Valsensatie?quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:50 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje raar. Ik heb meer gewoon het idee dat ik van een rand af val. Dan schrik ik even wakker en dan ga ik daarna weer verder slapen. Heb jij dat dan niet?
Al een keer mee naar de dokter geweest?quote:
leg eens uit wat slaapverlamming is en wat een klopgeest isquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
In onze cultuur denken sommige dat slaapverlamming een klopgeest is
Slaapverlamming. Een staat waarin de geest wakker is maar het fysiek nog niet in staat in te reageren op deze hersensignalen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
leg eens uit wat slaapverlamming is en wat een klopgeest is
Nou heb ik toch al gedaanquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Slaapverlamming of slaapparalyse is een slaapstoornis. Kenmerk van slaapverlamming is dat de spieren in het lichaam vlak voor het in slaap vallen of direct na het ontwaken verlamd zijn. De verlamming kan gepaard gaan met hallucinaties (zogeheten hypnagoge waarnemingsstoornissen).quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nou heb ik toch al gedaan
dat je bijv net wakker bent
of net wilt gaan slapen
en dan is het net alsof er iemand op je komt liggen en op je drukt
en je kan niks, niet bewegen, gewoon helemaal verlamd. Ook niet schreeuwen ofzo of je armen bewegen
en dat noemen ze dus een geest die op je komt liggen
maar eigenlijk is het slaapverlamming
maar heb het dus vaak gehad
Ditquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:54 schreef TWP het volgende:
[..]
Slaapverlamming. Een staat waarin de geest wakker is maar het fysiek nog niet in staat in te reageren op deze hersensignalen.
oei dat lijkt me best engquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
of net wilt gaan slapen
en je kan niks, niet bewegen, gewoon helemaal verlamd. Ook niet schreeuwen ofzo of je armen bewegen
Jij begint. En filmt het en plaatst het op internet. Dan volgt de rest.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:56 schreef Dientje12 het volgende:
Laten we met zn allen een roze tutu aan doen en pirowetjes draaien
Het was een retorische 'vraag'. Meer op te vatten als: "Wauw, ik heb hier nog nooit van gehoord en nog nooit last van gehad, wat enorm vaag zeg". Ik bedoelde hiermee niet dat ik je niet begreep.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jeetje kan je toch lezen
Nee ik begin niet want ik heb het al bedacht..quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij begint. En filmt het en plaatst het op internet. Dan volgt de rest.
ooh oke.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een retorische 'vraag'. Meer op te vatten als: "Wauw, ik heb hier nog nooit van gehoord en nog nooit last van gehad, wat enorm vaag zeg". Ik bedoelde hiermee niet dat ik je niet begreep.
ahahhahahahaquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:58 schreef JApieman het volgende:
Altijd als ik doorheb dat ik droom word ik wakker.
Dat zijn meestal de dromen die je wil leven..quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:58 schreef JApieman het volgende:
Dus je droomde lucidequote:Op zaterdag 17 september 2011 01:58 schreef JApieman het volgende:
Behalve gister toen dacht ik dat we gingen zwemmen in Rotterdam en dat ik mn zwemspullen vergeten en toen dacht ik ineens, hey volgens mij droom ik en toen bleef ik nog even dromen.
Dat is vet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:58 schreef JApieman het volgende:
Ik ook, maar ik vind het nogal gay om je dromen op te gaan schrijven als je 's ochtends wakker wordt. Toen ben ik afgehaakt.quote:
Bijna, ik had het nog niet helemaal door. Ik zit wel regelmatig te controleren als ik wakker ben of ik droom ofniet omdat ik lucide wil dromen.quote:
Heb ik vorige week gehad, echt irritant is dat.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee maar ff serieus dit is echt erg.. Heb ik vaak last van gehad
dat je zegmaar slaapt ofzo of juist niet(maar wel in bed ligt en al) en dat er ineens iets op je drukt en je kan GEWOON niks NIKS doen!! schreeuwen bewegen kan niet
Als ik wakker word ken ik nog maar een gedeelte van mn droomquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind het nogal gay om je dromen op te gaan schrijven als je 's ochtends wakker wordt. Toen ben ik afgehaakt.
Hhahaha ik moest lachen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind het nogal gay om je dromen op te gaan schrijven als je 's ochtends wakker wordt. Toen ben ik afgehaakt.
Ik zou mijn UI neuqen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:59 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is vet.
Maar meestal als ik door heb dat ik droom ga ik allemaal onmogelijke dingen doen. Blijven leven als ik wordt beschoten, vliegen enzo.
Iddquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en echt zo dat tintelend gevoel had je dat ook?quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb ik vorige week gehad, echt irritant is dat.
Was dan wel zo dat ik in mijn droom wakker werd in mijn bed bij mijn ouders (inception). Mijn broertje probeerde me wakker te schudden omdat er iets ergs gebeurd was maar ik kon helemaal niks. Niet bewegen, niet praten. Daarna werd ik pas echt wakker.
De dag erna ongeveer hetzelfde, hoop dat het voorlopig de laatste keer was
Ja, en 5 min. later nog maar een seconde.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik wakker word ken ik nog maar een gedeelte van mn droom
Weet ik, maar dan nog. Zoveel heb ik er niet voor over.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hhahaha ik moest lachen.
Ja ze zeggen idd dat je dat moet doen.. maar weinig zin daarin.En waarom is dat gay, niemand merkt dat je het doet.
Lucide dromen heb ik 1 x gehad toen ik jonger was.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bijna, ik had het nog niet helemaal door. Ik zit wel regelmatig te controleren als ik wakker ben of ik droom ofniet omdat ik lucide wil dromen.
Ik weet nog dat ik vroeger werd achtervolgd door dino's.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:02 schreef TWP het volgende:
Kunnen jullie dromen nog onthouden? Zeg maar een droom die je een paar jaar geleden hebt gehad? Of flarden ervan?
Alleen de twee die ik opgeschreven heb.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:02 schreef TWP het volgende:
Kunnen jullie dromen nog onthouden? Zeg maar een droom die je een paar jaar geleden hebt gehad? Of flarden ervan?
Ik ken er eentjequote:Op zaterdag 17 september 2011 02:02 schreef TWP het volgende:
Wat waren diequote:Op zaterdag 17 september 2011 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen de twee die ik opgeschreven heb.
vertelquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ken er eentje
maar die is chanant
Ik denk dat als ik lucide ga dromen dat ik dan heel veel ga slapen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lucide dromen heb ik 1 x gehad toen ik jonger was.
Toen ging ik net doen of ik Yasmina was van Alladin en dat ik kon vliegen
Die vraag had ik kunnen voorzien ja, maar voor geen goud nee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat waren die
DELE MET ONS
nee schat..quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
of net wilt gaan slapen
Ik vind het meestal meer chanant..quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:04 schreef JApieman het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om mijn dromen te vertellen.
Vandaar dat ze niets voelde.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:04 schreef bang_bros het volgende:
[..]
nee schat..
ik had wat ghb in je drankje gedaan en je geneukt
Ik droom meestal niet zo chanant.quote:
Gastquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik droom meestal niet zo chanant.
Ik droomde ook een keer dat ik moest turnen met een meisje dat ik leuk vond.
Dat is wel een mooi verhaal tegen dat meisje. Meteen onder de indruk ditdat.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja ik was keer zo stoned ik ging op me bed liggen met ogen dicht..quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:05 schreef Plastic_zak het volgende:
je moet een beetje stoned zijn om geweldige dromen te hebben
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja en echt zo dat tintelend gevoel had je dat ook?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:07 schreef JApieman het volgende:
Zo'n vreemde droom is dat toch niet?
Jonge jij hebt echt wel vreemder gedroomd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]........................................................................ .
Sowieso.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jonge jij hebt echt wel vreemder gedroomd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:08 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ga slapengr gr
Trusten P_zSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Ja ik vond het ook nog best een normale droom, ik had die dag waarschijnlijk gewoon gym met haar toen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:07 schreef TWP het volgende:
Ik wilde net zeggen, als je die droom van Japie al raar vindt..
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:08 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ga slapengr gr
Trusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahah.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:09 schreef Hooidraad het volgende:
Een tijdje terug droomde ik dat yvonne mijn nieuwe werkgever was. En ze lachte me de hele tijd uit
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:09 schreef GGMM het volgende:
M'n opgeschreven dromen gevonden en gelezen.
Plaatsvervangende schaamte.
Ik wil het zo graag wetenquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:09 schreef GGMM het volgende:
M'n opgeschreven dromen gevonden en gelezen.
Plaatsvervangende schaamte.
Eigenlijk wel ja, merk ik nu. Ik zag ook hele verhalen staanquote:
Niet jullie, jou.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wil het zo graag weten______!
ons even benieuwd maken voor niets.
Ik droom meestal minder realistisch.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:11 schreef JApieman het volgende:
Ik droomde ook een keer dat fietsen werden gestolen op school door Marokkanen en dat er gevochten werd enzo. True story.
hahaquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik droom meestal minder realistisch.
Hehe.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik droom meestal minder realistisch.
Da's gewoon waargebeurdquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:11 schreef JApieman het volgende:
Ik droomde ook een keer dat fietsen werden gestolen op school door Marokkanen en dat er gevochten werd enzo. True story.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een droom kwam een spookhuis voor.
Nee, doe maar een vreselijk kutverhaal aub.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zal ik een leuk verhaaltje vertellen?
Ja dan krijg je juist nachtmerries.. had ik ook altijdquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:13 schreef JApieman het volgende:
Ik had vroeger altijd als ik koorts had dat alles vet eng was, zelfs m'n moeder.
ohquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je haalt me door de war met iemand die bang zou zijn in een spookhuis.
nee ik ben niet aggressief ingesteldquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:13 schreef Hooidraad het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je iemand wilt slaan in je droom maar dat er totaal geen kracht achter zit?
Ja.:Dquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zal ik een leuk verhaaltje vertellen?
Jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:13 schreef Hooidraad het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je iemand wilt slaan in je droom maar dat er totaal geen kracht achter zit?
Dat is zo kutquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:13 schreef Hooidraad het volgende:
Dat vond ik echt erg.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dan krijg je juist nachtmerries.. had ik ook altijd
Jajaquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Weet je wat echt lullig is.
Als je in je droom naar de wc gaat en dan plast, dat je dan ook echt plast.
Gelukkig heb ik dat niet, ik ga dan vanzelf naar de wc.
Als je dat zelf niet had was je er niet over begonnen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Is wel leuk toch, eens afwisseling.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik had liever normaler gedroomd.
Gelukkig heb ik dat ook niet, ik denk wel eens als ik net wakker ben oo kut ik heb gepist in m'n droom maar dan heb ik gelukkig niet in m'n bed gepist.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn zusje had dat.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet had was je er niet over begonnen.
MarokkaansKuiken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geilquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik heb dat nu nogsteeds en dan druipt het allemaal door mn bed heen
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
MarokkaansKuiken?Hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
[..]
MarokkaansKuiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drooog.
Bij deze neem ik die uitspraak over potentiële internetliefde terug.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
pijnlijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb het als kind weleens gehad, viel wel tegen toen ik wakker werd in mijn eigen urine
Hihi trusten teeweepee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:18 schreef TWP het volgende:
Ik ga m'n bed eens een bezoekje brengen. Waarschijnlijk ga ik dromen over FOK!kers die het hebben over dromen
Fijne nacht nog!![]()
Trusten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:18 schreef TWP het volgende:
Ik ga m'n bed eens een bezoekje brengen. Waarschijnlijk ga ik dromen over FOK!kers die het hebben over dromen
Fijne nacht nog!![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[..]
Bij deze neem ik die uitspraak over potentiële internetliefde terug.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:18 schreef TWP het volgende:
Fijne nacht nog!![]()
Trusten, en droomsequote:Op zaterdag 17 september 2011 02:18 schreef TWP het volgende:
Fijne nacht nog!![]()
amandel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:21 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb speculaas met pinda stukjes erop
Ik schaamde me ervoor dus ik zei het niet tegen mijn ouders, dus ik had de dekens er gewoon weer overheen gemoffeld en mijn pyjama onderin de wasmand gedaan. Maar toen mijn moeder me 's avonds in bed stopte voelde ze nattigheid. Toen kreeg ik op mijn kopquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik schaamde me ervoor dus ik zei het niet tegen mijn ouders, dus ik had de dekens er gewoon weer overheen gemoffeld en mijn pyjama onderin de wasmand gedaan. Maar toen mijn moeder me 's avonds in bed stopte voelde ze nattigheid. Toen kreeg ik op mijn kop
Dus je wilde weer terug in je vieze urine gaan slapen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik schaamde me ervoor dus ik zei het niet tegen mijn ouders, dus ik had de dekens er gewoon weer overheen gemoffeld en mijn pyjama onderin de wasmand gedaan. Maar toen mijn moeder me 's avonds in bed stopte voelde ze nattigheid. Toen kreeg ik op mijn kop
letterlijk of figuurlijk nattigheid?quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
hahhaahquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:24 schreef Dientje12 het volgende:
Bedplassen is echt goor gadver..
Ik weet nog toen sliep ik bij mn tante
Had ik in bed geplast, dat gevoel van die natte pyjamabroek tegen je benen aan is goor.
Gellukig maar..quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hahhaah
heb ik ook ooit gehad toen ik klein was maar kan me niet meer herinneren
Slaapwandelen is fucking grappig voor de mensen die het zien, ik wou een keer in de prullenbak pissen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik deed ook weleens slaapwandelen.Mijn moeder moest me een x tegenhouden bij de voordeur..
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Slaapwandelen is fucking grappig voor de mensen die het zien, ik wou een keer in de prullenbak pissen.
Hahah omgquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Slaapwandelen is fucking grappig voor de mensen die het zien, ik wou een keer in de prullenbak pissen.
Ik bleef een keer bij een vriend slapen en toen slaapwandelde ik van de trap af waar ik die moeder tegenkwam en die vroeg dus wat doe je en ik zei ik ga naar huisquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik deed ook weleens slaapwandelen.Mijn moeder moest me een x tegenhouden bij de voordeur..
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik bleef een keer bij een vriend slapen en toen slaapwandelde ik van de trap af waar ik die moeder tegenkwam en die vroeg dus wat doe je en ik zei ik ga naar huis
Njah, dacht er niet bij na toen. Iets wat nat is droogt ook wel weer, dacht ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus je wilde weer terug in je vieze urine gaan slapen?
Ik moet hardop lachen nu
Nee, mn ouders hadden het verteld. Ze zeiden zo: "JApieman, wat ga je doen?" JApieman: "Naar de WC." en toen ging ik naar de keuken en deed ik de kast waar de prullenbak instond open.quote:
ja en als bijv je moeder de volgende dag allemaal verteld wat je hebt gedaan dan denk je echt WTF is deze SHIT manquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:26 schreef Dientje12 het volgende:
Slaapwandelende mensen zijn eng..
Ze zijn dan onvoorspelbaar
Toen ging ik blijkbaar weer naar mn bed toequote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Njah, dacht er niet bij na toen. Iets wat nat is droogt ook wel weer, dacht ik
hahaha ja iddd echt van deed ik datquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Toen ging ik blijkbaar weer naar mn bed toe
Dan schaam je je best wel als je dat de volgende ochtend hoort
Helaas voor mijn moeder was het letterlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
letterlijk of figuurlijk nattigheid?
En toen wou je je slangetje tevoorschijn halenquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, mn ouders hadden het verteld. Ze zeiden zo: "JApieman, wat ga je doen?" JApieman: "Naar de WC." en toen ging ik naar de keuken en deed ik de kast waar de prullenbak instond open.
Whahaha, mijn zusje had ook last van..quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja en als bijv je moeder de volgende dag allemaal verteld wat je hebt gedaan dan denk je echt WTF is deze SHIT man
Ja, als ze er niet waren had ik in de prullenbak gepist. Volgens mij was er toen ook nog visite.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En toen wou je je slangetje tevoorschijn halen
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En toen wou je je slangetje tevoorschijn halen
chanantquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
En dan hoor ik de volgende ochten dat mijn zus en mijn moeder stonden te luisteren wat ik aan het zeggen was
Ik praat best vaak in m'n slaap, naja niet echt praten, meer brabbelen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik praat ook wel eens in mn slaap
"Ja, Bernard, stop hem er maar lekker in." ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
En dan hoor ik de volgende ochten dat mijn zus en mijn moeder stonden te luisteren wat ik aan het zeggen was
haha baasquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Ja, Bernard, stop hem er maar lekker in." ?
Dit heb ik althans m'n broertje wijsgemaakt.
ik praat altijd duits in mijn slaapquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik praat best vaak in m'n slaap, naja niet echt praten, meer brabbelen.
Hahaha aawh zieligquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Ja, Bernard, stop hem er maar lekker in." ?
Dit heb ik althans m'n broertje wijsgemaakt.
Ik heb in een dronken bui weleens mijn hele kast ondergepistquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, mn ouders hadden het verteld. Ze zeiden zo: "JApieman, wat ga je doen?" JApieman: "Naar de WC." en toen ging ik naar de keuken en deed ik de kast waar de prullenbak instond open.
picsfilmpjesquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik praat altijd duits in mijn slaap
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb in een dronken bui weleens mijn hele kast ondergepist
En ook een keer mijn prullenbak![]()
Beide onder invloed van champagne.
Sindsdien raak ik geen champagne meer aan.
Trouwens, mijn broertje heeft een keer zijn laptop als wc gebruikt.
Ik zie de gelijkenis wel, heeft ook een klepMaar die laptop konden we weggooien.
Nu stop ik met deze verhalen, ik word er zelf een beetje ongemakkelijk vanHehehe. Ik kon de deur van de WC niet meer openkrijgen toen ik dronken was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb in een dronken bui weleens mijn hele kast ondergepist
En ook een keer mijn prullenbak![]()
Beide onder invloed van champagne.
Sindsdien raak ik geen champagne meer aan.
Trouwens, mijn broertje heeft een keer zijn laptop als wc gebruikt.
Ik zie de gelijkenis wel, heeft ook een klepMaar die laptop konden we weggooien.
Nu stop ik met deze verhalen, ik word er zelf een beetje ongemakkelijk vanZonde van die laptopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus toen piste je maar onder de deur door in de hoop dat het toch nog in de pot kwam?quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hehehe. Ik kon de deur van de WC niet meer openkrijgen toen ik dronken was.
ik ben een keer van de toiletpot afgevallen toen ik klein was en toen had ik een gat in mijn hoofd en toen zat de hele wc onder het bloedquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hehehe. Ik kon de deur van de WC niet meer openkrijgen toen ik dronken was.
Ik zat in de wc, ik kon er dus niet meer uit. Maar dat weet ik zelf niet meer dat zei een vriend van me.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus toen piste je maar onder de deur door in de hoop dat het toch nog in de pot kwam?
Op zulke geniale ideeen kom je meestal wel als je dronken bent
Ik plas niet over mn hand heenquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee maar weet je wat ik me laatst afvroeg
Mannen plassen best vaak in de bosjes ofzo he, en dan was je je handen dus niet
maar dan heb je toch al dat urine aan je handen? omdat mannen hun ding toch vasthouden bij het plassen?![]()
![]()
Dan zou het een draai van 180 graden maken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
maar dan heb je toch al dat urine aan je handen? omdat mannen hun ding toch vasthouden bij het plassen?![]()
![]()
ja maar je houdt wel je geslachtsdeel vast?quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik plas niet over mn hand heen
Klopt, één van de voordelen van het man zijnquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou het een draai van 180 graden maken.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar je houdt wel je geslachtsdeel vast?
Ik kon toen niet meer fietsen en ik dacht van wel, gelukkig heb ik het niet geprobeerd want ik kon niet eens met mn fiets aan m'n hand naar huis lopen zonder 4x te vallen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik ben een keer van de toiletpot afgevallen toen ik klein was en toen had ik een gat in mijn hoofd en toen zat de hele wc onder het bloed
dus daarna zit je hand gewoon vol met urine/geslachtsdeel baksillen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Klopt, één van de voordelen van het man zijn
Ja maar die is niet zo scheef dat ik over me eigen handen heen pisquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar je houdt wel je geslachtsdeel vast?
Ja dan nog.... :")quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar die is niet zo scheef dat ik over me eigen handen heen pis
WELquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
er zit geen urine op mijn geslachtsdeel hoor
Ja is ook zoquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik pis echt nooit op straat, omdat ik het nogal tokkie vind.
Doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja is ook zo
maar als je bijv ergens rijdt ofzo en dan ineens heel hard moet gewoon langs de weg in de struiken ihhihi
Yepquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dus daarna zit je hand gewoon vol met urine/geslachtsdeel baksillen?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
er zit geen urine op mijn geslachtsdeel hoor
Ik had die quote verwacht.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ging vandaag nog op de middenstip van het voetbalveld pissen dat was echt fantastisch!
quote:
En dat is?quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:40 schreef JApieman het volgende:
Ik luister nu steeds die Epic Rap Battles of History.
Jezus, deel dat nou niet met iedereen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ahaha GGMM heeft of.
1) een luier;
2) stoma
ff kwoten voor de lolquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ging vandaag nog op de middenstip van het voetbalveld pissen dat was echt fantastisch!
Sorry. Zo begrijpt iedereen je gemeenheid soms.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus, deel dat nou niet met iedereen.
Ik ben nooit gemeen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sorry. Zo begrijpt iedereen je gemeenheid soms.
Denk je dat alle mensen altijd hun handen wassen na een toiletbezoek? Die bacillen zitten uitgesmeerd over de samenleving, niet teveel bij nadenken.quote:
Ja maar da's gewoon fies.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk je dat alle mensen altijd hun handen wassen na een toiletbezoek? Die bacillen zitten uitgesmeerd over de samenleving, niet teveel bij nadenken.
Wanneer?quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wel 1 x toen zei je iets en dat vergeet ik nooit meer.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:43 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga denk ik slapen..
Welterusten![]()
Is zo, maar sommigen boeit het niet en die lopen zo de wc weer uit na het plassen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar da's gewoon fies.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga ook slapen, weltrustenIk neem m'n uitspraak over die uitspraak weer terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, wanneer krijgen wij extra liefdequote:Op zaterdag 17 september 2011 02:44 schreef JApieman het volgende:
Al die mensen die MK extra liefde in spoilers geven.
Ik wacht in spanning af.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Trusten Pimmie.
GGMM even zoeken die reactie.
Als ik jou nou extra liefde geeft en jij mij?quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, wanneer krijgen wij extra liefde
Flip a coin.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:45 schreef IkDrinkNooit het volgende:
Als ik nu nog een beugel neem kan ik morgen een leeg krat inleveren. Ik kan ook nu gaan pitten. Altijd lastig die keuzes.
omg ja dat gevoel heb ik ook steedsquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:44 schreef JApieman het volgende:
Haha ik dacht dat het al zaterdagnacht was, zo fijn als je dan bedenkt dat het pas vrijdagnacht is.
Maar jij bent volgens mij minderjarig, dat is awkward.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als ik jou nou extra liefde geeft en jij mij?
Nog maar eventjes hoor, ik ben al bijna 18.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar jij bent volgens mij minderjarig, dat is awkward.
Nou vooruit, maar wel in een spoiler dan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nog maar eventjes hoor, ik ben al bijna 18.
Sla hem in 1x achterover, dan ben je er maar vanafquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:48 schreef IkDrinkNooit het volgende:
[..]
Kut, beugel. (zo voorspelbaar)
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar wel in een spoiler dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Nu wil ik het weten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
GGMM ik kan hem niet vinden.
Maar ik had e fittie met rezania en toen noemde je me triest
Hij moet dus hier tussenstaan: http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
GGMM ik kan hem niet vinden.
Maar ik had e fittie met rezania en toen noemde je me triest
Sorry ben geen 18 meer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Sla hem in 1x achterover, dan ben je er maar vanaf
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:50 schreef JApieman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel me gebruikt![]()
Oeps.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oeps.![]()
![]()
Sorry, ik haal jou en TWP in mijn hoofd ook altijd door elkaar, het is natuurlijk voor Hooidraad bedoeld.
VERGEEF MIJ.
Ja ik kan het dus niet vinden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij moet dus hier tussenstaan: http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
//edit: dat sluit trouwens ook geen reet uit.
Ja, dat was ook gewoon triestquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik kan het dus niet vinden.
Maar iemand zei iets over mij en toen zei je, triest idd ofzo
En sindsdien vind ik je minder lief dan eerst.
Houd je bek, klootzak.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:56 schreef JApieman het volgende:
Al die mensen die FOK! ruzies maken.
AHAHAH gevonden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was ook gewoon triestDat was in een UDOWU-topic, ik herinner het me nu.
watquote:Op zaterdag 17 september 2011 03:01 schreef JApieman het volgende:
Ik denk altijd aan sudowudo als ik deze reeks zie.
Mja, ik vond het zo zielig om hem alleen de schuld te geven.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
AHAHAH gevonden.Was niet met Rezania maar met oerbeer
En was wel stom van me maar je hoefde niet te zeggen.
UDOWU deel 125: Epische lapo
Eckte Marokkaan he.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb best vaak e-fitties gehad.________________!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, ik vond het zo zielig om hem alleen de schuld te geven.
Ja, en toen jij even later dit:quote:
Als quote op: "GGMM en gamezz zijn goede moderators"quote:
Haha ja dat was als reactie op jouw reactie.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en toen jij even later dit:
[..]
Als quote op: "GGMM en gamezz zijn goede moderators"
Dat deed pas pijn.
ja dat dusquote:Op zaterdag 17 september 2011 03:06 schreef GGMM het volgende:
edit: oh, je bedoelde die "triest-reactie"
Was ook de bedoelingquote:Op zaterdag 17 september 2011 03:07 schreef GGMM het volgende:
Wel een subtiele manier om me terug te pakken. Viel me gelijk op.
Ooh echt respect dat durf ik dus nooit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:09 schreef JApieman het volgende:
Ik keek vanmiddag even in de radio topic omdat ik daar per ongeluk op had geklikt en die mensen daar.
Om te kotsen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ooh echt respect dat durf ik dus nooit.
Hoe was het?
Nee, die zitten hier.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Toen ik nog net nieuw was dacht ik 'ooh daar zitten zeker alle stoere FOK!kers´
Heb je er wel eens een stukje gelezen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Toen ik nog net nieuw was dacht ik 'ooh daar zitten zeker alle stoere FOK!kers´
quote:
Zo erg is het toch niet, gewoon een SC.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je er wel eens een stukje gelezen?
Dat leeft idd niet meer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Vroeger zaten ze in Nachtbagger
rip rip rip
Daar gaat het alleen maar over hoe graag ze elkaar willen neuken en hoe zielig ze allemaal wel niet zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..].
[..]
Zo erg is het toch niet, gewoon een SC.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
rip rip rip
Daar zat ik vroeger altijd. Met Olep.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
rip rip rip
Oooh echt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Daar gaat het alleen maar over hoe graag ze elkaar willen neuken en hoe zielig ze allemaal wel niet zijn.en een overvloed aan
![]()
![]()
smileys van mannelijke FOK!kers die graag een vrouwtje willen daar.
Eigenlijk wel gewoon een SC dus ja.
Sommigen slijmen wel veel hier ook vind ik hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oooh echt.Da's wel triest dan.
Deze sc is niet zo
somsquote:Op zaterdag 17 september 2011 03:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Sommigen slijmen wel veel hier ook vind ik hoor.En niet voor de grap lijkt het.
Mja hier valt het ook meestal wel mee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
soms
als ik iemand heel lief vind
ikweetquote:Op zaterdag 17 september 2011 03:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mja hier valt het ook meestal wel mee.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ikweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
Oh spannend zeggg!quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:18 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga een leuk plaatje posten in het nieuwe deel.
Moment, ik ga er even goed voor zitten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:18 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga een leuk plaatje posten in het nieuwe deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |