quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hangt ervanaf, als een leuk meisje met mij wil flirten ga ik voor het etentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al een lief vriendje dus al is de jongen zo leuk dan ga ik nog voor het geld
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
[..]
hangt ervanaf, als een leuk meisje met mij wil flirten ga ik voor het etentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jammerquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:59 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik heb al een lief vriendje dus al is de jongen zo leuk dan ga ik nog voor het geld
interesse?quote:
[..]
hangt ervanaf, als een leuk meisje met mij wil flirten ga ik voor het etentje.Sla gewoon het etentje over, al dat gedoe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Sla gewoon het etentje over, al dat gedoe...
Dat wordt wel heel erg rustig met die pleisters op je smoelquote:
gelukkig lul ik uit mijn nek....quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wordt wel heel erg rustig met die pleisters op je smoel
Ok... Hier ga ik maar niet te diep op in, te vroeg op de dagquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig lul ik uit mijn nek....
mmm, lul uit mijn nek. ik ben een medisch wonder!quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ok... Hier ga ik maar niet te diep op in, te vroeg op de dag
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, lul uit mijn nek. ik ben een medisch wonder!
En dat noem je ontopic?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, zoiets![]()
Zullen we nu weer ontopic gaan? Welke clubs spelen vanavond en is de Championsleague al begonnen??
voor deze reeks is dat aaridg ontopic: 3fm, voetbal en seksquote:
Weet ik, weet ik, maar dat eeuwige voetbal ook altijdquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor deze reeks is dat aaridg ontopic: 3fm, voetbal en seks
voor mij hoeft het ook niet zo hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet ik, weet ik, maar dat eeuwige voetbal ook altijd
Ik weet hetquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet ik, weet ik, maar dat eeuwige voetbal ook altijd
zegt iemand die vorig jaar oranje gebodypaint door de straten rende toen Nederland zo goed speelde....quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
En ik heb een hekel aan voetbal!
Voetbalquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Zo vergevingsgezind ben ik dan weer niet...quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:38 schreef alors het volgende:
Where The Wild Roses Grow
Anouk en Blof zijn haar vergeven.
Ik ook. Elk weekend weer dat gedoe om die afstandsbedieningquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |