Tering moe en ziek, ik ga zo pitten ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:01 schreef utopie het volgende:
[..]
Gast.Ga je pitten?
Die Hard begint nu op tv man
jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:01 schreef aight1 het volgende:
kan iemand 10 euro ruilen voor 2 van 5
Aight, beterschap.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tering moe en ziek, ik ga zo pitten ja.
Die hard download ik wel of zo.
Wow. Enige verandering bij mij is dat ik een verzekering apart moest afsluiten omdat ik 18 ben gewordenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:00 schreef utopie het volgende:
[..]
Tja, paar jaar later kwamen we naast zijn praktijk te wonen
[..]
Nice hoor, merk je al wat veranderingen nu je 18 bent??
Dat van mij was een hell. Ik ging op mijn 14de uit huis met mijn broer en op mijn 17de had ik mijn eigen huis die ik van mijn vader huurde.
Ik moest ineens een shitload aan geld betalen aan verzekering, telefoonkosten, boodschappen, huur, schoolgeld. En dat van mijn karige stufi van 750 toendertijd.
Ik moet wel zeggen dat ik maar 335 huur hoefde te betalen all-in en alle vrijheid had
Geen geluidsoverlast, dicht bij de stad, heel mooi huis en alles zat lekker dichtbij
Ik ben nu 2 maanden 18 en moet zeggen dat ik weinig verandering opmerk. Ik moet nu wel al mijn kleding en zo betalen, maar mijn ouders betalen nog steeds mijn premie en eten en zo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:00 schreef utopie het volgende:
[..]
Tja, paar jaar later kwamen we naast zijn praktijk te wonen
[..]
Nice hoor, merk je al wat veranderingen nu je 18 bent??
Dat van mij was een hell. Ik ging op mijn 14de uit huis met mijn broer en op mijn 17de had ik mijn eigen huis die ik van mijn vader huurde.
Ik moest ineens een shitload aan geld betalen aan verzekering, telefoonkosten, boodschappen, huur, schoolgeld. En dat van mijn karige stufi van 750 toendertijd.
Ik moet wel zeggen dat ik maar 335 huur hoefde te betalen all-in en alle vrijheid had
Geen geluidsoverlast, dicht bij de stad, heel mooi huis en alles zat lekker dichtbij
Woon je bij je ouders, en betaal je kostgeld?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:02 schreef coban het volgende:
[..]
Wow. Enige verandering bij mij is dat ik een verzekering apart moest afsluiten omdat ik 18 ben geworden
ICTquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:03 schreef utopie het volgende:
[..]
Woon je bij je ouders, en betaal je kostgeld?
Welke opleiding doe je nu?Ik heb 3 jaar koksopleiding gedaan, 2 jaar vooropleiding gedaan wat koken, banket, bakken en serveren was. En verder 6 jaar in de horeca gewerkt.
Nu doe ik sinds 2 weken terug totaal iets anders, ICT niv 4Bevalt me prima!
Ik vind het nu al tof de lessen die we krijgen. Alhoewel het soms nog wel te makkelijk voor me is omdat ik met computers ben opgegroeid en ik bijna alles al weet. Op de gebieden van netwerken aanleggen en servers bouwen na dan. Maar daar heb ik alle tijd voorquote:
Het is maar wat je leuk vindt, persoonlijk ga ik liever biochemie studeren.quote:
Ai thanks.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:02 schreef utopie het volgende:
[..]
Aight, beterschap.
Ik ben sinds vandaag eindelijk opgeknapt van keelontsteking, koorts, bijholte ontsteking, gruwelijke verkoudheid.
Dat heeft allemaal een week lang geduurd
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vindt, persoonlijk ga ik liever biochemie studeren.
Daarom hbo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doorleren, met dat MBO diploma bereik je bijna niets.
Jij hebt een vrouw wut?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft mijn vrouw gedaan. Ook erg tof!
Studeer Intern. business and languages woon bij ouders die betalen ook alles voor mequote:Op zaterdag 17 september 2011 20:03 schreef utopie het volgende:
[..]
Woon je bij je ouders, en betaal je kostgeld?
Welke opleiding doe je nu?Ik heb 3 jaar koksopleiding gedaan, 2 jaar vooropleiding gedaan wat koken, banket, bakken en serveren was. En verder 6 jaar in de horeca gewerkt.
Nu doe ik sinds 2 weken terug totaal iets anders, ICT niv 4Bevalt me prima!
Ja ja, dat komt wel. Heb nu echt geen zin om daar aan te denken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doorleren, met dat MBO diploma bereik je bijna niets.
Ik wou een eigen restaurant openen over een paar jaar, in het buitenland.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vindt, persoonlijk ga ik liever biochemie studeren.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Gelukkig is ze lief, een engel vergeleken bij mijn ex
want die ex van mij ging regelmatig vreemd bij mij
Sterker nog als je in Eindje een groepje niggers ziet staan
heeft ze op zijn minst met twee gebalt en gepijpt (tfoe!)
Hoezo ga je dan niet gewoon voor laboratorium onderwijs?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik wou een eigen restaurant openen over een paar jaar, in het buitenland.
Misschien dat er nog wat komt. Nu doe ik ICT, en ik wil ook Laboratorium werk doen
Wat voor werk doet zij nu dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft mijn vrouw gedaan. Ook erg tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |