Onbekende plaat hoeft niet 2004/2008 maar mag natuurlijk wel, zitten wel meerdere nieuwe onbekende plaatjes tussen. Dus nogmaals der vraag, welke word t?quote:Op zondag 18 september 2011 14:31 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Goede vraag, ik naam aan dat de onbekende plaat ook uit 2004-2008 moest zijn, dus Glorification.
Nicequote:Op zondag 18 september 2011 12:28 schreef robuust89 het volgende:
Onbekende plaat: E-Fect - Glorification
Ik ben eruit, Glorificationquote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Onbekende plaat hoeft niet 2004/2008 maar mag natuurlijk wel, zitten wel meerdere nieuwe onbekende plaatjes tussen. Dus nogmaals der vraag, welke word t?Beide prima tracks trouwens...
dat is het dus geworden? 2 platen kiezen; 1 voor de 2004-2008 mix en 1 voor de onbekende plaat mix?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:47 schreef T_Killer het volgende:
Even de lijst up to date houden dan:
De lijst der lijsten
2004-2008 mix
Sethje: Scope DJ - Lockdown
Dalton_: Zany & Tatanka - Front 2 Back
NLS04: Pila & The Scientist - My bitch (Josh & Wesz Remix)
T_Killer: The KGB's - Superdisco (Technoboy remix)
mstx: Zanza Labs - Control The Mind
em-dee-em-aa - Brainkicker vs. Bass Modulators - Ring That Shit
Baronpilsener: Donkey Rollers - Followers
StM: Acti and Coca - Fuck with the Beatz
Bartman: Ivan Carsten - You try to play me
Onbekende plaat mix
Sethje: d'Void - Drop the bomb (Zentiments remix)
Dalton_: Equal Mindz - Hardminded
NLS04: Atmozfears vs. The Vision - Virtual Reality
T_Killer: Bass Modulators - Damage Control (Zentiments Remix) ik weet niet eens of deze uit is
mstx: The Navigator - Another Shout (Mix 1)
em-dee-em-aa - Ran-D - River Of Sound
Baronpilsener: Zanza Labs - Industrial Bug
StM: D-Block and S-te-fan - U Will Be Dancing
Bartman: Mindhacker - Punk motherfuck
Kende die nog niet, leuke plaatquote:Op zondag 18 september 2011 19:14 schreef 16meter het volgende:
'onbekend': D-Block & S-Te-Fan - Let Me Tell You (Q-Base Intro)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Niet goed? Is er geen nieuwere edit ?quote:Op zondag 18 september 2011 14:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
....
Sc0tTy: Sound of the Beast is wel uit 2003...
Maakt mij persoonlijk niet heel veel uit maar het originele idee was natuurlijk wel een 04/08 mix, nog behoorlijk wat keus binnen die periode toch?quote:Op zondag 18 september 2011 23:07 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Niet goed? Is er geen nieuwere edit ?
At your service!quote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef de_huig het volgende:
en ik ken geen onbekende pareltjes, alleen maar hitjes, dus die mag bartman voor me uitkiezen
Nooit problemen gehad eigenlijk, maar dit is wel zeer triest, opknopen die gastenquote:Op maandag 19 september 2011 12:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ziek verhaal over "beveiligers" at Q-Base:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ofd-door-beveiligers
Was natuurlijk al wel bekend dat veel van die beveiligers klootzakken zijn. Geweld, stelen en drugs innemen voor eigen gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |