Ik kom regelmatig bij de VW dealer, en elke keer als ik die Scirocco zie krijg ik een hardequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:10 schreef muhahaha het volgende:
Bruin, die ass doet me denken aan een negerin
Dat je m zo in de uitlaat stop? Of bedoelde je echt rijden en zo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:11 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig bij de VW dealer, en elke keer als ik die Scirocco zie krijg ik een harde
Zouden ze proefritjes doen?
Rijden jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat je m zo in de uitlaat stop? Of bedoelde je echt rijden en zo?
Hmm, vast wel na een paar keer en een beetje interesse.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:11 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig bij de VW dealer, en elke keer als ik die Scirocco zie krijg ik een harde
Zouden ze proefritjes doen?
Ook als je er geen geld voor hebtquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Hmm, vast wel na een paar keer en een beetje interesse.
[ afbeelding ]
Blijf die ook prachtig vinden.
Jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ook als je er geen geld voor hebt
Die is inderdaad ook gaaf.
Toch vind ik die transporters ook echte bazen busjes
[ afbeelding ]
Bij mij op het werk ook 1 die die zwarte heeftquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:15 schreef Akkerr het volgende:
[..]
JaDie black edition heeft een kennis van me.
[ afbeelding ]
Dit soort kut paupers verneuken het mooie Volkswagen imago.
50 jaar geleden hadden ze hem ook al.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Bij mij op het werk ook 1 die die zwarte heeft
Gelukkig zie die petjes niet zo vaak in die nieuwste type golfjes rijden..
Geloof mij, als ik daar tegen aan loop koop ik hem direct!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:19 schreef Akkerr het volgende:
[..]
50 jaar geleden hadden ze hem ook al.![]()
[ afbeelding ]
Ja! Heb hier iets van 30 T1 busjes in de vitrine staan.. Spaar ze al 7 jaar.. Zal een kijken of ik nog eens foto hebquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Geloof mij, als ik daar tegen aan loop koop ik hem direct!
Die zijn zo gaaf
Ben zelf echt niet zo'n auto geilerd maar VWquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:25 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Ja! Heb hier iets van 30 T1 busjes in de vitrine staan.. Spaar ze al 7 jaar.. Zal een kijken of ik nog eens foto heb
Ze hebben je bij de eerste weggepest ivm je wolvenshirt en lang haarquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef GizartFRL het volgende:
Ik ben de afgelopen 9 jaar niet op een fokmeet geweest.
BUUURRNNNNNN!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze hebben je bij de eerste weggepest ivm je wolvenshirt en lang haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |