nice ik hou van witquote:
Hij's gewoon wit met brede spijltjesquote:
Vergeet je deze trouwens niet aan te schaffen als punkliefhebber?quote:Op zondag 18 september 2011 11:50 schreef Kuukske het volgende:
En ik wil d'r ook een W&P-muziek mobiel aan hangen.
Is die er? Oh dat zou ik wel leuk vindenquote:Op zondag 18 september 2011 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
jaja let maar op
over 2 jaar zit jij bij de musical
Cooooool!quote:Op zondag 18 september 2011 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet je deze trouwens niet aan te schaffen als punkliefhebber?
http://www.musical-info.n(...)werda-op-theatertourquote:Op zondag 18 september 2011 12:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is die er? Oh dat zou ik wel leuk vinden
Ik had al zo'n vermoeden dat je het kon waarderen. Muzikale opvoeding kun je niet vroeg genoeg mee beginnen.quote:
Nee precies. We gaan ook gewoon naar de heideroosjes in decemberquote:Op zondag 18 september 2011 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat je het kon waarderen. Muzikale opvoeding kun je niet vroeg genoeg mee beginnen.
Hoeveel maanden ben je dan?quote:Op zondag 18 september 2011 12:04 schreef Kuukske het volgende:
Nee precies. We gaan ook gewoon naar de heideroosjes in december
Ongeveer 25 weken.quote:
Je zit al helemaal in de zwangerschapsteminologie zie ik.quote:
Je bent in je eigen huis toch? Dat slaafse gedrag past niet bij je. Give 'em hell!quote:Op zondag 18 september 2011 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
half 1
dan mag ik wel geluid maken toch?
ik heb zo'n honger
Dat is ook wel het maximum voor een luie zondag natuurlijk. Zeker op jouw leeftijd.quote:Op zondag 18 september 2011 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik kan er zo drie aanwijzen die ouder zijn dan ik.
Het zal je deugd doen om te weten dat jij één van die drie bent.quote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Litpho het volgende:
Dat is ook wel het maximum voor een luie zondag natuurlijk. Zeker op jouw leeftijd.
Ja joh, ik kan niet rekenenquote:Op zondag 18 september 2011 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit al helemaal in de zwangerschapsteminologie zie ik.
* omrekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |