neequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou nou nou
[..]
[ afbeelding ]
Op fake memorykaartjes staat ook het echte Kingston logo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hij zit wel in een doosje waarop staat designed in Calafornia, en ik denk dat het wel een echte is. Probleem bij deze persoon is dat me afvraag of hij überhaupt wel opgestuurd wordt.
Bingo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
ik wil nieuwe schoenen maar vind geen leuke, heb ook geen geld mja
Zag laatst ook een stukje over een nintendo DS, dat ding was zo goed nagemaakt dat alleen aan de opdruk op de batterij te zien was dat hij nep wasquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Op fake memorykaartjes staat ook het echte Kingston logo.
Maar alleen de casing "zo goed nagemaakt", zeker? Dus niet dat je er echte dingen op kan spelen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zag laatst ook een stukje over een nintendo DS, dat ding was zo goed nagemaakt dat alleen aan de opdruk op de batterij te zien was dat hij nep was, en hij kostte maar de helft.
Nou, dan maakt het eigenlijk ook niet uit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zag laatst ook een stukje over een nintendo DS, dat ding was zo goed nagemaakt dat alleen aan de opdruk op de batterij te zien was dat hij nep was, en hij kostte maar de helft.
Beats by Dr. Drequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
Vriend van me koopt van die neppe monster beats-oortjes in, verkoopt ze daarna met winst.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
altijd leuk om te zien hoe jordy hard wordt gedist, maar doet alsof het hem geen reet kan boeien bohkbbbbbb
Terechte, terechte klacht. Mensen die zich in het openbaar met die dingen durven te vertonenquote:
Nee alles werkte er ook gewoon op, alle spelletjes, apps etc! ook de schermen waren niet te onderscheidenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar alleen de casing "zo goed nagemaakt", zeker? Dus niet dat je er echte dingen op kan spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |