Hoe verzin je het.quote:Op zondag 18 september 2011 12:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Probeer er dan ook geen neger uit te rennen als blanke.
Strijk ze!quote:Op zondag 18 september 2011 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
Hooooi dood topic
Ik ga strijken(en ben ziek dus ga ook zoveel mogelijk niks doen verder en slapen).
Zo. Dit was weer mijn nuttige bijdrage aan dit topic![]()
Kusje op je ziek.quote:Op zondag 18 september 2011 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
Hooooi dood topic
Ik ga strijken(en ben ziek dus ga ook zoveel mogelijk niks doen verder en slapen).
Zo. Dit was weer mijn nuttige bijdrage aan dit topic![]()
Ah gezellig!quote:Op zondag 18 september 2011 13:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga maar eens douchen, ouders en nichtje staan zo voor de deur geloof ik
Juh, en dan naar oma waar ik al weeeeeeken niet geweest ben..quote:
Ik ben weer een dagje vrij, weer 6 dagen weg met gisteren mee.. Al weken geen 2 dagen meer vrij gehad.. dat was niet echt de bedoeling geloof ik..quote:
Mag je wel oppassen dat je niet in de knel komt met je weekendrust!quote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben weer een dagje vrij, weer 6 dagen weg met gisteren mee.. Al weken geen 2 dagen meer vrij gehad.. dat was niet echt de bedoeling geloof ik..
Ach, ik had gisteren al te weinig rust, 8,5 ipv 9 uurquote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag je wel oppassen dat je niet in de knel komt met je weekendrust!
Zolang zij opdracht geven dan zit jij inderdaad goed.quote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik had gisteren al te weinig rust, 8,5 ipv 9 uur
Ze doen het zelf, dus de boete gaat ook naar hun..
Lekker voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef mr-green het volgende:
[..]
Lekker voor jeHehe niet haten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het al zwaar genoeg.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:15 schreef ToT het volgende:
Flikker eens een emmer water over me heen of zo. Ik ben niet wakker te krijgen!
quote:Op zondag 18 september 2011 14:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
goedemorgen net een kwartier wakker![]()
gister echt te laat gemaakt
Hier is het lange.quote:Op zondag 18 september 2011 15:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
is het korte mouwen weer of lange ?
Hoi myrquote:
Leuk hè, Lady Gaga!quote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef Melting het volgende:
Zow..... ik luister ook maar weer mee.
Hoiquote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef Melting het volgende:
Zow..... ik luister ook maar weer mee.
Dit is muziekbot.quote:Op zondag 18 september 2011 15:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dit is guppie toch niet
Was toch een redelijk resultaat.quote:
Daar heb je gelijk in!quote:Op zondag 18 september 2011 15:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dit is guppie toch niet
geen idee muziekbotquote:
Waarom dat dan? Waarom Guppie niet?quote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
geen idee muziekbot
Schiphol?quote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
De trein van Groningen richting Schiphol, treinstel 4058, een koploper volgens mij gewoon.
weet ik veel ik ben hier ook nog maar netquote:Op zondag 18 september 2011 15:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Waarom Guppie niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |