abonnement Unibet Coolblue
pi_102387755
Leuk topic :s)

Ik had lang niet alle trends, met name doordat ik ze zelf te laat snapte en veel dingen door mijn ouders te duur bevonden werden. Levi's, aussies en nikes heb ik daarom nooit gehad. En ik liep waarschijnlijk in nèt de meest foute trends...

Zoals:
Housebroek ( :') toen ie al niet meer hip was ook..)
Kabeltrui
Die canvas 'stronthappers' idd
Zo'n 'harig' truitje (hier bijna helemaal rechts, onderaan, in 't blauw; ik had hem in bordeauxrood en zag er uit als een wandelende kerstboom)
Van die legging-achtige dingen met wijde pijpen en bloemetjes erop, en van die broeken met wijde pijpen met aan de onderste rand een print of borduursel
Legerbroek/geruite workerbroel
Van die lange markt-look stretch jurken, vaak gebatikt
T-shirts met fantasy-paardenprints ( :') :') :'( :'( )
Blokhakken
Plateauzolen
Gevoerde houthakkersblouses
Fleecetruien
Flanellen geruite blouses
Tuinbroek-jurk
Oh, en ik heb ook nog met die spenen- en trollenkettingen gelopen :o

Mijn god, ik zag er echt niet úit!! :@ :@

[ Bericht 1% gewijzigd door cinnamon_M op 26-09-2011 02:19:04 ]
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_102387821
Die donkere lijntjes om de lippen heb ik trouwens ook kortstondig gehad, aubergine-paars haar ook. Die Fila jassen de je eruit deden zien als michelin-mannetje, was dat ook nog jaren '90? Die hadden een aantal vriendinnen. Ikzelf had toen geloof ik een zilveren jas... :X
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  maandag 26 september 2011 @ 02:51:39 #78
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_102388023
Aussies of andere trainingspakken droeg ik nooit. Vond gabber muziek toen al verschrikkelijk, en de kledingstijl nog een graadje erger. Dieptepunt was toen meisjes zich op een gegeven moment de onderkant van het hoofd half kaal scheerden, met daarboven een strakker dan strak getrokken paardestaart.
Verder waren er natuurlijk de blokhakken, met plateauzolen die na verloop van tijd steeds hoger werden. En ik vond laatst in een oude doos met kleren nog een afzichtelijke trui in neonkleurig oranje, gecombineerd met zwart. Hoe heb ik dat ooit leuk kunnen vinden? :r
pi_102388214
Ja, was een poosje hip, oranje. Zie op het linker gedeelte hieronder. Zijn ook nog ergens wat plateauzolen en blokhakken te vinden, met name rechts...

http://www.wwzapper.com/1996-fashion.jpg

Ik had dat jaar op een gegeven moment diverse knaloranje t-shirts en sweaters in de kast liggen, terwijl je dat met mijn kleurtype (laten we het 'scandinavisch' noemen) NEVER NOOIT moet doen. Het laat me eruit zien alsof ik ernstig ziek ben, om niet te zeggen 'halfdood', net als de kleur geel. Maar ja, dat wist ik toen nog niet, en vond oranje wel een leuke kleur. :')

(En ik heb al gezien dat oranje deze winter helaas weer in de mode is. :{ )

Ik heb in hetzelfde jaar, toen al die citruskleurtjes zo 'in' waren, ook nog een winterjas gekocht, limoengroen met knalgele binnenkant/kraag/muts (fout, fout, fout!). En dan was het ook nog eens zo'n vormeloos slobberding waar ik bij nader inzien helemaal in verzoop. En daar heb ik dan twee winters (elke winter een nieuwe was zo duur...) in rondgehuppeld. En in mijn herinnering werd het één winter later hip om zeer zwart gekleed te gaan, en waren felle kleuren opeens héél erg uit de mode, dus de tweede winter dat ik het ding had zag het er nog veel belachelijker uit. Auw. ;(

Belangrijke les: koop je winterjas gewoon in een neutrale kleur. :P

Dankzij blaadjes als Fancy en Yes wist ik precies wat er in de mode was, maar ondertussen kon ik mezelf in de 90's helemaal niet aankleden. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2011 05:51:58 ]
pi_102395878
Blokhakken :X
  maandag 26 september 2011 @ 14:46:25 #81
327807 Mariposas
יה&#14
pi_102398649
Als ik foto's terugzie valt het me op dat truien en t-shirts erg ruim en wijdvallend waren. Helaas heb ik geen kleding meer uit de jaren '90, maar ik weet zeker dat ik bovenkleding die ik droeg toen ik tien was, nu 15 jaar later nog zou passen. Hoogstens wat korte mouwen. :')
Mijn merken waren toen LaPagayo, Oilily en Salty Dog.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_102460471
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Tuinbroeken. Ik mis ze..
Behalve dan dat gedeelte dat als je niet uitkeek, je de schouderbanden (of hoe noem je dat) in de pot had hangen :')
Zijn er weer hoor *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_102464570
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 02:51 schreef MuscleLover29 het volgende:
Aussies of andere trainingspakken droeg ik nooit. Vond gabber muziek toen al verschrikkelijk, en de kledingstijl nog een graadje erger. Dieptepunt was toen meisjes zich op een gegeven moment de onderkant van het hoofd half kaal scheerden, met daarboven een strakker dan strak getrokken paardestaart.

Ewl inderdaad! Dat is één van de ergste dingen die de mensheid heeft gekend sinds de holocaust.
Neil LOVES Carrots!
pi_102535612
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:11 schreef Gitank2 het volgende:

[..]

Ewl inderdaad! Dat is één van de ergste dingen die de mensheid heeft gekend sinds de holocaust.
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:42:21 #85
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_102542387
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:51 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Heb ik ook nog even gehad, ik na school bij een vriendin gedaan en die vriendin bij mij.
Geloof niet dat mijn moeder ooit nog zo boos op me is geweest en moest het meteen weer aan later groeien :D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_102542835
Eind van de jaren '90 liepen alles meisjes ineens rond met jassen die eruit zagen alsof ze een slaapzak aanhadden. Die gingen echt door tot hun voeten ofzo. Kan er alleen geen plaatje van vinden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102542877
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:51 schreef zeeeend het volgende:

[..]

:r :r :r
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_102586996
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:51 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Dat is nu weer in, schijnt :S
Ik zie het iig vaak.


Zoiets dus :'(

En bij "hipster" guys zie ik het ook vaak:
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')