was ook al de opener van het vorige uurquote:
dat kan wel hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:06 schreef themauster het volgende:
In de vorige jaren heette dit topic Radio 3 tijdens 90s request maar dat kan zeker niet metde topicchain?
Veronica op Radio 3.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:07 schreef ddx het volgende:
Dit topic moet eigenlijk Veronica heten oid nu
Ja en ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:06 schreef Againzender het volgende:
wtf,benik echt zo dronken,of hoor ik echt steders& vban inkel ???
Ik dacht dat dit Frogers laatste hit was maar hij blijkt er nog een paar gehad te hebben hiernaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:07 schreef Againzender het volgende:
wel ee n kutnummer om mee te beginnne, zal dus wel weer niewt kloppen
Adblock+ uitzetten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:11 schreef ConscienceNL het volgende:
Hmm... ik heb geen auto refresh meer. Staat ook niet bij settings.
Ook die smileys onder het tekst veld zijn er niet, zelfs niet als ik op die '' smiley klik.
RAAR.
True!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:10 schreef TheZapster het volgende:
Damn, wat werd er toen toch lekkere muziek gedraaid
East river
Heeft Danny erin gebakken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:13 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dat werkt ja. Toch raar want heb er nooit last van gehad.
ga je gang!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:15 schreef ConscienceNL het volgende:
Is er al trouwens van Stenders' 90's lijstje een Spotify library gemaakt door iemand?
dat is op TV????quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:17 schreef minthy het volgende:
Ben Theo Maassen zat met zijn "voorvochtmensen"...![]()
Zo maar naar kantoor!
De "Heehallekiedeehallo!" is ergens op gebaseerd...quote:
Nee, ik zit met een groepje een 2e cabaretdvd te kijkenquote:
pfiew!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik zit met een groepje een 2e cabaretdvd te kijken
gelukkig gaat dat niet ten koste van je typevaardigheidquote:
en in die tijd koste het veel meer tijd om zo'n mix in elkaar te zetten.quote:
Klopt... En wat was dat tofquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en in die tijd koste het veel meer tijd om zo'n mix in elkaar te zetten.
Zegt me zo niets, we hebben hiervoor Lebbis gekeken. Vond ik leukerquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfiew!
ook de show gezien dat ie aan het kruisbeeld gaat likken?
Lebbis is vooral leuk als ie gaat schelden. maar Maassen is mijn cabaretheld. sta op de reservelijst voor zijn show in Lwd, maar ik reken nergens op. wel kaartje voor Bert Visscher en voor Comedytrain. bij die laatste zit ik vooraan en bijna in t middenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Zegt me zo niets, we hebben hiervoor Lebbis gekeken. Vond ik leuker
twitter:JeroenvanInkel twitterde op vrijdag 16-09-2011 om 23:27:08@stenders3fm En ja hoor, daar is de minimix ! reageer retweet
Die is er... Radio Veronica... The best from the 80's and 90's. Ze zijn alleen niet zo goed daarin.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen jaren 90 radiostation??!?!
Schotel ophangen en je kan 'Absolute Radio 90s' bijvoorbeeld ontvangen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen jaren 90 radiostation??!?!
En schelden deed hij volopquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Lebbis is vooral leuk als ie gaat schelden. maar Maassen is mijn cabaretheld. sta op de reservelijst voor zijn show in Lwd, maar ik reken nergens op. wel kaartje voor Bert Visscher en voor Comedytrain. bij die laatste zit ik vooraan en bijna in t midden
dan ga ik gewoon heel bijdehand terugdoen.......quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
En schelden deed hij volop
Succes zo vooraan, denk dat je de lul gaat zijn
Lekker hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:32 schreef Againzender het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Mainframe!!
Ik heb 'Flying High' op 1 staan in mijn lijstje.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef Timo20 het volgende:
Zit hier youtube af te struinen naar happy hardcore.
En heb je `t over de 90s dan heb je `t over![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afgelopen januari in het echt gezien, waren jonge jochies MET haarquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://btjunkie.org/torre(...)e335dd7c9da6938e6879quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bedoel je nu mainframe of Iggy?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:37 schreef Qunix het volgende:
Dit nummer had hij toch vorig uur dan ook een keer gedraaid?
was dat niet bij Ekstra?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:37 schreef Qunix het volgende:
Dit nummer had hij toch vorig uur dan ook een keer gedraaid?
Daar zit ook echte hardcore tussenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:37 schreef Allrounder het volgende:
[..]
http://btjunkie.org/torre(...)e335dd7c9da6938e6879
Of gewoon via internet luisterenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef ddx het volgende:
[..]
Schotel ophangen en je kan 'Absolute Radio 90s' bijvoorbeeld ontvangen.
Dat zijn niet meer de originele Party Animals die onder hun naam tourenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Afgelopen januari in het echt gezien, waren jonge jochies MET haar
Was wel een tof feestje
Die nieuwe gasten zijn echt nerds.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zijn niet meer de originele Party Animals die onder hun naam touren
Ja, dat snapt mijn kont ook wel!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zijn niet meer de originele Party Animals die onder hun naam touren
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat snapt mijn kont ook wel!!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:47 schreef Qunix het volgende:
Lekkere beat
Melti T nogwat??? Wie is dit???????
as je wat hebt tegen jongens met een bril mot je ff hier komen.quote:
Het verbaasd mij al dat de Party Animals nu al bekend zijn bij jullie daaroquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat snapt mijn kont ook wel!!
Idd!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
Erik de Zwart is ook een baas met z'n stem
Eens.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is echt meesterlijke radio.
Stenders maakt tegenwoordig nog steeds wel radio wat hier een *beetje* op lijkt. Blij om.
Maar er gaat niemand boven Big Bad Motherfuckin' Al.quote:
Ik verwacht de Beachboys komende week bij het beachvolleybaltoernooi, grote hit hier atmquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het verbaasd mij al dat de Party Animals nu al bekend zijn bij jullie daaro
oei, een collega van mij heeft zowel Alfred als Rob ontmoet van dichtbij. Al was ontzettend toch als ik haarf moet geloven (en dat doe ik)quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar er gaat niemand boven Big Bad Motherfuckin' Al.
Geen paniek... Morgen is de MP3 op PowNed.tv te downloaden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
Jammer dat ik pas zo laat inschakelde
Kickenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geen paniek... Morgen is de MP3 op PowNed.tv te downloaden.
Cindaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:59 schreef CindieY het volgende:
Nou, ook maar even aanwezig bij de 90's request!
Dat werd me op Twitter al mee gedeeld door Naatjequote:Op zaterdag 17 september 2011 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Cindaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
Je hebt Stenders & van Inkel gemist!
rond 01:45 kun je hem downloaden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geen paniek... Morgen is de MP3 op PowNed.tv te downloaden.
Ik heb zitten fappen op Annemiekequote:Op zaterdag 17 september 2011 00:03 schreef CindieY het volgende:
Die 90's clip is overigens ook weer te geniaal. Ekdom als Robbie Williams
ik op miranda van hollandquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb zitten fappen op Annemieke
Heel je scherm onder?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik op miranda van hollandmaar het moment supreme was bij Domien
24inch breedbeeld was niet meer te zien!quote:
da's ook eeen lekker wijf. Jammer datr ze rookt.rquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb zitten fappen op Annemieke
jahoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:17 schreef Againzender het volgende:
sdorryu hor, ligtn echt aan mijn toetsenbord.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:17 schreef Againzender het volgende:
sdorryu hor, ligtn echt aan mijn toetsenbord.
popje!quote:
Ik ook niet. Ik denk da'k het heb verdrongen, heel, heel diep.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:33 schreef TheZapster het volgende:
Ik ken echt het hele nummer niet
2 natte luiers en tranen in mijn ogenquote:
Alleen een grote hit in Brabant denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik denk da'k het heb verdrongen, heel, heel diep.
Nog steeds! En nog een paar nummers vn hem: Kaal of Kammen, ABCDEEE, Clip met Miniplaybackshow (even titel vergeten).quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2 natte luiers en tranen in mijn ogen![]()
![]()
Extince. die kon ik ooit helemaal meerappen
nja, meerappen gaat nog aardig. playback: zoete invalquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nog steeds! En nog een paar nummers vn hem: Kaal of Kammen, ABCDEEE, Clip met Miniplaybackshow (even titel vergeten).
tis ook een echt verhaalquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:38 schreef Qunix het volgende:
Qua lyrics is deze nog niet helemaal geëvenaard, vind ik.
Ik niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:37 schreef alors het volgende:
Ik ken deze echt helemaal uit mijn hoofd![]()
slaap lekker broekie!quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik niet.
En nu ga ik pitten, die 90s week vind ik heul niet zo bijzonder..
Een beetje historisch besef zou niet verkeerd zijn voor jou, jochie.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik niet.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik niet.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een beetje historisch besef zou niet verkeerd zijn voor jou, jochie.
Ik kan hem echter ook geen ongelijk geven door al de cliche muziek die voorbij komt op 3FM in een week als dit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een beetje historisch besef zou niet verkeerd zijn voor jou, jochie.
Zo'n mooi nummer ditquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
ah, gelukkig niet het geijkte Bitter Sweet Symphony
Gaat mij vooral om nu. Als je ergens de pareltjes tegen gaat komen, dan is het vannacht.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kan hem echter ook geen ongelijk geven door al de cliche muziek die voorbij komt op 3FM in een week als dit.
Alle lijstjes en thema-achtige toestanden vervallen natuurlijk in cliché muziek.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kan hem echter ook geen ongelijk geven door al de cliche muziek die voorbij komt op 3FM in een week als dit.
Drukke week gehad, en vandaag wordt ook lang. Oftewel ik ga slapen en niet muziek luisteren.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gaat mij vooral om nu. Als je ergens de pareltjes tegen gaat komen, dan is het vannacht.
Oh, dat zeker. Vannacht of bij 3voor12 komt mijn jaren 90 voorbij, de rest kan ik overslaan en erger ik me ook alleen maar aanquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gaat mij vooral om nu. Als je ergens de pareltjes tegen gaat komen, dan is het vannacht.
never alonequote:Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
niveautje weer
en ik ken het nummer, maar kan er niet opkomen....
Hier ook. Vervelend!quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
niveautje weer
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
hihi, ik zei "komen"quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
niveautje weer
wakker blijven! vannacht party animals bij Giel!quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
Zo, vrij!!![]()
![]()
Heb maar een uur overgewerkt, best knap voor mijn doen
Weet ik nog niet, sliep afgelopen nacht ook pas rond een uur of 5... En voor 8u alweer op, weet niet of ik dat ga volhouden... En nu ook weer om 8u opquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wakker blijven! vannacht party animals bij Giel!
Trustequote:Op zaterdag 17 september 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
zo, na deze puinhopen is het voor mij bedtijd. tabee en wellicht tot Timur!
Met Kroepoek is het prima jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:03 schreef minthy het volgende:
Koe loe yuk is koud ook heel goed weg te krijgen
Eigenlijk smaakt Chinees voer veel beter op de 2de dagquote:
Doen. Supertof. Zelfs met 7000 anderen goed te doenquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:13 schreef Allrounder het volgende:
Moet nog eens naar zo'n 90's feest. Volgens mij is dat wel tof.
Puike combiquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:14 schreef TheZapster het volgende:
Goed zo, kap deze ellende maar af
Stijldansen en gabber
Neu, ben nog wat op Twitter/Facebook aan het klierenquote:
Klier!quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, ben nog wat op Twitter/Facebook aan het klieren
Okeequote:Op zaterdag 17 september 2011 01:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup... Tot morgen
Morgen kijk ik wel de Party Animals en downloaden van Stenders & Van Inkel
Ik kom ook niet op bed...quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:50 schreef CindieY het volgende:
Ik zou eigenlijk al naar bed gaan toen m'n cola op was. Zit nog wat loos topics te lezen.
Ik lig al onder de dekens. Moet er alleen nog wel uit om gezicht schoon te maken, tanden te poetsen, naar wc te gaan en de pil te slikken. En daar heb ik dus geen zin in, dus lig ik hier maar watquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom ook niet op bed...![]()
En Das bootLaat maar, in de war
![]()
+1quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:50 schreef CindieY het volgende:
Ik zou eigenlijk al naar bed gaan toen m'n cola op was. Zit nog wat loos topics te lezen.
Zit nog gezellig op kantoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik lig al onder de dekens. Moet er alleen nog wel uit om gezicht schoon te maken, tanden te poetsen, naar wc te gaan en de pil te slikken. En daar heb ik dus geen zin in, dus lig ik hier maar wat
Nu nog? Heb je maar een paar uurtjes meerquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:54 schreef Allrounder het volgende:
Of zal ik nog op de fiets springen en naar de kroeg gaan?
Kan zo door tot 7/8 uur als ik wilquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu nog? Heb je maar een paar uurtjes meer
Ah... Dat doen ze hier in Zwolle geloof ik dan weer nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Kan zo door tot 7/8 uur als ik wil.
5 uur worden de tl-bakken weer aangedaan en word je de straat op geflikkerd. Zaterdag heul misschien 6 uur. Tis triest in Zwolle jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah... Dat doen ze hier in Zwolle geloof ik dan weer niet
Hier ook zo, maar wij zijn bekend met de kroegbaas. Dan gaan de gordijnen dicht deuren op slot en blijft er nog een klein clubje hangen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
5 uur worden de tl-bakken weer aangedaan en word je de straat op geflikkerd. Zaterdag heul misschien 6 uur. Tis triest in Zwolle ja
Ja! Je hebt wel nachtcafé's in de buurt, maar daar is vaak gedonderquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
5 uur worden de tl-bakken weer aangedaan en word je de straat op geflikkerd. Zaterdag heul misschien 6 uur. Tis triest in Zwolle ja
In Zwolle kom je nu ook geen enkele kroeg meer binnen, tis ook alweer 2 uur.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:59 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hier ook zo, maar wij zijn bekend met de kroegbaas. Dan gaan de gordijnen dicht deuren op slot en blijft er nog een klein clubje hangen.
Jaydeequote:
Ik hoorde het vanmiddag (?) op de radio, vond het tenenkrommend slechtquote:
Hier kom je op zaterdag na 2en ook niet meer binnen, tenzij je een bekende bent:P.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Zwolle kom je nu ook geen enkele kroeg meer binnen, tis ook alweer 2 uur.
Zo'n kroeg bezocht ik toen ik nog bij m'n ouders woonde ook, in Veendam. Lekker langer blijven hangen.
Inderdaad lult ook weer compleet door deze plaat heen. Ik zet em zelf wel opquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:06 schreef CindieY het volgende:
Zucht, Giel neuzelt altijd veel te veel. Wie heeft daar 's nachts nou zin in?
Volgens mij gaan de Party Animals nu beginnenquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:07 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Inderdaad lult ook weer compleet door deze plaat heen. Ik zet em zelf wel op.
Ja, dat zijn heule jonge broekies nu... Heeft weinig meer te maken met de oude Party Animalsquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:09 schreef ddx het volgende:
De achter achter kleinkinderen van de party animals....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |