:Op zondag 18 september 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb ook gewoon de weersvoorspelling bekeken.
Welke film?quote:Op zondag 18 september 2011 15:27 schreef mr-green het volgende:
Wat ga ik doen: rondje park doen of een film kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |