Je zou dat voor je houden heb je beloofd!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zegt iemand die vorig jaar oranje gebodypaint door de straten rende toen Nederland zo goed speelde....
Heropvoedenquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook. Elk weekend weer dat gedoe om die afstandsbediening![]()
Where the wild roses grow
ik heb er niet veel problemen mee, maar dat komt misschien ook omdat ik songtekst tig keer gelezen heb.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:45 schreef minthy het volgende:
Drents is zo'n beetje mijn 2de taal, maar bij dit nummer heb ik zware moeite om het te verstaan
ik krijg het meeste wel mee, maar er zitten ook heel veel plaatsen/wegen/paden in, dus als je die niet kent dan herken je ze ook niet zo snel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:45 schreef minthy het volgende:
Drents is zo'n beetje mijn 2de taal, maar bij dit nummer heb ik zware moeite om het te verstaan
Ik doe mijn bestquote:
Ik versta Drenths en Gronings en Skik versta ik eigenlijk welquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:45 schreef minthy het volgende:
toen een GIant nogwatquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
welk merk fiets hadden jullie?
ik had een Alpina (citybike) en later een Pon Jubileum uit 1983
Ik had een Loekiequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
Ik ken vrij veel in Drenthe, ben een halfbloedjequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:47 schreef alors het volgende:
[..]
ik krijg het meeste wel mee, maar er zitten ook heel veel plaatsen/wegen/paden in, dus als je die niet kent dan herken je ze ook niet zo snel.
Zo één in het rood alleen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had een Loekie
[ afbeelding ]
zulk iets
Muntendam ligt op een steenworp afstand van Drenthe. En nouja, die platte en wat boerse talen uit het noorden/midden zijn redelijk één pot natquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken vrij veel in Drenthe, ben een halfbloedje(Drenthe/Overijssel). Hij zingt alleen vrij snel
Geen ideequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
Jepquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:51 schreef alors het volgende:
[..]flink wat afgecrosst op dat ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |