quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hey Henrike, hier is ons kamertje
oaquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe jij met Henrike zit te Scrabbelen?
Nee, ik voer haar eerst dronkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En hoe jullie cola (light) drinken?
Succesquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee, ik voer haar eerst dronken
Nee ze zuigt alleen maarquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probleem is dat ze er niet 1 wil drinken.
Er was zelfs een vitaminebar, viel me mee dat je daar niks van wildequote:Op zaterdag 17 september 2011 20:56 schreef norich het volgende:
En nee ik drink geen bieren normaal gesproken ook geen cola
Ja mooi toch, vrouwen willen toch altijd aandacht?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:56 schreef norich het volgende:
Ja jullie zitten over mij te roddelen
't Is toch openbaar hiero?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:56 schreef norich het volgende:
Ja jullie zitten over mij te roddelen
Nou nee hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja mooi toch, vrouwen willen toch altijd aandacht?
Goed punt, bro.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja mooi toch, vrouwen willen toch altijd aandacht?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:58 schreef norich het volgende:
[..]
Misschien alle vrouwen wel. Ik zeg dat niet over mezelf he
Maakt dat uitquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:00 schreef norich het volgende:
[..]
waarom haal je je ooooh nou weg dan?
caps stond aanquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doe je niet met een hoofdletter
\m/
Goulash kroketquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, ik ga even wat zinnigs doen, ik ga kroketten bakken
bamischijvenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond een bami schijf en een goulash kroket gehad
Lekkerquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:05 schreef norich het volgende:
[..]
bamischijven
gisteren nasischijf gehad nomnom
Jij ook al?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:05 schreef norich het volgende:
[..]
bamischijven
gisteren nasischijf gehad nomnom
't is FRIETquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Vroeger zei ik altijd Raket ipv Kroket als mijn moeder vroeg wat ik bij de patat wou.
Natuurlijk begreep ze dat dan en kocht een kroket.
Ik was toen een keer op visite bij de zus van mijn oma (oudtante) en toen gingen we ook patat eten en toen zei ik dus dat ik er een raket bij wou en toen ging m'n tante patat halen en toen kreeg ik patat en zo'n raket ijsje. Ik huilen omdat ik een kroket wou en dus zo'n ijsje kreeg.
Toen hebben we haar frikandel gedeeld en mocht ik het ijsje opeten.![]()
lief dagboek...quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Vroeger zei ik altijd Raket ipv Kroket als mijn moeder vroeg wat ik bij de patat wou.
Natuurlijk begreep ze dat dan en kocht een kroket.
Ik was toen een keer op visite bij de zus van mijn oma (oudtante) en toen gingen we ook patat eten en toen zei ik dus dat ik er een raket bij wou en toen ging m'n tante patat halen en toen kreeg ik patat en zo'n raket ijsje. Ik huilen omdat ik een kroket wou en dus zo'n ijsje kreeg.
Toen hebben we haar frikandel gedeeld en mocht ik het ijsje opeten.![]()
Dat dit kan, in ToFquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om beide een opmerking uit de top10 van meest geplaatste uitgekauwde opmerkingen op fok na elkaar te plaatsen. Hulde hulde!
quote:
David, ik leg het nog één keer uit:quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij wel he?
[..]
Dit, hai Sel![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij wel he?
[..]
Dit, hai Sel![]()
Hee, die zag ik ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Vandaag bij de rally in 'nham stond ook eenfriet
kraam. Mijn maat en nog 1 beide.. Het is patat!
Met 'nham bedoel ik Den Ham.. Dus nee. Maar er stonden er overal wel wat.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hee, die zag ik ook
Toevallig richting Rijssen bij de rotonde links?
Den Ham, jesis, dat moet wel een gehucht zijnquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Met 'nham bedoel ik Den Ham.. Dus nee. Maar er stonden er overal wel wat.
Bij konijnenbergquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Den Ham, jesis, dat moet wel een gehucht zijn
Den Ham niet kennenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Den Ham, jesis, dat moet wel een gehucht zijn
Nee niet bij de fotozaak. Beetje achteraf. Wel tof stukje. Kon de auto aan zien komen. Schuin de straat over en dan haaks rechts de bocht in en dan gelijk weer flauw links.quote:
Morgenmiddag? moet lukken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit topic moet dicht voor 12 uur
Hoi Selma.quote:
Die combinatiequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik had vanavond een fritatje speciaal en een bamischijf pinda.
De frikandel speciaal hadden ze vergeten. Maar dat was niet erg want ik zat echt vol na die bamischijf pinda, die ik dan zelf weer op een bolletje had gegooit.
Eens.quote:
Alles goed?quote:
Makkelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit topic moet dicht voor 12 uur
Weijs heb ik nog op de foto staan jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee niet bij de fotozaak. Beetje achteraf. Wel tof stukje. Kon de auto aan zien komen. Schuin de straat over en dan haaks rechts de bocht in en dan gelijk weer flauw links.
De X wagen (Hans Weijs geloof ik) ramde met z'n BMW ook al bijna zo'n 60 kilometer bord om. Zo'n grote brede.
Wat doe je altijd bij de rally dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:17 schreef Daywalk3r het volgende:
M'n nichtjes helpen altijd mee met de rallys door 't hele land.
En 1tje deed vandaag de communicatie dus was af en toe te horen via die bakkies van de officials. Dus ik hoorde haar en zo'n man zegt zo van "Wat een grafstem heeft dat wijf" . Ik zeg tegen hem "Da's m'n nichtje hoor" Oh sorry zegt ie.. Liep hij weg. Stonden we ineens vooraan
![]()
![]()
![]()
Jaja lief dagboek
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:17 schreef Daywalk3r het volgende:
M'n nichtjes helpen altijd mee met de rallys door 't hele land.
En 1tje deed vandaag de communicatie dus was af en toe te horen via die bakkies van de officials. Dus ik hoorde haar en zo'n man zegt zo van "Wat een grafstem heeft dat wijf" . Ik zeg tegen hem "Da's m'n nichtje hoor" Oh sorry zegt ie.. Liep hij weg. Stonden we ineens vooraan
![]()
![]()
![]()
Jaja lief dagboek
Ja ik dacht van laat ik je voor zijn.quote:
Tijdscontrole (da's voor de start)quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat doe je altijd bij de rally dan?
Oke gaafquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik dacht van laat ik je voor zijn.
[..]
Tijdscontrole (da's voor de start)
Maar ik wil eens starten ook. Lijkt me mooi
Bij de tijdscontrole komen de navigatoren en soms ook de rijders allemaal naar je toe. Da's wel leuk want als ze op tijd zijn kun je altijd ff ouwehoeren.quote:
dat heb ik heul niet gezegdquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgens henrike mag het weer vriezen buiten
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
henrike zegt:
*het wordt steeds dooier :-O
Jaaa de herfst is wel tof ! Met al die gekleurde blaadjes die van de bomen vallen enzoquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Nou ik moet wel stellen dat ik liever vorst heb dan die kutregen. En sneeuw![]()
Enige mooie aan herfst is dat, als straks al het blad van de boom is in het bos lopen en om dan het kleurige bladerenpalet te aanschouwen.
Ja het klinkt wel heel omroep max achtig maar het is wel zo
Ja maar toch liever een pak sneeuwquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:34 schreef norich het volgende:
[..]
Jaaa de herfst is wel tof ! Met al die gekleurde blaadjes die van de bomen vallen enzo
het lijkt dan ook allemaal gezelligerquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar toch liever een pak sneeuwDat kraakt dan zo lekker onder de schoenen. En dan is het altijd fijn om ergens lekker warm binnen te komen
Meh ik heb een hekel aan kou dus liever de herfst. Sneeuw vind ik wel tof hoor, zolang ik binnen zitquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar toch liever een pak sneeuwDat kraakt dan zo lekker onder de schoenen. En dan is het altijd fijn om ergens lekker warm binnen te komen
Oh ik vind kou niet erg. Liever -10 dan +35.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:38 schreef norich het volgende:
[..]
Meh ik heb een hekel aan kou dus liever de herfst. Sneeuw vind ik wel tof hoor, zolang ik binnen zit
Al doe ik handschoenen aan, ik blijf koude handen houdenquote:
Dat ook. Maar wat helpt tegen de kou helpt ook tegen de warmte zeggen ze.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar ach, graadje of 25. beetje wind en een biertje erbij
das
TOFquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Volgende maand naar Flogging Molly\m/
gaafquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja heb d'r wel zin inquote:
ze komen speciaal voor jou een maand eerder?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Oja Novemberquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:53 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ze komen speciaal voor jou een maand eerder?
Ja afwegingen maken hequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:54 schreef GimmeGore het volgende:
ik wou er ook heen, maar ik heb al zoveel concerten staan in november dat ik het maar ff laat zitten
Ok vrij drukke agenda ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:58 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ga al 4x naar Metropool voor concerten in november, dan nog naar Rotterdam en eind oktober naar steenwijk voor festivalletjes en allebei mijn ouders zijn in november jarig
DKMquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Im shipping up to bostoooooooooon.
dropkick murphys
Nicequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Okequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Post die link nog eens.
Daaaromquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:06 schreef norich het volgende:
[..]
en nog tied zat veur de andere helft
En als ik me niet vergis, kent Nienke het van mijquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Jaren terug waren ze nog in Lucky maar toen kende ik die band nog niet.
Leren kennen door een vriendin (Nienke) David kent haar wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2011 22:10:01 ]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oeh Henrike, David gaat met een ander.Zou Henrike een rotzorg zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oeh Henrike, david gaat met een ander.en waarom zou ik dat erg vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turn the world into your dance floor.
Nee ik doe niet boos, ik ben boosquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee ik doe niet boos, ik ben boos
Dan wil ik je bij deze bedankenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En als ik me niet vergis, kent Nienke het van mij
Jij en Marko zijn voor elkaar gemaakt.quote:
idolaatquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij en Marko zijn voor elkaar gemaakt.
Allebei zebra's en ranja-idolaten.
Helemaal geen pafipoquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk.
PaFiPo:
---------------->>>>
[ afbeelding ]
Waarom zou je zoiets überhaupt vieren?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:35 schreef norich het volgende:
[..]
afsluitend vuurwerk nijverdal 175 jaar?
Dan hebben ze tenminste iets te vieren?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets überhaupt vieren?
ja hier na f5 toch ook welquote:
wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets überhaupt vieren?
Goed puntquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan hebben ze tenminste iets te vieren?
Wou net zeggenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:36 schreef norich het volgende:
[..]
ja hier na f5 toch ook wel
maar met die automatische updates enzo leek het van niet
Nee, ik heb wat tegen Nijverdalquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:37 schreef norich het volgende:
[..]
wat is daar mis mee?
heb je iets tegen feesten ofzo?
dan ga je toch lekker in eindhoven wonen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
Wou net zeggen
[..]
Nee, ik heb wat tegen Nijverdal
Graag.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:38 schreef norich het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker in eindhoven wonen.
zo hier. In je gezichtquote:
auchquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Dit is echt te stom
Die *thumb* ook als hij dat gezicht raakt met z'n voet.
haha..Zomer is een rooiequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef Sylvana het volgende:
Zomer bij Heerenveen en Winter bij de Graafschap, ik weet wel waar ik naar toe moet nu
Mooie goals bij Vitesse trouwens
Da's ook vuurwerkquote:
HELLYEAquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar wel toffer dan een lullig vuurpijltje.
quote:
Deze wel iigquote:
Ja dat had ik ook alweer. Lag gelukkig zo'n oranje zak doritos.quote:
'k heb nog wel wat over. mag je zo op komen halenquote:
Die zijn zo lekkerquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook alweer. Lag gelukkig zo'n oranje zak doritos.
alleen de zak zekerquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
'k heb nog wel wat over. mag je zo op komen halen
er ligt hier vast nog wel een broodje bapao in de vriezerquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou wel een mooie grap zijn
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
er ligt hier vast nog wel een broodje bapao in de vriezer
Nee zo'n zak ben ik niet.quote:
Ha-ha... er kwam een matige grap in me opquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee zo'n zak ben ik niet.
Halfvol
Wat heb je gegeten dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Heel scherp
Honger, ik hoef de komende 3 dagen niet meer te eten
veel gehad dus vanavondquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Heel scherp
Honger, ik hoef de komende 3 dagen niet meer te eten
Crystal meth denk ik. Anders moet je echt binnen 3 dagen wel weer eten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ha-ha... er kwam een matige grap in me op
[..]
Wat heb je gegeten dan?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Crystal meth denk ik. Anders moet je echt binnen 3 dagen wel weer eten.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Crystal meth denk ik. Anders moet je echt binnen 3 dagen wel weer eten.
En daardoor hoef jij de komende 3 dagen niet te eten?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
in de zoo patat+ cheeseburger en thuis nog loempia speciaal met babi pangang
ik ben maar een klein meisje hčquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En daardoor hoef jij de komende 3 dagen niet te eten?
Dat klinkt zo'n beetje als iets wat ik als tussendoortje eet
lekkahquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
in de zoo patat+ cheeseburger en thuis nog loempia speciaal met babi pangang
Ik een klein jongetjequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben maar een klein meisje hč
Kleine meisjes worden groot hihiquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben maar een klein meisje hč
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kleine meisjes worden groot hihi
groter dan dit ga ik niet meer worden denk ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kleine meisjes worden groot hihi
En maar fitnessenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn ongezonde eetpatroon van vandaag.
8:15 - bolletje pindakaas en bolletje boterhamworst
11:00 - appelflap
12:30 - appelflap
15:30 - Mora carrero broodje en baopao
18:45 - patatje speciaal en bamischijf pinda
Nu.. - Doritos.
omgquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Nu.. - Doritos.
Lekker als lunch... Dit alles samenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Nu.. - Doritos.
Ja voor niks goddommequote:
Ja hallo, als jij een stofwisseling hebt die sneller gaat dan het licht dan wil dat niet zeggen dat ik dat kan. Rete-ongezond voor mij dit. Maarja af en toe .. OMNOMNOMquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lekker als lunch... Dit alles samen
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja hallo, als jij een stofwisseling hebt die sneller gaat dan het licht dan wil dat niet zeggen dat ik dat kan. Rete-ongezond voor mij dit. Maarja af en toe .. OMNOMNOM
Net zoals mijn buik nu.quote:
Hier net zo. De dag na fitness heb ik vaak inmense honger.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Soms heb ik echt een maag als een bodemloze put en andere dagen zit ik vol na 2 boterhammen. Snap er weinig meer van.
Kan natuurlijk ook komen doordat ik vrij veel beweeg en nu 40 km per dag fiets..quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hier net zo. De dag na fitness heb ik vaak inmense honger.
Dus dinsdags en donderdags. Zaterdags dan weer niet maar dat zou wel door het bier komen van Vrijdags
Auto kaput? Of gewoon gezond doen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook komen doordat ik vrij veel beweeg en nu 40 km per dag fiets..
Edit: fysiek zwaar werk.. dat scheelt ook al.
Heb geen auto meer he.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Auto kaput? Of gewoon gezond doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |