Flakies! <3 I can see?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:28 schreef milka82 het volgende:
Gutenabend! Mijn buit uit de Kiko Berlin:
Twee bakeds
Twee lakjes (donkerpaars shimmer en flakies)
Punt pincet
Cleanser für dem Kopf
Buit van DM
Crackle lakje in donkerrood/goud shimmer
Handenscrub van P2
Nagelriemolie wat naar honing ruikt
Vijl
Oja,en nieuwe schoenen! Nu branden mijn voeten,ook mijn vader ligt uit te puffen. Straks nog even naar Alexanderplatz,terrasje pakken.
Maar wat lees ik,een mini cakeje? Omfg!
Wie heeft voor mijn de twitterlink?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:28 schreef milka82 het volgende:
Gutenabend! Mijn buit uit de Kiko Berlin:
Twee bakeds
Twee lakjes (donkerpaars shimmer en flakies)
Punt pincet
Cleanser für dem Kopf
Buit van DM
Crackle lakje in donkerrood/goud shimmer
Handenscrub van P2
Nagelriemolie wat naar honing ruikt
Vijl
Oja,en nieuwe schoenen! Nu branden mijn voeten,ook mijn vader ligt uit te puffen. Straks nog even naar Alexanderplatz,terrasje pakken.
Maar wat lees ik,een mini cakeje? Omfg!
Wie heeft voor mijn de twitterlink?
twitter:DollishCake twitterde op vrijdag 16-09-2011 om 12:10:23@Mabbina we waren bang voor de baby ma dat was helukkig goed reageer retweet
Joah!!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zullen we een babyshower voor haar organiseren?
Oh I like the way you are thinkingquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zullen we een babyshower voor haar organiseren?
Whehhe ze weet hoe de "dames van Fok!" over haar denkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef mirannie het volgende:
Had nog niet eerder op Klau haar blog gekeken, maar moest het nu toch eens zien. Tenenkrommend!!! Meer kan ik er echt niet van maken.
Iemand ooit het woord `wellis` opgezocht in de Dikke Van Dale? Weet vrij zeker dat het er niet in staat. Brrr. Had echt zin om iets achter te laten...
Ooh? Vertelquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whehhe ze weet hoe de "dames van Fok!" over haar denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |