whaha dat doe ik ook niet hoor ik ben niet gekquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat of met 100 verslagen lopen sjouwen... Ik zou het wel weten!
Bij ons heeft ook een keer iemand "Geel telefoon woestijn" random ergens midden in een zin van een technische tekst gezet. Ook nooit meer wat van gehoord.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op het HBO hadden we het vermoeden dat 1 van onze docenten niet zo oplette bij het nakijken
dus heeft iemand om elke 8 woorden 'broodje kroket' geschreven
ze had een 8
ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik deed gewoon altijd braaf mijn huiswerk.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef Tegan het volgende:
Ik deed gewoon altijd braaf mijn huiswerk.
Nou ja, in dat geval snap ik het welquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon vmbo theoretisch!
het gemiddelde van Nederland dus
erg he
nou ik vind het bedroevendquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, in dat geval snap ik het wel
Ik wist gewoon alles al. Mensen spiekten bij mijquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
ik durf ook niet te spieken of zo
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon vmbo theoretisch!
het gemiddelde van Nederland dus
erg he
huiswerk ga ik ook niet checken op de havo hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wist gewoon alles al. Mensen spiekten bij mij.
Enige wat ik zelden deed was huiswerk. Maar leraren geloofden al mijn kutsmoezen omdat ik het was, en zo goed was.
Dat laatste kan ik me goed voorstellen jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik vind het bedroevend
sowieso zakt dat niveau volgens mij zo erg
iedereen gaat er ook maar in mee!
bijvoorbeeld: als je ze werkstukken thuis laat maken doen ze het niet dus moet daar telkens tijd voor vrij gemaakt worden op school zodat ze het wel doen
Niet zeuren en gewoon je opdrachten maken!
Maar ja over 5 jaar denk ik waarschijnlijk precies zo
Ik merk nu al een beetje dat ik echt liever havo les geefdat zit zo veel meer op de inhoud dan op het politie agentje spelen
Oh dat bedoel ik ook niet. Maar soms als je woordjes geleerd moest hebben. Of als ik een drie had voor Duits ofzo. Puppyogen en het was weer goed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huiswerk ga ik ook niet checken op de havo hoor
behalve als het op begint te vallen dat 1 leerling telkens een leeg schrift heeft of ovoldoendes haalt of zo
5 havo leerlingen mogen best zelf een beetje verantwoordelijkheid dragen
maar genoeg gezeurd over school
ow zeker wel hoor!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..].
Nouja, er zullen vast ook wel intelligentere mensen zitten. Zat HBO'ers zijn ook ooit op het VMBO/Mavo begonnen.
Mja dat was ook die hele rel rondom het VMBO. Er werd/wordt niet meer naar de kwaliteit gekeken, maar gewoon standaard X% tot "geslaagd" gebombardeerd. Kortom, als iedereen zich dom houdt, hoeft niemand wat te doen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik vind het bedroevend
sowieso zakt dat niveau volgens mij zo erg
iedereen gaat er ook maar in mee!
bijvoorbeeld: als je ze werkstukken thuis laat maken doen ze het niet dus moet daar telkens tijd voor vrij gemaakt worden op school zodat ze het wel doen
Niet zeuren en gewoon je opdrachten maken!
Maar ja over 5 jaar denk ik waarschijnlijk precies zo
Ik merk nu al een beetje dat ik echt liever havo les geefdat zit zo veel meer op de inhoud dan op het politie agentje spelen
Doe es!quote:
dat heb ik ook wel bij sommige leerlingen hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh dat bedoel ik ook niet. Maar soms als je woordjes geleerd moest hebben. Of als ik een drie had voor Duits ofzo. Puppyogen en het was weer goed.
Top! Iedereen is over de zeik op elkaar. Alles gaat mis. Ik heb weleens het idee dat ik de enige ben die nog een beetje overzicht heeft daar. En ik ben er 1 dag per weekquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar goed hoe was het op jullie werk mensen?
Maar de leraar kende mijn ouders goed, dus misschien daaromquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef Tegan het volgende:
In de vijfde van de Havo hoefde ik Engels niet te volgen als ik huiswerk deed voor andere vakken omdat het alleen examens oefenen was. Dus ik bladerde altijd alle lessen een beetje door schoolboeken en/of leesboeken voor Nederlands. En het mooiste was, er was een klasgenootje die veel beter was in Engels dan in, en hij moest wel opletten, en hij wist dat ik gewoon nooit iets deed in die les
.
wat doe je eigenlijk precies?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Top! Iedereen is over de zeik op elkaar. Alles gaat mis. Ik heb weleens het idee dat ik de enige ben die nog een beetje overzicht heeft daar. En ik ben er 1 dag per week
quote:
Mijn leraar duits was dezelfde leraar die mijn moeder ook gehad hadquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar de leraar kende mijn ouders goed, dus misschien daarom.
Stond een artikel in de intermediair van deze week dat het exact zo gaat op hbo's: onderpresteren, omdat de motivatie ontbreekt. Studenten willen meer uitdaging, maar krijgen het niet. Da's wel ergquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow zeker wel hoor!
het is denk ik ook gewoon omdat ze niet uitgedaagd worden
er zijn gewoon heel lage verwachtigen van vmbo-ers waardoor ze (als je het mij vraagt) ook laag gaan/blijven presteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |