abonnement Unibet Coolblue
pi_102535504
Maar uiteindelijk draait toch alles om winnen? Als je telkens verliest, dan wordt zelfs het strijdend ten onder gaan, het goede beleid, de charismatische spelers, en het broodje bal om de hoek als vervelend ervaren.
Ik snap gewoon niet hoe je fan van een club kan zijn zonder dat je per se wilt dat ze winnen.
pi_102536683
Ik vraag me nou toch af of dat als je de complete medische staf zou vervangen het ook beter zou gaan met de blessures
pi_102538537
quote:
5s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Maar uiteindelijk draait toch alles om winnen? Als je telkens verliest, dan wordt zelfs het strijdend ten onder gaan, het goede beleid, de charismatische spelers, en het broodje bal om de hoek als vervelend ervaren.
Ik snap gewoon niet hoe je fan van een club kan zijn zonder dat je per se wilt dat ze winnen.
Niet alles draait om winnen, maar je wil en moet natuurlijk wel een keer een prijs pakken ja.

Sorry voor de Gunners hier, maar Arsenal is tegenwoordig het opleidings-instituut van de Europese topclubs geworden. Dat wil je toch niet? Niet dat je nou Manchester City of Real Madrid moet willen zijn, maar ik kan niet begrijpen dat Wegner het prima vindt om als een soort veredelde jeugdtrainer steeds te blijven zaaien maar nooit oogsten. Haal eens 3 Europese toppers om je jonge elftal eens echt een stap vooruit te laten maken. Pak het voorbeeld van Barcelona aan: zelf veel goede spelers opleiden maar ook extern eens wat halen om die talenten aan te vullen met kwaliteit en ervaring.

Maar misschien krijg ik nu alle Arsenal-fans over me heen :@ ik bedoel het goed. ;)
-
pi_102544981
Tuurlijk zou Wenger graag Chiellini, Iniesta, Robben, Ribery, Neuer etc. halen maar het geld is er niet.

Iedereen heeft het over het transferbudget dat hij wel heeft maar het grote struikelblok zijn de salarissen. De topclubs in Engeland betalen bijna 2x zoveel als wat Arsenal doet.
pi_102546141
Als Arsenal net dat extra stapje kan maken blijven spelers ook wat langer hangen en kun je je tussen de overige topclubs nestelen zonder dat je elk jaar 100 miljoen dient te besteden. Wat een drama altijd als 't over Arsenal gaat.
  vrijdag 30 september 2011 @ 12:53:03 #281
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102546554
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:16 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Dit is voor mij echt compleet onbegrijpelijk. Het maakt je dus niet of ze kampioen worden, of slechts Europa league spelen.
Voor mij is het nog altijd een sport, en sport draait om winnen, ongeacht wie er speelt.

En waarom ben je dan niet zo lyrisch over Alex Oxlade-Chamberlain? Die heeft nu ook al een tijdje zijn kwaliteiten laten zien, en heeft al meer bewezen klaar te zijn voor dit niveau dan Ryo.
Vooral in voetbal ligt verlies en winst vaak zo dicht bij elkaar en is vaak afhankelijk van zaken die niets met de kwaliteit te maken heeft van het voetbal, maar van details als een scheidsrechter, een polletje, een individuele fout, een bal die net binnenkant paal mof buitenkant paal gaat, etc etc.

Ik vind het veel belangrijker HOE ze spelen. Als ik voetbal kijk wil ik leuk en goed voetbal zien, en als dan toevallig de tegenstander wint door wat mazzelgoalsdie erin vliegen of een onterechte penalty... tja... het is nu eenmaal voetbal. Het is geen 'eerlijke' sport zoals tennis of basketball of golf of whatever. De beste wint niet altijd.

Goed voorbeeld is Oranje vorige zomer. Ze worden 2de, hadden zelfs kampioen kunnen worden, maar ik gaf er echt helemaal NIKS om, want ik heb ze nauwelijks goed/leuk zien voetballen. Het was echt ondermaats. Sneijder die te ver achter Van Persie stond, Van Persie in dramatische vorm, etc etc. Het was niet leuk om te kijken. 2de helft tegen Brazilie was goed, en tegen Uruquay was best ok, en hier en daar nog wat leuke fases, maar we speelden geen voetbal zoals we dat willen zien, en ook niet het voetbal waar de wereld ons van kent en om looft. Op de BBC en de duitse TV herkende men ons amper, en dat is jammer.

Ik zie ons liever een fantastisch WK/EK spelen met schitterend voetbal waar de hele wereld van geniet en graag naar kijkt en het over heeft, en dan vliegen we er misschien in de halve finale onterecht uit.... dan dat we met matig doorsnee voetbal de hoofdprijs pakken.

En ja, dan zal ik wellicht in de minderheid zijn, maar goed, zo beleef ik het nou eenmaal.

En iederen hier in dit topic zal fan zijn van Arsenal vanwege de SPEELSTIJL. Niet vanwege de prijzen. Arsenal is een mooie club omdat na de komst van Bergkamp en Wenger er het beste voetbal van Engeland werd gespeeld. Misschien zelfs wel het beste voetbal van Europa. Het beste en het mooiste.

Natuurlijk wil ik dat ze winnen. Natuurlijk wil ik dat ze prijzen pakken. Maar voor mij als toeschouwer is dat niet het allerbelangrijkste. Ik wil gewoon leuk voetbal zien ipv een seizoen vol met 1-0 overwinningen en dan juichen dat 'we' de beste zijn. Daar heb ik niets mee.

Maar goed, ik ben dan ook geen clubsupporter, maar meer gewoon een onafhankelijke voetballiefhebber.
pi_102555485
Arsenal defender Thomas Vermaelen is unlikely to return to full fitness until the end of October, Arsene Wenger has revealed... :{
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_102557259
Lekker weer sensatie creëren.
Quote van de site:
quote:
on Thomas Vermaelen...
It will be a fraction longer than expected [before he returns]. He will not be straight back [in the squad] after the international break. It will be one or two weeks later.
Nou, nou, wat een schok.
pi_102560007
Tis bij Arsenal altijd later dan verwacht...
pi_102612724
Walcott en Gervinho zijn fit voor vandaag. Koscielny nog niet, dus zal Wenger Song en Mertesacker achterin laten staan.
pi_102613955
Arsenal *O*
pi_102614168
Tottenham:

Friedel ; Walker, King, Kaboul, Assou-Ekotto; Krancjar, Parker, Modric; Adebayor, Bale, Defoe

Arsenal:

Sczezny ; Sagna, Mertesacker, Song, Santos ; Ramsey, Frimpong, Arteta; Walcott, Van Persie, Arshavin
pi_102614515
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:16 schreef Alxander het volgende:
Tottenham:

Friedel ; Walker, King, Kaboul, Assou-Ekotto; Krancjar, Parker, Modric; Adebayor, Bale, Defoe

Arsenal:

Sczezny ; Sagna, Mertesacker, Song, Santos ; Ramsey, Frimpong, Arteta; Walcott, Van Persie, Arshavin
Geen Santos, wel Gibbs.
Geen Frimpong, wel Coquelin.
Geen Arshavin, wel Gervinho.
pi_102614611
Ah, Goal.com faalt :)
pi_102614654
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:24 schreef Alxander het volgende:
Ah, Goal.com faalt :)
Goal.com faalt altijd. Echt een kutsite.
pi_102615776
A O-C wellicht naar EK 2012:
quote:
England manager Fabio Capello has been impressed by the potential shown by Arsenal youngster Alex Oxlade-Chamberlain.

Oxlade-Chamberlain, 18, has caught the eye since joining Arsenal from Southampton in the summer for around £12 million, the midfielder having scored in each of his last two outings for the Gunners.

Capello admits he is keeping tabs on Oxlade-Chamberlain and hopes to test his quality in England's forthcoming friendlies. The Italian told FATV: "I have been impressed with him.

"He is a really interesting player. He is a good player, who has a lot quality and is playing at a really high level. He will be a really interesting player for the next friendly games before the Euros, which hopefully will happen for us."

Capello went on to emphasise his delight at seeing Oxlade-Chamberlain and also Manchester United striker Danny Welbeck recently find the net in the Champions League.

"For players to score goals in this competition is really important, both to improve and find the confidence in their quality," Capello said. "It is the same when you play with the national team. When you play in the Premier League, you can score but the whole thing is really normal."
pi_102615923
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:55 schreef Banaanensuiker het volgende:
A O-C wellicht naar EK 2012:

[..]

AOC niet op de bank :(
pi_102616032
belangrijke wedstrijd, kom op gunners
pi_102619119
Sagna geblesseerd van het veld ;(
Een werk duurt lang genoeg om de tijd te vullen die ervoor beschikbaar is.
Je moet veel studeren om weinig te weten.
pi_102621575
Ik verwacht een mental-strength-verhaal in het interview van AW.
pi_102621608
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, 2-1 verloren!!! *O* _O_ w/
pi_102624132
De clown heeft het weer over de welbekende handbrake.
quote:
'I felt we played with the handbrake on'

on a frustrating afternoon…
Yes, because in the first half I felt we played a little but with the handbrake on. Even playing like that we had four chances. At half time we came out and had a go at them and got it back to 1-1. I felt again that we didn't push on enough and let them get back into the game.

We lack a little bit of confidence at the moment, and we just need to protect a result when we have one.

on Tottenham's first goal…
It is frustrating as well because their first goal was handball. I wonder what the linesmen do in these situations. It is a second yellow card as well because he already had one - for handball, on purpose.

on the question of Van deer Vaart going into the crowd and not being booked…
I am not a fan of that. I can understand that when a player scores there has to be some spontaneous reaction to a goal.

on the second goal conceded…
We did not defend properly and we were punished for it. I have to see it again, but yes Sczesny certainly looks disappointed.

on title hopes…
I do not think like that, I think at the moment we have to set ourselves a realistic target and to get in touch with the teams who are fighting for the Champions League positions. If you say today we will win the league it is not realistic.

At the moment we are 12 points behind Manchester United and Manchester City - that's not realistic to say today that we will win the league. We have to fight to come back into a much better position, that's reality.

on the chants from both fans…
We respect everybody and we want to be respected as well.

on Sagna injury…
We are very worried about his injury. He is in hospital at the moment and it is too early to say but the first signs do not look good at all. It is the fibula in the ankle that has to be checked, that is what I have been told. We will know tonight.

I think he was pushed quite hard by Assou-Ekotto and I'm not sure what happened to him. He might have landed the wrong way, I don't know. I will have to see it again. Straight away he wanted to be substituted.
pi_102624237
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
De clown heeft het weer over de welbekende handbrake.

[..]

Wie zegt dit? Het was geen hands toch?
pi_102624333
AW
  maandag 3 oktober 2011 @ 00:51:21 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102638060
quote:
Wilshere boos: 'Van der Vaart had eruit gestuurd moeten worden'

Jack Wilshere komt dit kalenderjaar door een enkeloperatie niet meer aan spelen toe en volgt de wedstrijden van Arsenal nu als supporter. De middenvelder zag zijn ploeg zondagmiddag met 2-1 verliezen bij Tottenham Hotspur, maar meent dat de wedstrijd een heel andere wending had moeten hebben. Volgens Wilshere had Rafael van der Vaart naar de kant gestuurd moeten worden.

De Nederlander had al geel op zak, toen hij de score opende en zijn doelpunt vierde door de supporters van Tottenham in zijn feestje te betrekken. Volgens de regels is dat een gele kaart, wist ook Wilshere. “Van der Vaart had eruit gestuurd moeten worden! Hij vierde zijn goal met de fans? Ik weet zeker dat dat geel is!”, twitterde Wilshere.

Verliezend trainer Arsène Wenger was niet van mening dat Van der Vaart naar de kant had moeten worden gestuurd. “Ik kan begrijpen dat een speler een spontane reactie heeft wanneer hij een doelpunt maakt. Ik ben er dan ook geen fan van om daar geel voor te trekken”, zei de manager. Door de nederlaag staat Arsenal teleurstellend vijftiende.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')