abonnement Unibet Coolblue
pi_102049149
Heb trouwens nog een zeer oude countrynummer gevonden jaren 50

pi_102049240
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_102049249
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:46 schreef miep63 het volgende:
Heb trouwens nog een zeer oude countrynummer gevonden jaren 50

Ik heb het afgeluisterd, maar met moeite....country vind ik meestal al niets en dit geeft helemaal kromme tenen. :o

De korte uitvoering van Endicott:

pi_102049376
quote:
Die 'zingen' wij geregeld, hier thuis. :+
pi_102049510
[quote]0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:50 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik heb het afgeluisterd, maar met moeite....country vind ik meestal al niets en dit geeft helemaal kromme tenen. :o


Ik kom uit een familie, waarvan de oudere garde veel van countrymuziek houdt, vandaar dat ik dit nummer van verzamelalbums van pa en ma nog ken.
pi_102049591
psychobilly


en nu ga ik weer eens aan mijn huishouden verder
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_102049704
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:42 schreef Kingstown het volgende:
Het gaat hier soms zo fucking snel (excusez le mots), dat ik amper nummers kan luisteren die ik zelf niet ken(de). :D
Ja, ik ken dat. Nou luister ik lang niet alles helemaal hoor. Ik wil wel altijd even weten hoe het klinkt, maar soms klik ik het ook vrij rap weer weg hoor. :P
pi_102049744
Dat psychobilly dingetje over Johnny Bravo was grappig!
Nummer over Rolf Harris

pi_102049926
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:04 schreef Eska het volgende:

[..]

Ja, ik ken dat. Nou luister ik lang niet alles helemaal hoor. Ik wil wel altijd even weten hoe het klinkt, maar soms klik ik het ook vrij rap weer weg hoor. :P
Voordeel van de ska- en punknummertjes is, dat ze vaak erg kort zijn. :P (de echte oldies trouwens ook) en helemaal uitluisteren doe ik ook niet alles, maar sommige nummers zijn gewoon mooi. Zoals dat Max van jou in het vorige topic. Lang niet gehoord en dan lekker helemaal luisteren. Sowieso onbekend spul klik ik altijd aan...met een beetje pech staan er dan ondertussen 10 nieuwe nummers. :D

Over oldies gesproken:

pi_102050051
Ah, die van McWilliams is er typisch zo eentje die ik eigenlijk alleen maar bij de Top2000 hoor. :D
pi_102050192
Ow ja....dit stond op nummer 1 op mijn geboortedag.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')