Hunter smoesquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omgg dit was mijn 1e perongeluk-lapo
Ja maar, schatje, je ziet mijn sarcasme toch wel? Het is hetzelfde soort als jij altijd gebruikt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Overdrijven kan ook. Deze pic is een paar dagen oud en toen douchte ik hem niet
Ik hou je in de gatenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik meen het.
Die andere deed ik wel hunten
Wie niet. Ik kijk 24/5 naar haar lichaam. In het weekend niet, maar dan verplicht ik mezelf ook om lui te zijn.quote:
Laat je vriendin maar niet lezen wat jij uitspookt op de internetzquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wie niet. Ik kijk 24/5 naar haar lichaam. In het weekend niet, maar dan verplicht ik mezelf ook om lui te zijn.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wie niet. Ik kijk 24/5 naar haar lichaam. In het weekend niet, maar dan verplicht ik mezelf ook om lui te zijn.
OOK SCHIJT AAN MIJ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef Rezania het volgende:
Onze kat hield niet van water, dat beest werd helemaal lijp toen mijn vader hem in de sloot gooide.
PS: Schijt aan de TT.
Ja ja jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben dronken, maar za ik nog een biertje nemen?
Ja!quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Als ze D:\fk\fok.rar\ijsmeis maar niet ziet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Laat je vriendin maar niet lezen wat jij uitspookt op de internetz
Ik zal jou eens in de sloot gooien, eens zien wat jij er van vindt!quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef Rezania het volgende:
Onze kat hield niet van water, dat beest werd helemaal lijp toen mijn vader hem in de sloot gooide.
PS: Schijt aan de TT.
Doen! Pics + video van je boven-de-wc-actie gaarne.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Neequote:Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Jep.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |