Ik zocht die codequote:
Ik sta er niet eens op.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:39 schreef aight1 het volgende:
Coban, MK en mijn naam zijn wel het grootste bij die van coban
Ja want MK is mijn vriendinnetje en jij mijn manquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:39 schreef aight1 het volgende:
Coban, MK en mijn naam zijn wel het grootste bij die van coban
Jawel?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ja want MK is mijn vriendinnetje en jij mijn man
Nee ik weet eigenlijk niet wrm
niceeequote:Op zaterdag 17 september 2011 15:42 schreef coban het volgende:
[ afbeelding ]
Ja spouwer jouw naam is een beetje aangerandsorry
Isse mooiquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:42 schreef coban het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:42 schreef coban het volgende:
[ afbeelding ]
Mooooi, herder.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:42 schreef coban het volgende:
[ afbeelding ]
Dimens staat er 2 keer op.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:42 schreef coban het volgende:
[ afbeelding ]
Linksboven aan mijn tekening.quote:
quote:
SwJ ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:42 schreef coban het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is mooi.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:42 schreef coban het volgende:
[ afbeelding ]
Nee Cobanquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:47 schreef coban het volgende:
Ik ga nieuwe maken. Niemand verdient het er 2 keer op te staan behalve ik.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:47 schreef coban het volgende:
Ik ga nieuwe maken. Niemand verdient het er 2 keer op te staan behalve ik.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:47 schreef TWP het volgende:
En er ligt een haar van je op het papier, coban.
Als dat zo is heb je een kort , pittig kapsel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:49 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee of het van mij is trouwens.
Donker, met een kleine krul.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:49 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee of het van mij is trouwens.
Perfectionist.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:49 schreef coban het volgende:
Ik haat het. Ik kan er niet tegen. Ik ga nog 1 keer maken en dat wordt de laatste.
TC.quote:
quote:
Maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:42 schreef coban het volgende:
[ afbeelding ]
Komt weer een nieuee hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoorZiet er goed uit
Een rug is toch 250 gulden?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:02 schreef Plastic_zak het volgende:
ZE ZITTEN OP MN NEK OMDAT IK RUGGEN MAAK . STACKS ZIJN EVEN LANG NET JE RUGGENGRAAT
Ik heb dimens 2 keer en freezepop vergeten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jezus, je blijft wel bezig he
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb dimens 2 keer en freezepop vergeten.
Wie wilt dimens nou 2 keer
Voor en achter!quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb dimens 2 keer en freezepop vergeten.
Wie wilt dimens nou 2 keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Jij hebt Danny op msn?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:09 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
hard persoonlijk bericht
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:09 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
hard persoonlijk bericht
Beter dan al die negers die hun ping er hebben staanquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:09 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
hard persoonlijk bericht
JA! Alles beter dan die rotkop.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Vinden jullie dat P_z een nieuwe UI moeten nemen ?
ja manquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:11 schreef Kakpizza het volgende:
Vinden jullie dat P_z FOK! moet verlateN?
Ja, swsquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Vinden jullie dat P_z een nieuwe UI moeten nemen ?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:11 schreef Kakpizza het volgende:
Vinden jullie dat P_z FOK! moet verlateN?
Ik vind het beide wel goede nummers.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
JA! Alles beter dan die rotkop.
Ik ga zoekenquote:
Ja, je moet eens wat suggesties en plaatjes doorsturen dan. Ik kan zo ook niet veel hequote:Op zaterdag 17 september 2011 16:12 schreef coban het volgende:
Ik moet pas een nieuwe uidie gaat spouwer nog ooit maken
![]()
Altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waag het niet te zeggen dat er iets fout is. Waag het niet naar haren te zoeken. Waag het niet te zeggen dat onder udowu het voller is dan boven. Ik sla jullie allemaal kapot.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Die ken ik nog niet, klinkt niet verkeerd moet ik zeggenquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:14 schreef coban het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waag het niet te zeggen dat er iets fout is. Waag het niet naar haren te zoeken. Waag het niet te zeggen dat onder udowu het voller is dan boven. Ik sla jullie allemaal kapot.
Maar SwJ post hier toch nooit meer ?
Goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waag het niet te zeggen dat er iets fout is. Waag het niet naar haren te zoeken. Waag het niet te zeggen dat onder udowu het voller is dan boven. Ik sla jullie allemaal kapot.Who motivates the motivator?
Hij is weer prrrachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waag het niet te zeggen dat er iets fout is. Waag het niet naar haren te zoeken. Waag het niet te zeggen dat onder udowu het voller is dan boven. Ik sla jullie allemaal kapot.:)
Hahaha ja ik weetquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, je moet eens wat suggesties en plaatjes doorsturen dan. Ik kan zo ook niet veel he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waag het niet te zeggen dat er iets fout is. Waag het niet naar haren te zoeken. Waag het niet te zeggen dat onder udowu het voller is dan boven. Ik sla jullie allemaal kapot.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
you are so screwed. RIPquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar SwJ post hier toch nooit meer ?
Alle noodles.quote:
Ziet er mooi uit zo, niks meer aan doen. Doe maar in de OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waag het niet te zeggen dat er iets fout is. Waag het niet naar haren te zoeken. Waag het niet te zeggen dat onder udowu het voller is dan boven. Ik sla jullie allemaal kapot.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Zeker nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet, klinkt niet verkeerd moet ik zeggen
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:16 schreef coban het volgende:
Swj staat er alleen om dat stukje daar op te vullen.
Doe Y U no guyquote:
oh ik maak meestal met cola of melkquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:17 schreef coban het volgende:
Noodles met water en heel veel chilli gedoe
Cola kip.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh ik maak meestal met cola of melk
Zeg dat je trolltquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh ik maak meestal met cola of melk
JA HERR COBANquote:
Doet ie goedquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoor ik net van m'n moeder dat m'n vader even had besluiten om de kennedymars te gaan lopen. Fucking 80km en hij is al vanaf gisteravond 10 uur bezig. Toch respect voor die ouwe.
Zware baas die vaderquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoor ik net van m'n moeder dat m'n vader even had besluiten om de kennedymars te gaan lopen. Fucking 80km en hij is al vanaf gisteravond 10 uur bezig. Toch respect voor die ouwe.
Bruut!quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Wel baas, maar waar is je vader dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
aan het lopen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel baas, maar waar is je vader dan?
Blijkbaar is er eentje in Bergeijk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel baas, maar waar is je vader dan?
Iddquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat een baasquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Hij komt blijkbaar over 15 minuutjes binnen. Toch 18,5 uur aan een stuk lopen, zijn er niet veel die em dat nadoen op 55-jarige leeftijd
past bij zn naamquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef coban het volgende:
Ohhh. FAALHAASJE VERGETEN
Omgggggg ik wil zo hard janken nuuuuu
Wat? Is er iets ergs gebeurd?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef coban het volgende:
Faalhaasjequote:Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef coban het volgende:
Jawel, er is ooit wel een zomer begonnenquote:
Ik bedoel dit jaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jawel, er is ooit wel een zomer begonnen
http://www.google.nl/search?q=boekenwinkelquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef Kakpizza het volgende:
FFFFUUUUU- DE BOEKEN DIE IK WIL ZIJN OP
Nieuwe wat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:29 schreef coban het volgende:
Fuck it ik ga geen nieuwe makn horen jullie.
nee duhquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:29 schreef coban het volgende:
Paint mijn naam gewoon over het hele plaatje heenquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:29 schreef coban het volgende:
Het zijn Engelse boeken, man.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=boekenwinkel
In Bergeijk, maar de meeste dorpen organiseren zulke marsen. Eigenlijk is het gewoon rondjes lopen om het dorp totdat je de 80 km gehaald heb.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel, waar is die Kennedymars?
Nou dan, niet janken dat de zomer die nooit begonnen is al over is.quote:
Stak jij zojuist een tong uit naar mij?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou dan, niet janken dat de zomer die nooit begonnen is al over is.
Rondje om de kerk dus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In Bergeijk, maar de meeste dorpen organiseren zulke marsen. Eigenlijk is het gewoon rondjes lopen om het dorp totdat je de 80 km gehaald heb.
Moet je ook niet doen. Ik was al bij de eerste gestoptquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:29 schreef coban het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Stak jij zojuist een tong uit naar mij?
Steek hem liever uit naar Coban misschien krijg je wel een tong terug.quote:
Oke.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Steek hem liever uit naar Coban misschien krijg je wel een tong terug.
Die sig van jouw is zo terecht.quote:
Faal.quote:TS zat met zijn clan 'iTz P0wn4g3' Modern Warfare 2 te spelen. TS kwam op een gegeven moment in een potje Team Deathmatch op Favela met een stel irritante miskramen uit Engeland. Het potje was heel spannend en beide teams moesten nog 1 kill. TS rende rond op zoek naar een kill, maar toen werd TS gekilled door een '1080 No-scope across the map'. TS werd uitgelachen door de 14-jarige kinderen en gooide uit frustratie zijn PS3-controller uit het raam. De rest van de avond heeft TS in een hoekje zitten huilen, en durft zich niet meer op PSN te vertonen.
Gatver wat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Steek hem liever uit naar Coban misschien krijg je wel een tong terug.
Haha, mijn eerste trolltopic was dat volgens mijquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die sig van jouw is zo terecht.
[..]
Faal.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:34 schreef Faalhaasje het volgende:
[..]
Haha, mijn eerste trolltopic was dat volgens mij
Jazeker.quote:
http://www.dominos.nl/nl/default.aspxquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:36 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat moet ik vanavond gaan eten?Ik weet niks
Turks ontbijtquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:36 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat moet ik vanavond gaan eten?Ik weet niks
Ze bezorgen niet bij mij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:36 schreef Faalhaasje het volgende:
[..]
http://www.dominos.nl/nl/default.aspx
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]Nu nog alleen klapjes van jouw!
De supermarkt is hier praktisch om de hoek en ik heb een oven, maar pizza is nog niet eens zo gek idee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:36 schreef Faalhaasje het volgende:
[..]
http://www.dominos.nl/nl/default.aspx
Dat zuigtquote:
Dr. Oetker Casa di Mama Quattro Formaggiquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De supermarkt is hier praktisch om de hoek en ik heb een oven, maar pizza is nog niet eens zo gek idee.
Ja, inderdaad.quote:
wait whatquote:Op zaterdag 17 september 2011 05:08 schreef aight1 het volgende:
Doe gewoon normaal wilfred genee is ook maar een mens
Quattro Formaggi is sws al een bazenpizzaquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:38 schreef Faalhaasje het volgende:
[..]
Dr. Oetker Casa di Mama Quattro Formaggi![]()
![]()
Sowieso dr. Oetker pizza'squote:Op zaterdag 17 september 2011 16:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Quattro Formaggi is sws al een bazenpizza. Mijn favoriet is de pollo van Ristorante
Je krijgt meestal een zak om je bestelling heen, dan wordt ie niet natquote:
Frituurpan en patat uit de vriezer.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Nou, jongentjes ik ga even die trackmania shit van dalando uitproberen Tot zo
IK BEN EEN DUIF IK BEN EEN DUIFquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:42 schreef Kakpizza het volgende:
JONGENS HET REGENT ZO HARD WE MOETEN EEN ARK BOUWEN
ja maja waarom ga je daar dan ook wonenquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:42 schreef Kakpizza het volgende:
Kijk daar bij de afsluitdijk, NH
Ik zit er helemaal onder, man.
Enkhuizen? Hier regent het ook als de pleuris.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:42 schreef Kakpizza het volgende:
Kijk daar bij de afsluitdijk, NH
Ik zit er helemaal onder, man.
kutdorp mja weeniequote:Op zaterdag 17 september 2011 16:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja maja waarom ga je daar dan ook wonen
Enkhuizen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Enkhuizen? Hier regent het ook als de pleuris.
Accountje aangemaakt onder de naam Spouwer/spouwer. Ziet er best gelikt uitquote:
Oh, afsluitdijk, ik las het verkeerdquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:44 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Enkhuizen?
Dat ligt niet bij de afsluitdijk.
Den Oeverquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, afsluitdijk, ik las het verkeerd
Anna Paulowna?
Dit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:45 schreef TWP het volgende:
Als het sneeuw was hadden jullie nu als kleine kinderen juichend op de bak staan springen
Nee, want dat is kut om doorheen te reizen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:45 schreef TWP het volgende:
Als het sneeuw was hadden jullie nu als kleine kinderen juichend op de bak staan springen
Verrassingspakket voor een vriendin van ons.quote:
Wat is het thema van het verrassingspakket?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verrassingspakket voor een vriendin van ons.
Ik distantieer mij van het cadeau!
Doorzoek al je laatjesquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is het thema van het verrassingspakket?
Deed ik met mn buurjochie. Die vond het zo vreemd dat een "volwassene" in de sneeuw ging liggenquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:47 schreef coban het volgende:
Sneeuw![]()
Ik ging vorig jaar gewoon op schoolplein op de grond liggn en engeltjes makengelukkig zag niemand me
Maar ze zaggen er een beetje mislukt uit.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:48 schreef coban het volgende:
[..]
Wrm huilenwil je soms dat ik doorweekt ben ofzooo
U snapt dus waarom ik mij distantieerquote:
Ze heeft het over regen, man.quote:
Ja, volledig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
U snapt dus waarom ik mij distantieer
quote:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:
quote:
Ik duik straks nog wel ff ergens een winkel in als er nog tijd isquote:
Goed idee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik duik straks nog wel ff ergens een winkel in als er nog tijd is
Nederland-Brazilië flashback. Mooie tijdenquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:50 schreef aight1 het volgende:
Is dit lekker? Jahaaa dit is lekker
en is dit mooi? Jahaaaa dit is mooi
Laat dat maar aan een vrouw over hequote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat dat maar aan een vrouw over he
Nederland - Frankrijk manquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:51 schreef Faalhaasje het volgende:
[..]
Nederland-Brazilië flashback. Mooie tijden
Inderdaad, cadeaus krijgen daarentegen is wel altijd leuk.quote:
Prachtig was dat.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:50 schreef aight1 het volgende:
Is dit lekker? Jahaaa dit is lekker
en is dit mooi? Jahaaaa dit is mooi
harry potter is nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:57 schreef coban het volgende:
Niet haten.
Het is iddmr toch wil ik zien netals harry potter
quote:
Maak hier je ark:quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:42 schreef Kakpizza het volgende:
JONGENS HET REGENT ZO HARD WE MOETEN EEN ARK BOUWEN
ALLE DIEREN DOODquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maak hier je ark:
http://dalando.nl/fok/ark.php
Fatal error: Can't use function return value in write context in /home/bnuzdmtx/domains/dalando.nl/public_html/fok/ark.php on line 3quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maak hier je ark:
http://dalando.nl/fok/ark.php
Dit dus, faal.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fatal error: Can't use function return value in write context in /home/bnuzdmtx/domains/dalando.nl/public_html/fok/ark.php on line 3
Buiten de lijntjes gekleurd?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:10 schreef coban het volgende:
Mijn armen en handen zitten vol stift. Hoe kan dat man.
Okequote:Op zaterdag 17 september 2011 17:10 schreef LompeHork het volgende:
T̡͎̤͈͈̞̟̰͓̼̫̟̤̓̔ͪ̈́͛ͪ̔͋̀ͪ̐͑̊͆ͪ̚͡͞ò̡̻̪̰̬̜̺͔͎̱̯̹͉͓̫͙͉̬̓ͤͮͫͬͩͭ͜͠ ̧͈̫̗̭̰̗͓͇ͦ̔ͫ̓̊̅̉͗̾͛̊̋͌̈́͌͠i̵ͦͭ́͆͂̆̇ͭͬ̌ͨͮ͗̍̀̚͏͇͔̦̜̘ͅn̴̰͉̗͔̦̪͉̦̱̣̺͍͍̔ͮ͐̓́̕͟͠v̸̳̘̱̲̖̲̱͖̜̟̝̼ͣ̓̈́ͦ̂͐̂͑̍̎̑̀̔o̵͔̭͇͉͚̹̻̺̦̹͖͙̟̼̝ͨ͋͌̉̂͌͋̑̍̓͋ͣͯ͒̍̃̆̀͟͝͡k̵̢̖͙̜̘̣̳̠̥̩̹̘̟̀ͥ͗͒͑͝͠͡e̸̶͕̦̲̠̳͍̹̜̺͉̳͕͚͍̣̺̋͋ͨͣ̇ͥ̏͊̒ͪ͊͗ͣ̇͟ ̧̆̔̿̒ͭ̇̊͒̈́̀ͯͤ͊̂ͧ̅̐̚͏̱̱̤̪̜̱̠͡t̵͐͛̈̉̌ͧ̈́̑̚̚͏͕̟̱̟͈̳̞̼͉h̢͑͂͊̿̉̒̀̄̚͏̵͎̥̭͖͇̹͎̣̘̤̹̯͇̮͘͝ͅȅ̥͉̠̞͈͓̗̩̞̮͈̼̻̳͈̻͔̻̬̓ͪ̓̇͛͂̐̀ ̮̰͓͎̠̌́͑̏̍̃ͧ͂̅̃̒͒̊͢͢͝͠h̶̨̞̣͚̲̝̰̠̎̒ͭ̎͌͋̀ͅͅi̜̗̼̟̪̺̼̿̄͌͐ͧͫ́̋ͦ̆ͨͦ̿͠ͅv͊̆̒͋ͭ͋ͥ̈́̓͘҉͚̜̱͎̮̬̜̕e̴̮̥̘̖͉ͣ͊͊̐̀̆́-͐ͤͤ͂̐̅҉͇̼͖͔̜̥͇̯͎̻͝͝ͅͅmͤ̈͐҉̴̛͙̖̞̤̩̥͍͞͠i̸͓̜̲̪̦̠͓̮̙̼̩̱͕̙͙̠͓͔̭ͭ͛̒̽ͩ̅͗̽̓̐ͩ̆̌̍͗͆ͧͥͮ̀n̷̸̸̙̣͎ͦ̒̓͒̋͆̒̀ͪ̽ͣ̉͒̍ḑ̌̇̍̍̍͗ͧ͌̾̈͒̌ͧ̏̈͂̅͐҉͇̱̰̤̟̰̭̝̮̖͔͘ ̷͈̺͔͇͉͓̲͍̼̖̗̳͉̦͍̫̤̳̺͗̑̓̉ͬ̈́̅̈̾͗̒̄̍̍͐̀͢͜r̴̡̛͊̈́ͨ̽̾̒̍̐̈́̃͊ͣ̑̆҉̸̻̮̞͚̘̮͔e̸̶̷̻̗͙̐̌ͭ̀p̸̎̌̓͌ͮ̉ͩ͏̡͈̫̰̹͙̪͓̜̜͓̺͞r̶̲̞̪͋̽̾̇͗ͫ̊̃͌̒̒̈̀̽̐̕͢͞ͅe͑̑͗̾͒̒̑͊̑ͤͬ̌҉̪̜̦̖̱͖͉̬͖͕͍̗͙͖̺͔͜ͅͅs͈͕̲̼̗͖͈͔̬̯͋̓̉͋͂̎͒̈́̄ͯ̎̓̀̎́̓͑̆͘͜͟ȇ̸̢͕͍͎̫̆̏̽ͤ̾̾̆̔̿̇̒̍̾͠ṋ̨̫̗̳͓̌ͫ̈́̍ͪ͋̂͛̏͜͡ţ̸͍̰͍̯̦̹̮͔̟͚͚̭̘̘̞͍ͥͯ̿̎ͦ̏̅͗͗̽̽̂ͨ͒͒̄̅̚iͪͭͣ͛ͮ̈̿ͨ̐̂ͪ̂͏̡̪̫̣̬̞͖̭͙͕͎̙̝͝͡n̴̓͛̏̐ͣ̅͐́͒͂̑ͦ̀҉̗̹͈̖͈̖̲̼͉̣͔̹̳͎̤͚̙͉̜g̨̝̪̜̰̜̗͚̣̟͓͍̥̠̩͓̤͂ͥ͐͛̈̾̋ͩ̍́͆̿̂̅ͥͮͧ̾ ̃̔̄͗͠҉̩̣͓͉͔̰͇̭̬̩̖͉͈c̸̺͔̞͙̠̳͔͆ͩ̎̎͊̅͗ͮ̈͆̏ͤ͌͊͐ͥ̑ͥ̽́hͩ̀̓͑ͥ̅̑̚҉̶̟̻̗̺̠̳̬̜̬͚͓͍̝̱́͠a̸͚̤̻̲͈̩̺̹̳̳̘̗̪͇͔̹̘̽ͯ͒̓ͥͣ̀̑͊ͩ̈́͋̈̄ͥ̄̀̚͞ͅǫ̛̹͈̲̜͙̙͕̱̟̲̮̤͍̜̖̬̜̪̩ͫͩ̾̉̿̈́ͤ̇̈̓ͥ̔͆͐̔̚s̴̛̛̝̮̹̠̭̟͇̼̅ͯͩ̏̅̍͐̈ͤ̀͘.̴̡̳̬̺̬̮͎͍̟̇ͫ̾̎͛̉̒̏̑̈͑͘͘͞
̼̲͎͙͙̈ͩͫ̒̀͋̽̕̕̕͞I̥̪͖͓̤͖̟̪̤̯̻̙̠̬̦ͩ̈̋̽̈͂ͥ̄ͧͨ͌ͩ̈̽̏̓ͦ͢͟͞͡ͅͅn̛͇̟̠͚̹̟̥̐̎ͦͥͨ̋̐́͢v̴̸̢̦̝̫̙̠̋ͬ̑͛̓͆͒̑͜o̢̢̱̯̘̜͎̦̹͖̓̾ͫ͑͢͢ķ̞̭̳̖͉̥̥̋ͤͤͭ̋ͫ̀̕͞͡ǐ̷̸̧͉͕̯̰̳͍͚͍̩͇̪̫̩̤̺̭̱́̌͂̊ͪ͂́ͪͯ̀̐̆̍ͫ͒̀ͅn̒̐ͩ̂̉ͬ̃͑̏̔ͬ̽͂̇̓ͦ҉̸̨̪͕̖̮̤̳͚͖͚͕͉̪̤̫͓͢ͅͅģ̴̹̟̲͎͎͖̟̞̘̪̗̝͍̗̲̺̰̝͒̊̐̓̂͠ ̨̡̣͙̯̥͍̭̤̪̹̪̟͎̻̜̘̰̒͊̏̀ͥ͂̏̀̚̚̕t̡̛ͨ̋̓ͫ̓҉̴̢̞̗̮̺̤̥̲̰̙̘̳̪̺h̸ͣ̒̎̋̋̅ͤ͂̚͘͠҉̜̠̩̬̤̪̠͎̜͙e̸ͯͬ͗̄͠͏͘͏̠̬̜̫̳̫̘̮̮̻̭̦̙̦ ̔͐̅ͧ̌ͯͫ̌͛ͤͬͬ͋͆͛҉̵͚̰̜̲͎f̸̧͉͓̩̳̭̞̺͙̟̮͈͂͛ͭ̾͒̿ͬͧ̂ͭ̏́̄̃̿͐̚ͅͅẽ̡̳͔̙͔͙͕̞͚̮̮͇̼ͣ́ͪ͠eͧ̄̇͗͠҉̹̙̫͖̖͇̪̖̼̖͈̟̠͉͉̳̼ͅļ͕͎͎̼̬͍̲̹̲̞̭̻ͮ͑̓̃͌͋̎͟͜i̢̝̥̪ͮ̓ͫ̔͒̏͂ͩ͊̽̚͟͞ͅn̴̜͖̲̼̩̙̺̤̓̓̽ͤͫ͊̆̌̒̄̀͞͡ġ͒ͦ̋ͬ̒͋͏͔̻̠͇͓̮̗͍̖̙͉̳͉͚ ̴͛ͬ͊͒ͭ͊̚҉҉̴̡͇̦͙̘ͅơ̥̲̪̦̪̬̥̰͍̳̟͕̪̺͐̊͑ͭͧ̊̓ͨ͋ͪͯ̇͛̑ͅf̡̙͍̯̻̹̪͍̺͚͍͍̂̍ͭ̅̑́̃͛ͣ́̒͌̃ͭ̿̊͐ͩ̊̕ ̸̺̗̩͉̼͉͔̹͕͔̯̣͍̝̺̱͆ͬͯ͆̃ͪ̉̂̒ͥ̚c̶̯̖̩͎͇͎͓̦̘̰̺̱̬̔̏̃̃͆͋̆ͯ́̂̌͊ͩ̔ͩ̀͟ͅh̸̶̨͙̯͓̰̭̣̱͍̘͎͚̝̘͈͊ͩ̑̅ͥ͑ͥą̷̛͇̱̦̲͚̤̩̘͓͍͉̙̬̰̭̰̙̺͂̒̓ͮͨ͊̒̔ͩ̏͑͘ȯ̧̰̦̠͈̟͓̱͖̹̭̹͓̪̞̰̻̙̺̒̓͑̐͊̆͌̔̈́ͬ̒ͤͤͅs̸̹̤͈͇͍͈͚͇̩͖ͨ̃̄ͩ͆ͩͥ͋ͧ̇̓͜͞.̶̴͕̭̩͈̖̼̮̯̥̭̪ͪ͑͆̆͆ͥ̉ͦ͘
̴̨̢̧̱̭̱̤̜̝̤̲̦̞͚̪͛̋ͪͦ̚W̶͖̣̤̻͍͍͇̅́͒̇̀̂͛ͥ̉̍̕͜͢i̢̯̙̯͙̼̗̦̻̓͆̑̿̿ͭ̿ͣͨͧ̀ͭ̚͘̕ͅt̵̛̯̭̤̗̙̞̱͊ͪ͑̎͒͛́ͭ͗͘h̵̰̲̻͙̣̲͙̘̬̖͇̿͌͑̓̃̅ͭ̑̎̀̚̕͠͡ͅ ̨̢̺̠͓̞̫̱̱̓̓͋̈́͟o̵ͣ̓̄̍͋̾ͣ̐̿̒͊̔̃̉̀ͩͫ̉̀̚̕͏͓͍̖̱̥̦̪̲͔̫̝̥͎̳̮̜̗͖ͅȗ̷͖͔̝̖͍̱͒͒́ͅţ̈̉ͥ̊ͬͫ͆͛̿͌҉̢͉̖̰̞͙̪͇̘̫̠̩̣͖̦͍̮͢ͅ ̆̎͒ͭ̍̐҉̡̹̲̜̰̜̦͖̗̖̫̟͉͠o̸̸͇̼̻̖̲ͤͯ̎̑͗͂͋͊ͯ̆̌ͯ̾̊ͮ͢͡r̸̸̷̶̭̟̫̲̜̈́̓̍ͧ̆ͪ͌̒ͣ͆̆͝ḑ̷̷͓̤̲̺̠̞̫̜̥̠̟̼͙̳̏̈̑̏̾̅́̋̚ȩ̹̪͕̻͔̗̠̼͈̹̘̼̗̼̤̹̫͔̬͑ͣ̈́ͭ͊ͩͨͭ͡r̢̛͓̪̰̫̝͎̲͓̥͊ͤ̉͗ͪ̎͆͌͌̌ͪ́̿̽̎̽͞͠.̴̵͈̖̦̘̙̻̯͓͍̦̺͍̳͚̟̱̞̼̅̉ͦͤ̈́̌͒
̡̛̲̪̦̥̙̩͎̫̯̰̺̰̲͙͓͙͔͕̣͗̆̓̓̋̈ͫ̑͆̀Ṱ̴̷̞̣́͗͊ͫ͌̒ͬͥ́ͫ̇̅h̄ͤͩ̿̽̃͊ͤ̏̀ͭ̚͝͏͇̼̟̥͕͡e̛͖̤̩͈̮̘͓̣͉̮̫̺̥͕͑̊͐̈́̔̕͠ ̡͇̥̖̝̻̮̳͍̤͓̼̯̮͔͕̱̝̏̂͋ͯ͑ͬ̈́̈̀͌͛ͯ͐̽͂̈̈́̔N̶̛̳͕͈̠̯̹̥̻̘̪̠̬̠̺̩̪̫̭̦ͧ̉̅ͪ̀̕e̷̛͖̜͓̝͌̓ͬͯ̇̿ͦ̅̑ͬͦ͘͡ż͐ͯ̾̇ͪ̔̌̒̏͑͐ͤ̋̈́͠͠͏̘̤̞̲̠͠͞p̶͕̪̜̟̻̝̪͎̻̳̙̞͕̮͔̳̻͗͑̔̊̄̃e̷̶̺̲̹̙̞͉͚̥͎̩̤̦͔̭̊ͭ̏ͨ͛̈̇ͥͦ͆͂̀̚͝ͅr͌́̀̾̉͊̍͞͏̲̠͎̗͕̗̞͉d̴̯̬̩̩͙̺̩͔̆ͣ͆ͮ̌ͬ͑̓̈́ͩͩ́i̛̮̯̟̟͇̫̙̘̣͙͇̝̲̟̳ͩͮ̾̐ͭ̍͟a̶̵̛͙̬̘̪̩̰̬̎̾ͫͦ̋̊ͪ̑̄͐͂ͫ̋́̅̏͠n̵̡̟͕̬̋̎̾̓̍͐̽̽ͥ͒ͮ͂ͭ̽̆̚͡ ̵̗͈͙̙̙̖̲̣̫̰̬ͪ̔͒ͪ͊͗͂ͥͯ͒ͪ͜ͅh̶̢̡̟̞͕͙͚̯̀̽͊ͤ͛ͥ̾͊͒͟į̵̯̯̟͍̜̞͙͎̤̊̀ͧ̈́͂͗͆̿͊̈́̅ͧ̂̉ͮ̏̓̔v̷̧̛̛̖̰̦̜̰͚̞̮͕͎͖͑ͬ́ͤͤ̋͗̋͒͒͊̄̎̂ͬ̿̄͝ͅͅë̷̢̛́́̂ͫ̓̃͐ͬ̋̆̃ͦ̂ͬ̿̉̚̕͏̩͎̩̼̫͇͈-̶̴̵̦̫̠͇̠̳ͤ̅̒͆ͣͧ̽ͬͥͩ̾ͫ̉̍͋̍͘͠ͅmͣ́ͨ̏̋͌ͥ̆̆̆͏̬̫̥̘̙̗̗͖͢͝ḭ̸̤͕̲̪̻̭̹̞̼̭̣̰͍̆̊̀̽̽̾̍̽͂͗̔͡ͅnͮ̋ͣͭ̈͏̵̲͔̰͍̲̺͈͓̯̯̳͈d̡̲̱̣̳͈͎͖̦̲̦͖̖̤̬͇̠̝͕̯̍̓̓̂̓̅̿͛ͥͭ̋̄̔̿͛̈́͡͡ ̙͕̘̙̬̘̣̜͈̦̼̠̖̂̊̔̀̕͝ͅo̮̼̳̲̳̠̒̆̾͋̑ͤͩͫ̚͘͜͠f̶̶͕͓͉̮̽͛̊̍͛͗͗̊̅͂ͣͮ̎̂͟ͅ ̅͗͒̄͌͂̎̀ͥ̉́̆͋ͦ̿͏̸̧̯̝̠̞̠͝c̸̡͓̹̜͒̀̅̃̉͠͠ḩ̛̤̼̱͖̗̘͓̣̫͕̩̌ͩ̋͊ͣ͊͒ͣ͒̽ͮ͆̆́̒̌͒͘͟a̮͉̞̝̣̖͖͍̭̮͓ͨ̄͒͐̄́̑͂ͬͬ̈́̃ͨ̎͊͒͊͒͜͞o̧̯͙̤͖̳͚̐ͧ̓ͮ͟¨̛͇͉̹̻̣̼͙̮̼̜̰ͣ́̽̿̿͋̽͂̉ͭ̓͠.̸͓͍̯͖̹̯̜̘̣̦̊ͤͮ̃ͮ̇̓͗̊̐ͥ̍ͭ͒ͩ́̀́͡ͅ ̨̧͙͔̹̙͍̹̬̦̻̱͙̞̲̤͚̍ͤ͆͐̔͘͢Zͤͯͨ́̓͗ͧͧ҉̢̳̞̦͔͕̰͔̜͇̥̺̫ḁ̷̴̹̹̰̦̝̥̳̰͔̘̦͇͈̩͕ͨ̈́̌̄͛̆ͥ̔̃̃ͯ͗̽̀̔̚l̶̷̶̨̫̺̥͙̙͓ͨ̌ͫͥ͒̈́̊̀̓ͦ̂ͬ͑͒ͩ̄ͦ̕ͅg̷̣͉͕̠̺͎͙̠̙̺͚͇̟̿̒̽̚͝͝ͅo̼͈̤̩͒̎̍ͣͧ̍̀̿̓́̀͡.̸̧̮̣͇͔͍̝̞̱̗̭͉̥͖͈͐̎ͨ̉ͤ̓̉͆̅ͪ̿̎͑̚̚͢ ̢̼̲͚̤̺̦̏̑̃͌̉ͦ̓̇͋̓
̸̡͕̺͖̦̙̤̣̫̞͓̘͎̲̫̪ͪͨͩ̾̔ͮͣͣ̏ͦ̔ͩ̂ͮ͂̃̌͜H̶̨̛͓̮͙̭͉̫̊ͩͯͮ̕͞e̽̿̍ͩ̋ͬ̇̿͏̠̪͈̗̰͇̙ ̆͐ͭ̀̋͊ͥ͘͏͏͉͖͍̺̖̱̳̫͇̞̭̘͢ͅw͂̆ͭ͗̐͐͛̇̊͡͏҉̭̮̪͎͇̠̮̮͈̣̩̦͖̞̼͜ḧ̢̩̲̜̱͙̰̥ͪ̄́̀̐̐ͤ̋ͮͨ̍̀ö̧̹̜̟̱͕͈̰̱͙͚̱͕͚̝̮ͭ̌̃ͪ͆̿͘ ̬̟̣̫̲̤͌̂̏̈́̇̊̇̕̕͢W̦̥͕̭̘̠̪̙̼̭͎͑͑̎ͣ͌ͥ͊͑ͦ̓ͨ͗ͨ̚̕͘ͅͅͅa̸̧̳̰̫̰̭̣̙̘̭̫̜̺͓̻͂ͥ͒ͤ̆ͩ̏̈͛ͧ͒ͨ̍̐̇̐͝͝i̵̛͚̘̙͖̠̘͎̺̙͙̜̣͎̗͕͎̩ͮ̎̇ͮͥͦ͑̑̆͐͐͋̇͊̂̋͌͞t̤̹͙̪̻̠̤̫̣̹͔̙̹͕̱̫̻̂̇͋ͨ͢͡͡s͚͚̩̟͓̞̖̘͎̞̙̩̰̣͖̘̗̙̿̋̐ͩͧͪ̏̿͢͠ ̷̼͎͉̮̰̣̭̘̳ͦ̍̎̎͘͟͜͞B̴̸̦̗̖̠̈͋ͨ̌̎̔̚͘é̟̩̗̣̭̍ͤͬͨ͒͌̓́̋̓͐ͪ͗͊ͤ̑ͮ́̚͘͝h̷̶̖̠̭̰̦̗͇͇͕̖͇͎͖͎̹͙ͦ̊͆̃ͯͧ̃̎̈ͫ͆ͮ̈̈̂̈́ͪͣ͆͜͜ỉ̛̑̓̋ͩ́͒͏͕̫͈̠͓̻̪͙̥̥̼̦͖͇̤̤̀͘n̶͙͍͚̪͎̜̦̹̙̘̝͉̹͎ͩͧͬ̇̉̈́̈́̊ͫͫ̊̇͑̀̚̚͠d̵̷̲͈̟̦͉̰̥̫̰͎̪̥͖̖̞͚̦̃͗͊ͭ͝ ̶͙͇̥̼̫̺̫̲̠̜̙̜̟ͫͬ̍͐̾̆ͭ̉ͣ̿͆ͮ͒̐̈̑̓̉ͮ͝T̿ͭ̀͛ͥͮ͆ͨ̅҉̛̣͙̪̤̙͔̘͉̞̙̯̣̱̦̞͟͡h̶̡̯̲͈̼͍̥̙̺̯̞̘̯̀ͫͯͤͭ͌͐ͤ̃̎̎ͭͧ͋e̸̛̖̱͔̖̮̯̯̲̩̟̝ͭ͛̐̋ͣ̉ͥ̿̒͂̍̎̃̀ͥ̀̚͜͝ ̷̦̦̳̼̻͍̭͐͌͛͛̓̎̂͋ͤͫ̾̈̈͑́͒ͤ̚͡ͅẄ̷̅̔ͦ͑̀̀ͪ͆̍͆ͥ͏̣̥͚̲a̵̡ͩ͒̆ͬ̂̐ͤ̈́̂̃̃ͮ̾̉̂͠͏̦̱̫͖͔̮͇͈͎̙l̠̳̭̟̺̺̼͎̹̤̟̑̓̐̎́̚͞ͅl̈̿̿͌̓̓̿̚̕͟͢͡͏̬̹̗̭̖̥̩͎͍̭͙͈̜͉ͅ.̵̺̩̠̠̤̝̹͉̟̭̠͚ͮͫͨ͋͌ͦͬ͠
̸̱̖̻̤̳̥̹̖ͮ̐ͣͨ̽̅̋̃͐ͥ̐̾̓͢͠ͅZ̢̠̣͍̗̙̻̣͕̭͇̒̐̍̕ͅͅA̶̸̵̫̱͍̩̥̗̳͔̖̫̒͌ͧ̿ͮ͗ͣ̃͗̈́̽̏ͩ̉ͦ̾̍͠L̡͊͊ͬͤͮ̑͏̶͎̙̖̻̀Ḡ̵̶̝̳̟̣̪̺̼͂̓̂̈̀͜O̷̡̽̿̈͂҉͈̮͉̥̻͇̝̬̬͈̠̤̤̳̠͚̪!̂͌̎̃̇̌ͬ̓ͨͬ̈́̚͏̶̡̹͙̟̥̞̯̖̳̯
Werkt niet als naam
Dat heb ik ook altijd, dan heb ik de hele dag met pen geschreven en dan zitten de strepen op mijn pols.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:10 schreef coban het volgende:
Mijn armen en handen zitten vol stift. Hoe kan dat man.
Omg jaaaaa ik oook en iedereen lacht me altijd uiitttquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, dan heb ik de hele dag met pen geschreven en dan zitten de strepen op mijn pols.
Ik wordt niet uitgelachen, ik heb namelijk respect van iedereen op school.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:12 schreef coban het volgende:
[..]
Omg jaaaaa ik oook en iedereen lacht me altijd uiittt
quote:
Dan scheld iedereen je uit voor emo ofzo? Zo van: "HAHAHA gekkie, dat moet toch niet met een pen!?"quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:12 schreef coban het volgende:
[..]
Omg jaaaaa ik oook en iedereen lacht me altijd uiittt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |