Flakies! <3 I can see?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:28 schreef milka82 het volgende:
Gutenabend! Mijn buit uit de Kiko Berlin:
Twee bakeds
Twee lakjes (donkerpaars shimmer en flakies)
Punt pincet
Cleanser für dem Kopf
Buit van DM
Crackle lakje in donkerrood/goud shimmer
Handenscrub van P2
Nagelriemolie wat naar honing ruikt
Vijl
Oja,en nieuwe schoenen! Nu branden mijn voeten,ook mijn vader ligt uit te puffen. Straks nog even naar Alexanderplatz,terrasje pakken.
Maar wat lees ik,een mini cakeje? Omfg!
Wie heeft voor mijn de twitterlink?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:28 schreef milka82 het volgende:
Gutenabend! Mijn buit uit de Kiko Berlin:
Twee bakeds
Twee lakjes (donkerpaars shimmer en flakies)
Punt pincet
Cleanser für dem Kopf
Buit van DM
Crackle lakje in donkerrood/goud shimmer
Handenscrub van P2
Nagelriemolie wat naar honing ruikt
Vijl
Oja,en nieuwe schoenen! Nu branden mijn voeten,ook mijn vader ligt uit te puffen. Straks nog even naar Alexanderplatz,terrasje pakken.
Maar wat lees ik,een mini cakeje? Omfg!
Wie heeft voor mijn de twitterlink?
twitter:DollishCake twitterde op vrijdag 16-09-2011 om 12:10:23@Mabbina we waren bang voor de baby ma dat was helukkig goed reageer retweet
Joah!!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zullen we een babyshower voor haar organiseren?
Oh I like the way you are thinkingquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zullen we een babyshower voor haar organiseren?
Whehhe ze weet hoe de "dames van Fok!" over haar denkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef mirannie het volgende:
Had nog niet eerder op Klau haar blog gekeken, maar moest het nu toch eens zien. Tenenkrommend!!! Meer kan ik er echt niet van maken.
Iemand ooit het woord `wellis` opgezocht in de Dikke Van Dale? Weet vrij zeker dat het er niet in staat. Brrr. Had echt zin om iets achter te laten...
Ooh? Vertelquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whehhe ze weet hoe de "dames van Fok!" over haar denken
De volgorde van gebeurtenissen klopt vast niet helemaal maar we hebben ons eens een aantal topics lang bescheurd om haar blog, shopfilmpjes bekritiseerd enzoquote:
Oeh even kijken of ik die blog dan nog kan vindenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
De volgorde van gebeurtenissen klopt vast niet helemaal maar we hebben ons eens een aantal topics lang bescheurd om haar blog, shopfilmpjes bekritiseerd enzoEn toen was een vriendin van haar zo'n goede vriendin om het haar te vertellen. Toen heeft Klau een blog over ons geschreven dat wij zo zielig deden en Lin heeft ook nog een comment achter gelaten toen
Enfin, met vrienden zoals zij heeft heb je geen vijanden meer nodig
Ah wij hadden m ook 5 minuten voor sluiten, gevolg, kwartier later dicht. Ik nog even naar de c1000, met mn domme kop pinnen, ging natuurlijk nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh I like the way you are thinking![]()
Leuk zo'n landelijke pinstoring, vooral als je bij de AH werkt en je krijgt boze klanten op je dak.Ja euh hallo wij kunnen er niks aan doen
Ik snap dat soort dingen ook niet goed want niemand kan er iets aan doen dus wat heb je er aan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:30 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ah wij hadden m ook 5 minuten voor sluiten, gevolg, kwartier later dicht. Ik nog even naar de c1000, met mn domme kop pinnen, ging natuurlijk niet
Daar ook allemaal boze klanten, ik snap dat niet, het is landelijk, dus het heeft geen nut om boos te worden.
Maar ehm... die klau is toch ook gewoon een beetje niet zo snugger? (en dan zeg ik het nog lief)
Haar blogpost is in ieder geval verwijderdquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:29 schreef princess-a het volgende:
Hier (en in het topic ervoor en erna mss ook nog) lees je ook meer: [SC SHJN] Mentally challenged
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whehhe ze weet hoe de "dames van Fok!" over haar denken
Ik denk dat ze of a: niet weet wat spellingscontrole is of b: wel spellingscontrole heeft maar niet begrijpt wat er nou bedoeld wordt met al die streepjes onder de woorden en de woordsuggestiesquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Je zou toch denken dat ze er dan wel iets van opgestoken heeft, maar helaas vindt ze het nog steeds niet nodig om haar teksten door de spellingcontrole te halen![]()
Oh en: Tony Moly lakjes binnen(zeer slecht verpakt overigens, maar ze hebben het overleefd)
ze kan spellingscontrole niet eens spellenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik denk dat ze of a: niet weet wat spellingscontrole is of b: wel spellingscontrole heeft maar niet begrijpt wat er nou bedoeld wordt met al die streepjes onder de woorden en de woordsuggesties
Welke heb je besteld?Zie net glitters voorbij komen op een blog and they look nice!
Dit is het enige wat ik nog kan vinden via google:quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
Iemand die blog over jullie al gevonden?
Zulke mensen moeten echt tegen zichzelf in bescherming worden genomen. En ook niet voortplanten, al mag je dat eigenlijk niet zeggen, het is wel zo
quote:Fok forum
by DollishCake 09 mar 11 Be the first to like this
Fok forum is een forum waar ze mensen belachelijk maken. Begin die mensen steeds zieliger te vinden. zoals ik doe het voor me plezier en boeit me niet wat anderen vinden. om mensen belachelijk te mak...
Stom mokkel!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit is het enige wat ik nog kan vinden via google:
[..]
2 van de glitters, de paarse en de groene. Echte topcoat-vreters zijn het, haha.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik denk dat ze of a: niet weet wat spellingscontrole is of b: wel spellingscontrole heeft maar niet begrijpt wat er nou bedoeld wordt met al die streepjes onder de woorden en de woordsuggesties
Welke heb je besteld?Zie net glitters voorbij komen op een blog and they look nice!
Die zijnquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Stom mokkel!
[..]
2 van de glitters, de paarse en de groene. Echte topcoat-vreters zijn het, haha.
Ik ga voor optie cZe is te dom om te beseffen dat ze het fout spelt
ik heb hem wel maar nog nooit gedaan, doe altid wii fitquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef Incantrix het volgende:
Ik denk D
Ennuhm, wie was hier nou nog meer bezig met EA Sports Active 2 (op de wii)? Zit je er ook mee op het internet?
Ow, okquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb hem wel maar nog nooit gedaan, doe altid wii fit
okay ik zal hem morgen eens aanzetten danquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, okIk vind het fijn dat deze wat intensiever is, zweten is goed
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay ik zal hem morgen eens aanzetten dan
QFTquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
nu moet ik ook een kind maken. Gewoon, om de balans te herstellen
Was ik, heb nog steeds spierpijn van 2 dagen geledenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef Incantrix het volgende:
Ik denk D
Ennuhm, wie was hier nou nog meer bezig met EA Sports Active 2 (op de wii)? Zit je er ook mee op het internet?
Nee zo een mensen snappen het gewoon niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was ik, heb nog steeds spierpijn van 2 dagen geleden.
Ik vind het een fijn ding. Zit niet op internet ermee, heb geen draadloos netwerk, dus de wii is niet aangesloten.
Ik denk dat Klau (mijn swype zei Klei) het type is dat denkt "wat maakt het nou uit dat ik spelfouten maak, je begrijpt toch wat ik bedoel?"
Vergelijkbaar met "wat maakt het nou uit dat mijn hobbelige nagellak tot halverwege mijn ellebogen komt, het gaat toch om de kleur?"
Wat ben jij leukquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:13 schreef megamandy het volgende:
Ben blij met mijn nieuwe sjaal![]()
De laatste paar weken ben ik echt een koukleumAfgelopen week was het 22 graden in de woonkamer en ik had gewoon kippenvel
[ afbeelding ]
edit: ja lekker make-uploos vandaag![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat ben jij leuk. En de sjaal ook!
Nou, meer van het niveau: geen kindergeld nodig. Waar ik dan weer niks van snap, haar budgetquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:45 schreef megamandy het volgende:
Ze komt uit hetzelfde geboortejaar als mij zie ikZe is zeker iemand met het niveau van, Ooh ik neem een kind want dan krijg ik kindergeld
![]()
Oja ze zei een keer in een filmpje iets in de trant van "Gelukkig hoef ik niet te sparen"quote:Op zondag 18 september 2011 00:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, meer van het niveau: geen kindergeld nodig. Waar ik dan weer niks van snap, haar budget
die krijgt WAJONG en woont nog bij mama, da's goedkoopquote:Op zondag 18 september 2011 00:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja ze zei een keer in een filmpje iets in de trant van "Gelukkig hoef ik niet te sparen"
Oh, jammerquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was ik, heb nog steeds spierpijn van 2 dagen geleden.
Ik vind het een fijn ding. Zit niet op internet ermee, heb geen draadloos netwerk, dus de wii is niet aangesloten.
Ik denk dat Klau (mijn swype zei Klei) het type is dat denkt "wat maakt het nou uit dat ik spelfouten maak, je begrijpt toch wat ik bedoel?"
Vergelijkbaar met "wat maakt het nou uit dat mijn hobbelige nagellak tot halverwege mijn ellebogen komt, het gaat toch om de kleur?"
Je MOET in joris en de draak, die is echt supertof!quote:Op zondag 18 september 2011 09:41 schreef Diconnected het volgende:
In de bus nu, iedereen is gaarmaar het zonnetje schijnt, yaay!
Dat is nog niet eens zo'n slechte conclusie!quote:Op zondag 18 september 2011 01:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die krijgt WAJONG en woont nog bij mama, da's goedkoop
Oh, dan is ze toch mentally challenged wss.quote:Op zondag 18 september 2011 01:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die krijgt WAJONG en woont nog bij mama, da's goedkoop
nee, ze heeft nogal wat fysieke aandoeningen, ik weet niet precies wat maar daarvoor ligt ze regelmatig in het ziekenhuisquote:Op zondag 18 september 2011 12:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Oh, dan is ze toch mentally challenged wss.
Ik zag in een oud topic o.a. syndroom van Cushing staan. Beetje raar, want daardoor kun je moeilijk kinderen krijgen. (of ze is echt zo iemand die eigenlijk ieder jaar er een kind uitgooit en nu eigenlijk dus laat begint)quote:Op zondag 18 september 2011 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ze heeft nogal wat fysieke aandoeningen, ik weet niet precies wat maar daarvoor ligt ze regelmatig in het ziekenhuis
verder zijn Drenten sowieso allemaal inteelt
Jaaaa minstens 3 keer !!!quote:Op zondag 18 september 2011 10:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je MOET in joris en de draak, die is echt supertof!
Have fun chick!
quote:Op zondag 18 september 2011 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaa minstens 3 keer !!!En dan wel de winnende kant kiezen
We kwamen er achter dat we efteling veel leuker vinden dan disney... Maar ja... Disney figuurtjes en parades![]()
En nu voel ik me bagger en ziek; dus ik blijf hier niet hangen
quote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Efteling is ook leuk, en ze vernieuwen nog steeds bijna ieder jaar.
maar....maar....
DisneyAls ik cum laude slaag, betaald mijn vriend een week lang Disney in het New York hotel
Mijn bed ligt ook lekkerquote:
Ik heb vorig weekend iets van 12 of 14 afleveringen van Grey's Anatomy gekekenquote:Op zondag 18 september 2011 14:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn bed ligt ook lekker
Dit is al de 5e aflevering E.R. van vandaag
Ik moest er toch echt uit. Artikel voorbereiden.quote:Op zondag 18 september 2011 14:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn bed ligt ook lekker
Dit is al de 5e aflevering E.R. van vandaag
heerlijk hequote:Op zondag 18 september 2011 14:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb vorig weekend iets van 12 of 14 afleveringen van Grey's Anatomy gekeken.
Die gaat hier weer op als we door alle 15 (!!) seizoenen van ER heen zijnquote:Op zondag 18 september 2011 14:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb vorig weekend iets van 12 of 14 afleveringen van Grey's Anatomy gekeken.
Ik wacht op de verzamelbox.... mocht 'ie ooit nog uitkomenquote:Op zondag 18 september 2011 15:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die gaat hier weer op als we door alle 15 (!!) seizoenen van ER heen zijn
Geen idee, 300 euro misschien?quote:Op zondag 18 september 2011 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
En een dvdbox van heel ER, wat zou dat wel niet kosten.
Geen idee... ik heb ze allemaal los gekocht voor 20 ekkies per seizoen geloof ik...quote:Op zondag 18 september 2011 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben toen ik pakweg 8 was voor het laatst (en het eerst) in Disney geweest. Space Mountain was toen net nieuw en ik durfde er nog niet in
. Vind het jammer dat het net te ver is voor alleen een dagje.
Ga wel volgende week naar Walibi, jeej achtbanen
En een dvdbox van heel ER, wat zou dat wel niet kosten.
ER en grey's anatomy FTW
quote:Op zondag 18 september 2011 15:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice![]()
Er en Grey's
Waddup?quote:Op zondag 18 september 2011 16:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oeh zo zien de lakjes er wel mooi uit.
Ik voel me even echt heel bluh, kan wel janken, maar het kan niet want het is gewoon stom.
Iets met moeder, vervelend en wat toch nooit gaat veranderen. Maar het gaat alweer.quote:
Fijn dat het weer gaatquote:Op zondag 18 september 2011 18:34 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Iets met moeder, vervelend en wat toch nooit gaat veranderen. Maar het gaat alweer.
Ben voor de tweede keer vandaag () mn nagellak aan het afhalen. Donker roodroze achtig is niet mijn ding
En ik heb een paar stempel plates gevonden die ik kwijt was![]()
![]()
Anders kun je altijd zanger Rinus nog bekijkenquote:Op zondag 18 september 2011 19:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
Bwuh wat is dit, andere lakjes van rimmel lakten wel goed, deze niet. Wel een lekker kwastje vind ik.
Ga me trouwens inhouden met kopen.
Misschien dan
Gelukkig is Klau er nog als je je even rot voelt over jezelf, het kan altijd erger
quote:Op zondag 18 september 2011 20:27 schreef Lindytje het volgende:
Er is een video-tip onderweg!!
Kan nog wel een uurtje duren, is nu door movie maker heen aan het gaan en dan nog uploaden...
Vooral interessant voor jou als je je ogen groter wil laten lijken
quote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Anders kun je altijd zanger Rinus nog bekijken
morgen gelijk proberen naar t werkquote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zie je graag donderdag met grote ogen bij metho
Ze vinden het vast mooiquote:Op zondag 18 september 2011 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
morgen gelijk proberen naar t werk
nu ga ik slapen, truste all W
quote:
Ik vind het heel knap dat je dit kan opnemen zonder te lachen.quote:
Het is een gave denk ik, heb er niet veel moeite meequote:Op zondag 18 september 2011 21:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap dat je dit kan opnemen zonder te lachen.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef mirannie het volgende:
Lin, je gezicht ziet er echt al smaller uit! Gaat goed meis!
Dat!quote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef mirannie het volgende:
Lin, je gezicht ziet er echt al smaller uit! Gaat goed meis!
Ja, viel me echt direct op! Echt top! Volhouden hoorquote:Op zondag 18 september 2011 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]Wat leuk dat je dat ziet!!
Ik ga morgenochtend weer wegen, maar ik gok dat er nu zo'n 5-6 kilo af is
Ja, volhouden doe ik zekerquote:Op zondag 18 september 2011 22:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, viel me echt direct op! Echt top! Volhouden hoor
Lekker he als het goed gaatquote:Op zondag 18 september 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, volhouden doe ik zeker
Gaat me best wel goed af, ben nu twee weken bezig en heb eigenlijk geen honger ofzo, dus ik ga nog lekker even door
Ze zeggen ook in de eerste week van de BA dat succes op de middelbare niet gelijk staat aan succes op de uni. Dat is heul iets anders.quote:Op maandag 19 september 2011 10:31 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja maar dat ben ik niet gewend. Havo was een eitje, vwo daarna ook. Ben de laatste jaren amper geweest. En het eerste jaar op de uni ging ook goed, vorig jaar 2 vakken niet gehaald, bij 1 had drie kwart de herkansing niet gehaald, dus het was gewoon te moeilijk. En bij het andere vak had ik het hele blok gemist, dus dan 1 van de 3 niet halen valt nog mee.
Maar die vakken heb ik er nu bij.
Meestal is er geen stres, tot een dag voordat iets moet worden ingeleverd of voor het tentamen ofzo
Maar alles komt altijd goed. En anders nietGaan we ook niet dood van.
Ik vind de middelbare ook erg, nu doe je tenminste (als het goed is) wat je leuk vindt.quote:Op maandag 19 september 2011 10:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
De uni is ook heel anders. Snap ook niet dat iedereen de middelbare school al erg vond, achteraf gezien dan.
Maar toch de uni valt me niet tegen. Het is ook niet per se moeilijk, het is gewoon veel, en kost dus veel tijd. En daar gaat het misLui enzo.
Niets mis mee!quote:Op maandag 19 september 2011 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nooit een uni opleiding gedaan dus kan er niet echt over meepratenmbo hier
Jij bent slim van jezelfquote:Op maandag 19 september 2011 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nooit een uni opleiding gedaan dus kan er niet echt over meepratenmbo hier
Spanning en sensatie?quote:Op maandag 19 september 2011 11:02 schreef Dwyn het volgende:
Volgens mij wordt er iemand zijn huis uitgekickt aan de overkant.
Ja, je maakt wat mee in de grote stad hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spanning en sensatie?
En eens dat je voor WO niet slim hoeft te zijn.(Niet lui zijn werkt een stuk beter.
)
Tegen mij zei iemand van het RIAG dat HBO misschien te veel voor mij zou zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik was lui, dus van het vwo afgetrapt, dus havo gedaan, en uiteindelijk HBO gedaan.
Luiheid is nooit over gegaan. Heb wel een IQ van 140, toch zonde, had er meer uit kunnen halen
wat heeft het riagg daar over te zeggen?quote:Op maandag 19 september 2011 11:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tegen mij zei iemand van het RIAG dat HBO misschien te veel voor mij zou zijn.
Niks, maar ik had daar toen 'therapie' gehad en dat mens vond het nodig om mij te vertellen wat ik niet zou kunnen. Dus toen ben ik HBO gaan doen.quote:Op maandag 19 september 2011 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heeft het riagg daar over te zeggen?
achja, ik wou dat ik wat minder lui was geweest en wat minder aandacht aan bier en jointjes had besteed. Maar ben toch best aardig terecht gekomen gelukkig
Mjah, ik vond die hele therapie niet zo goed helpen, Ik voelde me elke week net een klein kind dat op het matje werd geroepen.quote:Op maandag 19 september 2011 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
niet dat het uiteindelijk geholpen heeft, maar dat terzijde
true, al hebben sommige figuren wel degelijk een realitycheck nodigquote:Op maandag 19 september 2011 11:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik haat zulke mensen die zeggen wat jij volgens hen wel of niet kunt
Hahaha. Maar een goede therapeut ziet hopelijk het verschil tussen iemand die een realitycheck nodig heeft en iemand die alleen een duwtje in de rug nodig heeft.quote:Op maandag 19 september 2011 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, al hebben sommige figuren wel degelijk een realitycheck nodig
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb nog nooit een IQ test gedaan
tsja, ik geef eerlijk toe dat ik er op sop, het is een van de weinige dingen in mijn leven waarin ik relatief hoog scoor. Al ben ik de eerste om toe te geven dat het amper waarde heeft in het dagelijks leven, maar dat terzijdequote:Op maandag 19 september 2011 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb nog nooit een IQ test gedaan
quote:Op maandag 19 september 2011 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, ik geef eerlijk toe dat ik er op sop, het is een van de weinige dingen in mijn leven waarin ik relatief hoog scoor. Al ben ik de eerste om toe te geven dat het amper waarde heeft in het dagelijks leven, maar dat terzijde
Idem. Van t gym afgebonjourd na 2x de vijfde te hebben gedaan. Nou ja, gedaan.... ik was er bijna nooitquote:Op maandag 19 september 2011 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik was lui, dus van het vwo afgetrapt, dus havo gedaan, en uiteindelijk HBO gedaan.
Luiheid is nooit over gegaan. Heb wel een IQ van 140, toch zonde, had er meer uit kunnen halen
Wederom: idemquote:Op maandag 19 september 2011 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, ik geef eerlijk toe dat ik er op sop, het is een van de weinige dingen in mijn leven waarin ik relatief hoog scoor. Al ben ik de eerste om toe te geven dat het amper waarde heeft in het dagelijks leven, maar dat terzijde
Ik geloof heel erg dat die luiheid in geval van slimme kinders ook weg komt uit gebrek aan uitdaging. Op de basisschool moest ik, om mij bezig te houden, toetsen nakijken die mn klasgenoten hadden gemaakt. Juf met een antwoordenboekje en ik uit mn hoofd. Ook verbeterde ik juf regelmatig tijdens de engelse les. Als ik vrij was maakte ik het huiswerk van mijn broer (Ik groep 4, hij havo 5) omdat ik zo graag wilde leren. Toen er eenmaal op het Gymnasium echt nagedacht moest worden wist ik niet goed waar ik die motivatie vandaan moest halen want ik had nog nooit m'n hersens echt hoeven kraken over ietsquote:Op maandag 19 september 2011 13:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idem. Van t gym afgebonjourd na 2x de vijfde te hebben gedaan. Nou ja, gedaan.... ik was er bijna nooit
En toen 4/5 havo in 1 jaar, toen een heleboel delen van studies en nu dan de uni.
Bietje jammer
Ja, dat is ook zeer matig.quote:Op maandag 19 september 2011 13:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik geloof heel erg dat die luiheid in geval van slimme kinders ook weg komt uit gebrek aan uitdaging. Op de basisschool moest ik, om mij bezig te houden, toetsen nakijken die mn klasgenoten hadden gemaakt. Juf met een antwoordenboekje en ik uit mn hoofd. Ook verbeterde ik juf regelmatig tijdens de engelse les. Als ik vrij was maakte ik het huiswerk van mijn broer (Ik groep 4, hij havo 5) omdat ik zo graag wilde leren. Toen er eenmaal op het Gymnasium echt nagedacht moest worden wist ik niet goed waar ik die motivatie vandaan moest halen want ik had nog nooit m'n hersens echt hoeven kraken over iets
Tegenwoordig wordt er in dit soort gevallen eerder ingegrepen en extra lessen aangeboden, maar toen ik op de basisschool zat nog niet. Heel matig
Als je een warme trui, dekentje en pantoffels al geprobeerd hebt, vind ik dat de verwarming aan kanquote:Op maandag 19 september 2011 13:49 schreef Dwyn het volgende:
Brrr, ik heb het gewoon koud in huis. Is het te vroeg om de verwarming aan te zetten?
quote:Op maandag 19 september 2011 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben zo jaloers hé, ik kan echt niet leren met die klotepijn de hele dagik kan me daardoor gewoon niet concentreren ... zo beetje iedereen die ik ken heeft wel uni gedaan, buuuuuh
Van dattum!quote:Op maandag 19 september 2011 13:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij hebt het toch hartstikke goed gedaan mops!!
Ik heb het ook koud hier! Het is dat ik over een uur weeg weg ben naar college, maar anders had ik denk ik ook de verwarming aan gezetquote:Op maandag 19 september 2011 13:49 schreef Dwyn het volgende:
Brrr, ik heb het gewoon koud in huis. Is het te vroeg om de verwarming aan te zetten?
dit.quote:Op maandag 19 september 2011 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Herkenbaar, ik loop er vooral tegenaan dat ik vroeger eigenlijk nooit moeite heb moeten doen. Immers, als je met nietsdoen een 6 haalt, waarom ga je dan ook maar iets doen? Niet de goede instelling, maar vertel dat aan een tiener.
troost je, universiteit is zwaar overrated. Vriend van me is vestigingsmanager bij De Bank en heeft alleen HAVO diploma. Moraal: als je een goeie employee bent kom je d'r ook wel.quote:Op maandag 19 september 2011 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben zo jaloers hé, ik kan echt niet leren met die klotepijn de hele dagik kan me daardoor gewoon niet concentreren ... zo beetje iedereen die ik ken heeft wel uni gedaan, buuuuuh
Ja dat heb ik gelukkig ookquote:Op maandag 19 september 2011 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
troost je, universiteit is zwaar overrated. Vriend van me is vestigingsmanager bij De Bank en heeft alleen HAVO diploma. Moraal: als je een goeie employee bent kom je d'r ook wel.
Dat.quote:Op maandag 19 september 2011 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
troost je, universiteit is zwaar overrated. Vriend van me is vestigingsmanager bij De Bank en heeft alleen HAVO diploma. Moraal: als je een goeie employee bent kom je d'r ook wel.
Ik begin er aan te twijfelen. Ben natuurlijk nog maar net begonnen met solliciteren maar ik heb "te hoog opgeleid" en 'te amitieus, met jouw opleiding moet je dit niet willen" vorige week al gehoord. Bij functies waar een HBO diploma vereist is en ze uiteindelijk zo bang zijn dat je gillend wegrent dat ze uiteindelijk toch maar voor iemand zijn gegaan die lager opgeleid wasquote:Op maandag 19 september 2011 14:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
+1
Al is iets van een papiertje meestal wel hendig
ja okee, die heb ik ook een keer gehoord, maar dat is echt niet de standaard bij sollicitaties hoorquote:Op maandag 19 september 2011 14:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik begin er aan te twijfelen. Ben natuurlijk nog maar net begonnen met solliciteren maar ik heb "te hoog opgeleid" en 'te amitieus, met jouw opleiding moet je dit niet willen" vorige week al gehoord. Bij functies waar een HBO diploma vereist is en ze uiteindelijk zo bang zijn dat je gillend wegrent dat ze uiteindelijk toch maar voor iemand zijn gegaan die lager opgeleid was
Ik hoop dat je gelijk hebt!quote:Op maandag 19 september 2011 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja okee, die heb ik ook een keer gehoord, maar dat is echt niet de standaard bij sollicitaties hoor
Is dat wat er achter zit?quote:Op maandag 19 september 2011 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
tuurlijk. Anders zou niemand meer gaan studeren
Da's niet fijn! Hopelijk blijft het bij vanochtend.quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
Hi ladies,
Ik ben me toch een partij ziek geweest! Heb mezelf binnenstebuiten gekotst vanochtend![]()
Nu gaat het weer een beetje, heb heel voorzichtig wat noodles geprobeerd en ze blijven binnen.
Hoe is het hier?
Niet, anders kun je elke week blijven mailenquote:Op maandag 19 september 2011 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik wel of niet een mail sturen naar die domme tutorgroep dat ik niet kom
Succes mopquote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef Lindytje het volgende:
Off to Limburg, lekker 2 dagen koken voor 90 man
Have fun!quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef Lindytje het volgende:
Off to Limburg, lekker 2 dagen koken voor 90 man
Goed puntquote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet, anders kun je elke week blijven mailen
+1quote:
link link linkquote:Op maandag 19 september 2011 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klau heeft rellen op Twitter(kan alleen de andere kant van het gesprek niet lezen, die zijn afgeschermd
)
Goed zo dat je rijles goed gingquote:Op maandag 19 september 2011 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
+1
Ik ben ook van hard moeten leren op de middelbare school. Ondertussen zo'n ontiegelijke faalangst dat ik niks bereikte. Dat is gelukkig wel opgelost uiteindelijk.
Ik heb op het hbo wel hard moeten werken, maar dat is voornamelijk omdat je bij creatieve vakken niks hebt aan een goed stel hersenen, integendeel.
En nu heb ik een HBO-papier waar ik geen kut aan heb omdat er geen vacatures zijn, wordt ik nergens op gesprek uitgenodigd omdat ik niet exact het juiste papiertje of de juiste ervaring heb voor die functie en andere kandidaten wel en zit ik nog steeds vast in een mbo-functie waar ik me helemaal de tyfus verveel omdat ik niet uitgedaagd wordt...![]()
Ik ben wel een harde werker, vaak omdat ik het interessant vind. Meestal vind ik ook zelf mijn uitdaging wel, ik heb met veel plezier gewerkt bij de Ikea en in de Horeca. Maar de koek is inmiddels een beetje op..
*loopbaanfrustraties komen boven*
Maar om positief af te sluiten: M'n rijles net ging echt super, ben er helemaal blij van
Wat is het toch een doosquote:Op maandag 19 september 2011 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://twitter.com/#!/DollishCake en dan een stukje naar beneden scrollen, naar het gesprek met Lunayss (van beneden naar boven lezen)
Ik kan er niks anders van maken danquote:Op maandag 19 september 2011 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://twitter.com/#!/DollishCake en dan een stukje naar beneden scrollen, naar het gesprek met Lunayss (van beneden naar boven lezen)
Die kop van dat beest.quote:Op maandag 19 september 2011 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
De kat zit op m'n muismat![]()
[ afbeelding ]
Is van mij!quote:
Oeh, heb ik vanavond weer wat te kijken na m'n artikelen lezen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, bijna tijd voor Hollands next top snollies!
quote:
Dat dacht ik nou ook. Hoe lang zitten ze daar nou dan? Dat ze zooooo huilen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die wijven van HNTM zijn niet goed
quote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik nou ook. Hoe lang zitten ze daar nou dan? Dat ze zooooo huilen.
Meer dan twee weken kan het nooit zijnquote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik nou ook. Hoe lang zitten ze daar nou dan? Dat ze zooooo huilen.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Faal. Heb ik nieuwe inkt, is m'n papier op.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Faal. Heb ik nieuwe inkt, is m'n papier op.
Gelukkig is het niets dringends ofzo, maar toch. Suf is het wel.quote:Op maandag 19 september 2011 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
![]()
Dat zie ik mezelf ook wel doen.
Hollands Next Flop Model.quote:Op maandag 19 september 2011 21:20 schreef Incantrix het volgende:
Wasda?(Die afkorting dus..)
Ik heb de laatste dagen echt een innige relatie met mijn bed, ik kan wel blíjven slapenZou het van de donkere dagen komen? Vind het altijd zo naar, in het donker opstaan.. Kijk al helemaal uit naar straks in het donker naar mijn werk fietsen ook
quote:Huilende bloedmooie eencelligen bij Holland Next Topmodel! #bestehumortvopdenederlandsebuis #totaalverslaafd
Ze moeten opschieten met het op rtlgemist te zetten.quote:
SHOPPEN IN DE KRUIDVAT, WIE WIL DAT NOU NIET?!?!?!quote:Op maandag 19 september 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
flopmoddels is zo'n dramatisch slecht aftreksel van het origineel ook, met die valse sjaaltjesnicht en die non-beroemdheden die lekker interessant lopen te doen, en dan die walgelijke verwende boerentrienen als kandidaten en de verheerlijking van alle slappe kutsponsoren.
Ik vond het wel leuk! Waren twee atheneum klassen, 1 maatschappijprofiel en 1 natuurprofielquote:Op maandag 19 september 2011 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
mijn middelbare school had 700 leerlingen
De mijne 2200.quote:Op maandag 19 september 2011 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
mijn middelbare school had 700 leerlingen
quote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Wordfeud is tof.(Gebruikersnaam is hetzelfde als hier trouwens.
)
quote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
mijn eerste middelbare had geeneens een havo. Maar daar ben ik afgetrapt
Zo'n school staat hier ook, maar die was me te ver fietsen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
mijn eerste middelbare had geeneens een havo. Maar daar ben ik afgetrapt
Jan Arentsz. Maar stiekem speel ik vals met al die vestigingen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:51 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel leerlingen mijn school had. We hadden wel alles. En vraag me nu heel erg af op welke school ijsdraakje heeft gezeten
quote:Op maandag 19 september 2011 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jan Arentsz. Maar stiekem speel ik vals met al die vestigingen.
In Eindhoven reis ik alleen in de bus, ter voet of achterop de fiets bij mijn vriendquote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een auto maar ik rij er nooit in. Fietseneindhoven
heilige geest of prins hendrik?quote:Op maandag 19 september 2011 21:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Eindhoven reis ik alleen in de bus, ter voet of achterop de fiets bij mijn vriend
Niet extreem veel vestigingen, maar die aanbouw had een reden.quote:Op maandag 19 september 2011 21:54 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ik ook
7 jaar nog wel. Maar zo veel vestigingen heeft ie niet toch? Daar aan de overkant van het kanaal dat vmbo gedoe en langedijk had 1e tm de 3e toch? En dan de gewone.
Deken van Somerenstraatquote:Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heilige geest of prins hendrik?
Ja maar ik ben te lui om ergens anders dan een dupe ofzo te vindenquote:Op maandag 19 september 2011 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
mja, 15 euro voor een bruine creme lak gaat me wat te ver
truste incantrix!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |