Dat was me bekendquote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zal je deugd doen om te weten dat jij één van die drie bent.
Omruil termijn is verlopen. Net als de garantie.quote:Op zondag 18 september 2011 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent oud?"Omruil bon gaat zoeken"
quote:Op zondag 18 september 2011 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent oud?"Omruil bon gaat zoeken"
Garantis is na 3 jaar verlopen?quote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef Anthraxx het volgende:
Omruil termijn is verlopen. Net als de garantie.
Marktplaats.quote:Op zondag 18 september 2011 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat je hem nog ergens op een markt ofzo kunt slijten.
Nou als dat me lukt ben ik een goede.quote:Op zondag 18 september 2011 14:27 schreef Anthraxx het volgende:
Niet te hard hé? Dadelijk breek je hem.
Doet 'ie het nog een beetje goed in de huishouding?quote:Op zondag 18 september 2011 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
Marktplaats.Kan ik hem niet hier aan iemand doneren?
Klaar met werken?quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Er is net iemand voor de trein gesprongengelukkig was ik net te laat op het station om het te zien.
en iedereen bleef verder ook staan kijken hequote:
Damn. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 18 september 2011 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en iedereen bleef verder ook staan kijken heik denk:stilstaande intercity voorbij het station + sirenes + jankende man op de trap = ik ga mooi niet naar het perron.
Vanavond nog plannen?quote:
Een contradictio in terminis.quote:Op zondag 18 september 2011 19:42 schreef Tegan het volgende:
Ja. Gelukkig morgenvroeg uitslapen. Eindelijk.
Ik zie niet hoe een punt en een hoofdletter hier wel twee goede zinnen van maken.quote:Op zondag 18 september 2011 19:51 schreef Tegan het volgende:
Moesten twee aparte zinnen zijn maar vergeten mobiel.
Dan passen 'morgenvroeg' en 'uitslapen' nog steeds niet bij elkaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |