Valsensatie?quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:50 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje raar. Ik heb meer gewoon het idee dat ik van een rand af val. Dan schrik ik even wakker en dan ga ik daarna weer verder slapen. Heb jij dat dan niet?
Al een keer mee naar de dokter geweest?quote:
leg eens uit wat slaapverlamming is en wat een klopgeest isquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
In onze cultuur denken sommige dat slaapverlamming een klopgeest is
Slaapverlamming. Een staat waarin de geest wakker is maar het fysiek nog niet in staat in te reageren op deze hersensignalen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
leg eens uit wat slaapverlamming is en wat een klopgeest is
Nou heb ik toch al gedaanquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Slaapverlamming of slaapparalyse is een slaapstoornis. Kenmerk van slaapverlamming is dat de spieren in het lichaam vlak voor het in slaap vallen of direct na het ontwaken verlamd zijn. De verlamming kan gepaard gaan met hallucinaties (zogeheten hypnagoge waarnemingsstoornissen).quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nou heb ik toch al gedaan
dat je bijv net wakker bent
of net wilt gaan slapen
en dan is het net alsof er iemand op je komt liggen en op je drukt
en je kan niks, niet bewegen, gewoon helemaal verlamd. Ook niet schreeuwen ofzo of je armen bewegen
en dat noemen ze dus een geest die op je komt liggen
maar eigenlijk is het slaapverlamming
maar heb het dus vaak gehad
Ditquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:54 schreef TWP het volgende:
[..]
Slaapverlamming. Een staat waarin de geest wakker is maar het fysiek nog niet in staat in te reageren op deze hersensignalen.
oei dat lijkt me best engquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nou heb ik toch al gedaan
dat je bijv net wakker bent
of net wilt gaan slapen
en dan is het net alsof er iemand op je komt liggen en op je drukt
en je kan niks, niet bewegen, gewoon helemaal verlamd. Ook niet schreeuwen ofzo of je armen bewegen
en dat noemen ze dus een geest die op je komt liggen
maar eigenlijk is het slaapverlamming
maar heb het dus vaak gehad
Jij begint. En filmt het en plaatst het op internet. Dan volgt de rest.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:56 schreef Dientje12 het volgende:
Laten we met zn allen een roze tutu aan doen en pirowetjes draaien
Het was een retorische 'vraag'. Meer op te vatten als: "Wauw, ik heb hier nog nooit van gehoord en nog nooit last van gehad, wat enorm vaag zeg". Ik bedoelde hiermee niet dat ik je niet begreep.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jeetje kan je toch lezen
Nee ik begin niet want ik heb het al bedacht..quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij begint. En filmt het en plaatst het op internet. Dan volgt de rest.
ooh oke.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een retorische 'vraag'. Meer op te vatten als: "Wauw, ik heb hier nog nooit van gehoord en nog nooit last van gehad, wat enorm vaag zeg". Ik bedoelde hiermee niet dat ik je niet begreep.
ahahhahahahaquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:58 schreef JApieman het volgende:
Altijd als ik doorheb dat ik droom word ik wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |