abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 september 2011 @ 11:50:53 #276
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102355442
Wat zielig mp!
Ben vanmorgen geschrokken. Ventje lag bovenin zijn ledikant, helemaal dwars, op zijn zij met zijn gezichtje half in het matras en zijn beentjes door de spijlen. Het zag er heel zielig uit. Hij huilde niet eens, maar lag een beetje te snikken. Hij had een nachtje zijn slaapzak niet aan. Die ga ik vanaf vandaag maar elke nacht aantrekken, ga zometeen gelijk naar de stad om er een paar bij te kopen. Ik vond het echt zo sneu om hem zo aan te treffen. Hij was ook helemaal koud..
  zondag 25 september 2011 @ 14:41:37 #277
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_102360860
Brrr Aventura, ik heb zoiets ook meegemaakt toen mijn kleine meid een maandje oud was. Het voordeel ook van slaapzakjes vind ik dat ze wat beter slapen (ze kunnen het lakentje niet wegtrappen en daardoor koude voetjes krijgen).

MP: :* Hopelijk kan je 's middags misschien wat bijslapen?

Mijn meisje was weer overstuur omdat ze het rompertje niet lekker vond zitten. Dit is al de 3e keer dat het gebeurt, maar probeer daar maar eens achter te komen. Wij kwamen er pas achter toen we haar in bad wilde doen om haar te kalmeren. Rompertje uit: *grote glimlach van Larissa*
:')

En wij maar denken dat ze: last van tandjes had, last van haar buikje had, spierpijn had van de oefeningen van de fysio...
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_102361742
Jelle heeft ook eigenlijk altijd geen koorts bij een oorontsteking mamapurk.
Ik hoop voor jullie dat de huisarts iets kan vinden

Nope, nog niet echt opgeknapt. Koorts is wel zo goed als weg maar erg hangerig, pieperig, huilerig en hij lijkt echt ergens pijn te hebben. Heb gisteravond laat toen hij niet te troosten was maar even mee zitten huilen (:
Hij drinkt ook niet echt goed trouwens, en was vannacht bij beide voedingen (waarbij hij amper dronk) heel snel een heel slap ventje in mn armen. Vond ik best wel eng

Tussendoor ook wel gewoon vrolijk hoor en hij kan ook wel gewoon spelen
pi_102362064
Hi, even een vraagje: kan spuug geel van kleur zijn? Meestal als Eva spuugt zijn het mondjes melk en is het gewoon wit, net lag ze na de voeding in haar bedje, ze lag flink te slikken en ineens kwam er enorme golf gele spuug uit. Daarna even gehuild maar al gauw viel ze weer in slaap. Maar is dat normaal??
Ik ben echt zo'n moedertje die zich overal zorgen om maakt :')
Tralalalaaa
  zondag 25 september 2011 @ 17:03:05 #280
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_102365387
T_A_P: Is ze toevallig verkouden?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_102365961
Nee, ze is niet verkouden.
Tralalalaaa
pi_102367983
Aventura wat schrikken zeg!
TAP van de spugen weet ik niet.

Ik heb vanmiddag met Sarah een uurtje geslapen want ook overdag word er weinig geaslapen door mevrouw. Ze slaapt in mijn armen of in de bondolino. En nu staat ze te staan :o hmmm dat gaat wel erg snel, ik denk een vergissing...
Verder best een goeie dag al met al want ze is niet humeurig ofzo, best bijzonder na zo weinig slaap.. Dus morgen de HA bellen en we proberen nu de reflux medicatie 's avonds te geven kijken of dat verschil maakt, maar in principe werkte dat al goed genoeg toen ze het 's morgens kreeg voordat we stopten.. Maar goed het is gewoon lastig dat het blijft gissen en inderdaad dat machteloze, je wil zo graag de pijn verzachten of wegnemen, maar ja dan moet je wel weten wat de oorzaak is.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102368338
Ik had niet gedacht dat ik zo enorm onzeker zou zijn. En zeker nu de kraam niet meer komt, heb tranen met tuiten gehuild! Heb sowieso wel last van m'n hormonen en ben snel onzeker.
Ik ben snel bang dat ik t niet goed doe etc. Dus wat mij betreft had de kraam nog veul langer mogen blijven zodat ik nog even wat langer begeleiding had kunnen krijgen. En dit terwijl Eva t echt wel goed doet, gisteren zat ze al 100 gram boven haar geboortegewicht!

Yup, ik ben een muts.
Tralalalaaa
pi_102368756
TAP, je bent geen muts! Je bent net moeder en je wil het gewoon allemaal goed doen. Dat is heel normaal :*
Van het spugen weet ik niet. Ik zou ook als eerste zeggen misschien slijm van verkouden zijn.

MP, fijn dat het vandaag wat beter ging. Toch wel erg heftig allemaal zeg.

Aventura :{ ja dat is wel ff schrikken.

Hier de hele dag weer in get ziekenhuis gezeten. Op een verloskamer :D dat was wel grappig met een zuster die ons ook begeleid had tijdens het begin van de bevalling. Maar de pijn in mn been was vanochtend een stuk heftiger geworden. En ik heb dus toch weer een trombosebeen ;( het hele circus begint dus weer van vooraf aan.. Maar dat hoort niet in dit topic.
Wies heeft bijna de hele tijd lekker liggen slapen O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102368807
Oh Wicks, bah, echt wat ontzettend balen dat je nu weer die ellende hebt -O- :* :* :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102368974
Wickie ondanks alle voorzorgsmaatregelen dus toch. Ach je toch. Ben je er redelijk snel bij geweest? en wat kunnen ze nu nog doen?
Aventura dat is zeker schrikken
TAP krijgt ze bv of fv?
Mrien beterschap voor jelle
MP je hebt een hele snelle nu al staan. Hoe is het voor de rest vandaag gegaan?
pi_102369015
Wickie, wat vervelend zeg...

TAP, die onzekerheid is er volgens mij bij iedereen, ik heb er met vlagen ook nog enorm veel last van hoor... Zo vervelend, ik wil het gewoon zo goed mogelijk(lees perfect) doen, en dat is lastig als je niet alles kan voorspellen zeg maar...
pi_102369107
Oh Wickie nee, wat vervelend zeg ;( had zo gehoopt op een normale kraamtijd voor je :*
pi_102369120
Wickie, wat balen!!! Veel beterschap!

F_r ze krijgt borstvoeding.
Tralalalaaa
  zondag 25 september 2011 @ 19:10:48 #290
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102369555
Wickie :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_102369592
Hè getver Wickie, ondanks alle voorzorgsmaatregelen :*
pi_102369634
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 18:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wickie, wat balen!!! Veel beterschap!

F_r ze krijgt borstvoeding.
Kan het zijn dat je voeding zelf wat geler is? Die 3dagen dat ik gekolfd heb was de voeding ook veel geler dan fv

En babyzwemmen is echt niet leuk met een huilende baby. Ik voelde mij zo opgelaten alle andere baby's vonden het heel leuk en die van mij deed niets anders dan huilen. We hadden terug kom dag met mijn zwangerschapszwemmen groepje. Wel leuk om alle baby's weer een keer te zien.
pi_102369840
/egopost

Voor het eerst dit seizoen aan boord van ons bootje geweest, samen met Floris en zijn papa O+.
Wel jammer van het spinnenparadijs en de 200 liter water die we eerst van boord moesten krijgen :|W . Maar wel ontzettend genoten en dat was ook wel wat waard.
pi_102371221
Wickie ik las het elders al, wat een ellende zeg dikke :* voor jou!

Liedje wat ziet dat er heerlijk zomers uit :)

En hier ligt ze in bed maar we juichen niet te hard. Het ging al weer mopperig dus para gegeven ze had nu ook 37,8 dus ietwat verhoging.. En verder dentinox voor de tandjes.
Na tips/suggesties oorontsteking dit in de gaten gehouden en ze graait wel regelmatig naar haar oren, maar is lastig want dit doet ze ook als ze moe is..
Verder hebben we wel een lekker dagje gehad, waren op verjaardag en daar stal ze de show uiteraard :D
  zondag 25 september 2011 @ 20:51:44 #295
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102374399
ah Wicks, dus toch!! ik was dr al bang voor na het verhaal van de week... he bah bah bah!! :*

Wat een moooooie bootfoto! heerlijk! O+

Mrien, wat vervelend dat Jelle nog steeds ziekig is.. arm mannetje.. :*

MP; fijn dat het vandaag overdag wel beter ging met Sarah, ik zal voor een goede nacht duimen meid. :*

en TAP; je mag best wat onzeker zijn, maar je kan het hoor! vertrouw op je instinct, dan komt het helemaal in orde :* .
en hoeveel dagen is Eva? colostrum kan ook wat geel zijn?? en soms als je zelf wortels oid hebt gegeten kan de BV ook wat anders zijn van kleur...

hier heeft Lientje vandaag overdag best veel geslapen... hoop niet dat dit inhoudt dat ze van8 gaat spoken... *fingers crossed*.. misschien is het ook wel gewoon een goede ontwikkeling hoor.
We zullen het van8 wel merken.. ik ga in elk geval niet laat slapen, pakken wat ik pakken kan, want morgen ben ik weer de hele dag alleen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102374783
Ahhhhh kijk Sofie in d'r mooie stoel zitten! Wat lijkt ze groot kaatjejannie! Echt een lekker wijffie vind ik het!!

Mooie foto Liedje!! Hij lijkt op je!

Ik heb wel bijgelezen, maar weet niet precies meer welk verhaal bij wie hoort en ik ga weer film kijken, dus ik kan beter niks zeggen dan,haha

Mex is bijan jarig, maar ik ben nog een beetj ein ontkenning. Ik zou morgen gaan winkelen in Alexandrium, maar hij hoest, dus weet nog niet of we gaan. Niet vaak en s'nachts ook niet, maar wel een harde hoest, weet niet zo goed wat ik mee aan moet.
Ik zocht een hoestsiroopje, maar dat is of voor vastzittende hoest, droge of kriebelhoest en dat is het allemaal niet.
pi_102376919
Sssssssssssstttt Sarah slaapt nog steeds :) Ze is zomaar een keer niet na 3 kwartier wakker geworden!
  zondag 25 september 2011 @ 23:38:58 #298
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102384076
*op fluistertoon*

Wat fijn! :*
Maar je legt zo wel het hele topic stil :P

Welterusten allemaal!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102384518
Ow nou er kan wel weer gepraat worden hoor ;)
Ze kwam netjes om half elf voor de laatste fles en sliep daarna zeer makkelijk weer in, ik heb goeie hoop voor een goede nacht en ga nu dus ook slapen, uiteraard weer veel te laat maar toch...

Truste allemaal, tot morgen! En hopelijk heeft iedereen dan een goede nacht gehad :)
pi_102388375
Ik kom hier even binnenvallen.
Vrijdag is Linus geboren. Ik ben op het laatste moment met de ambu naar het ziekenhuis gegaan omdat hij in het vruchtwater had gepoept. Alles ging verder goed, totdat hij de dag erna ging spugen. Misselijk door het inslikken van vervuild vruchtwater, heel normaal. Maar na 48 uur nog geen verbetering, dus gisteravond hebben we hem overgedragen naar neonatologie. Ze gaan hem observeren, want ze konden het zo 1-2-3 niet zien wat het is. In eerste instantie zou ik blijven en slapen op de kraamafdeling (alles was al geregeld) maar de verpleegster op neo adviseerde mij om lekker thuis te gaan slapen. Veel beter plan, anders waren mijn vriend en ik ook nog gescheiden. Sten is opgehaald door mijn moeder.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')