Ik ben ook net klaar. Nu maar es douchen.quote:
Wat tof van d'r.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:34 schreef Tally het volgende:
Half 8! Ik heb mogen uitslapen van mini
Niks mis met de tijd voor dingen nemen. Tegenwoordig moet alles maar zo gehaastquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus Christus, wil je even snel wat afspreken om met z'n vieren even naar de stad te gaan vanavond, mondt het uit in een persiflage van de Belgische kabinetsformatie.
Dit soort simpele dingen moeten me idd geen 3 kwartier kosten zoals nu het geval was neequote:Op zaterdag 17 september 2011 18:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niks mis met de tijd voor dingen nemen. Tegenwoordig moet alles maar zo gehaast
Dat krijg je ervan als je bijna in België woont.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus Christus, wil je even snel wat afspreken om met z'n vieren even naar de stad te gaan vanavond, mondt het uit in een persiflage van de Belgische kabinetsformatie.
Voor een avondje stappen moet een sms'je met "Hoi, bier?" gewoon genoeg zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niks mis met de tijd voor dingen nemen. Tegenwoordig moet alles maar zo gehaast
Dat is altijd mijn criterium: kan ik er bier drinken en naar de plee zonder voor één van de twee lang te hoeven wachten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor een avondje stappen moet een sms'je met "Hoi, bier?" gewoon genoeg zijn.
Dat was dus het probleem, we wijken vandaag een beetje af van de normale structuur. En dan moet er gezeurd wordenquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh wij gaan altijd naar dezelfde plek. Die overigens aan beide criteria voldoet.
Jij hebt alleen maar vrouwen als vrienden?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat was dus het probleem, we wijken vandaag een beetje af van de normale structuur. En dan moet er gezeurd worden![]()
Als we gewoon naar de vaste stamkroeg waren gegaan was het overigens voor dezelfde mensen ook niet goed geweest waarschijnlijk, dan was het weer "Nou, hier is ook weer niet veel te doen vanavond...".
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar vrouwen als vrienden?
Neequote:Op zaterdag 17 september 2011 19:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor een avondje stappen moet een sms'je met "Hoi, bier?" gewoon genoeg zijn.
Wie met jou uit wil, moet minstens 2 maanden van te voren in drievoud schriftelijk verzoek indienen?quote:
Ik ben wel zo populair jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wie met jou uit wil, moet minstens 2 maanden van te voren in drievoud schriftelijk verzoek indienen?
Al die kerels die zo verblind zijn door je schoonheid, dat ze die trouwring niet zien.quote:
Ik heb er ook speciaal een uitgekozen die niet op een trouwring lijktquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die kerels die zo verblind zijn door je schoonheid, dat ze die trouwring niet zien.
Shame on you.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb er ook speciaal een uitgekozen die niet op een trouwring lijkt
Pics?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb er ook speciaal een uitgekozen die niet op een trouwring lijkt
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn kloonquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh wij gaan altijd naar dezelfde plek. Die overigens aan beide criteria voldoet.
Neuh, wijven janken doorgaans niet zoveel over waar er bier gedronken gaat worden, die schreeuwen gewoon dat het niet gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken als zeurende vrouw zijnde?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |