nee want dan moet ik continue gaan tellen van wie ik wat wel heb en van wie wat nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voortaan ook digitaal aten aanleveren dus.
Aanvinklijstje maken met twee vakjes per naamquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want dan moet ik continue gaan tellen van wie ik wat wel heb en van wie wat niet
dat is zo onoverzichtelijk met 100 leerlingen die het zelfde inleveren
Gewoon op de hoek van de bank leggen is echt nog altijd het handigst
en zodra ze dingen schrijven als 'zoals reeds bekend' ipv 'je weet tog!' dan weet je dat het gejat is
Nee die fraude pik je er zo uit hoor
Zoals wielrennenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef Tegan het volgende:
Andere hobby zoeken die op de fiets kan!
Llllllllllllllllllllllllijstjes!quote:
Jij bent echt coolquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want dan moet ik continue gaan tellen van wie ik wat wel heb en van wie wat niet
dat is zo onoverzichtelijk met 100 leerlingen die het zelfde inleveren
Gewoon op de hoek van de bank leggen is echt nog altijd het handigst
en zodra ze dingen schrijven als 'zoals reeds bekend' ipv 'je weet tog!' dan weet je dat het gejat is
ik kan niets met de computer dus dat gaat me alleen extra tijd kosten danquote:
Orde is goed, maar lijstjes....quote:
Gewoon een lijst uitprinten van al je leerlingen. Klaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan niets met de computer dus dat gaat me alleen extra tijd kosten dan
en alleen al inloggen is een hel want we hebben zo'n apparaatje als bij de bank omdat de leerlingen altijd in het systeem proberen te komen en zo
en ik moet er 3 codes voor onthouden wat me nooit lukt
En niemand van mijn collega's leest zijn mail (kunnen die codes vast ook niet onthouden) dus dat hele systeem doet gewoon bijna niet meer mee bij ons op school
iedereen heeft gewoon een postvak en daar gooi je dan je werkstuk of een briefje in of zo
Nou ja, verder ben je wel leuk gelukkig.quote:
nou leerlingen zijn gewoon echt suf hoorquote:
blijft extra handelingenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon een lijst uitprinten van al je leerlingen. Klaar.
Komt ze nu mee, deze pro-tipquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Welk niveautje ook alweer?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou leerlingen zijn gewoon echt suf hoor
die vallen zo door de mand
ooit 2 leerlingen gehad die te laat waren met inleveren
kwamen ze het heel trots na school brengen zo van kijk we hebben het wel af hoor!
was het bij allebei precies het zelfde werkstuk! (terwijl ze alleen moesten werken)
ja schuif hem dan tussen die andere 98! grote kans dat ik het dan niet zie! maar echt zo persoonlijk komen brengen samen...
Of laatst had ik er 1 strafwerk geven: een stuk tekst samevatten
zegt ie oh dat heb ik al gedaan! alstublieft! en trek een samenvatting uit zijn tas
ja jezus dan word het dus een ander stuk tekst heik ben niet gek
op het HBO hadden we het vermoeden dat 1 van onze docenten niet zo oplette bij het nakijkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Komt ze nu mee, deze pro-tip
Tegenwoordig maken we er wedstrijdjes van wie het meeste van datsoort woorden/zinnen op één pagina kwijt kan
gewoon vmbo theoretisch!quote:
Ik deed gewoon altijd braaf mijn huiswerkquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op het HBO hadden we het vermoeden dat 1 van onze docenten niet zo oplette bij het nakijken
dus heeft iemand om elke 8 woorden 'broodje kroket' geschreven
ze had een 8
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, verder ben je wel leuk gelukkig.
whaha dat doe ik ook niet hoor ik ben niet gekquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat of met 100 verslagen lopen sjouwen... Ik zou het wel weten!
Bij ons heeft ook een keer iemand "Geel telefoon woestijn" random ergens midden in een zin van een technische tekst gezet. Ook nooit meer wat van gehoord.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op het HBO hadden we het vermoeden dat 1 van onze docenten niet zo oplette bij het nakijken
dus heeft iemand om elke 8 woorden 'broodje kroket' geschreven
ze had een 8
ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik deed gewoon altijd braaf mijn huiswerk.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef Tegan het volgende:
Ik deed gewoon altijd braaf mijn huiswerk.
Nou ja, in dat geval snap ik het welquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon vmbo theoretisch!
het gemiddelde van Nederland dus
erg he
nou ik vind het bedroevendquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, in dat geval snap ik het wel
Ik wist gewoon alles al. Mensen spiekten bij mijquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
ik durf ook niet te spieken of zo
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon vmbo theoretisch!
het gemiddelde van Nederland dus
erg he
huiswerk ga ik ook niet checken op de havo hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wist gewoon alles al. Mensen spiekten bij mij.
Enige wat ik zelden deed was huiswerk. Maar leraren geloofden al mijn kutsmoezen omdat ik het was, en zo goed was.
Dat laatste kan ik me goed voorstellen jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik vind het bedroevend
sowieso zakt dat niveau volgens mij zo erg
iedereen gaat er ook maar in mee!
bijvoorbeeld: als je ze werkstukken thuis laat maken doen ze het niet dus moet daar telkens tijd voor vrij gemaakt worden op school zodat ze het wel doen
Niet zeuren en gewoon je opdrachten maken!
Maar ja over 5 jaar denk ik waarschijnlijk precies zo
Ik merk nu al een beetje dat ik echt liever havo les geefdat zit zo veel meer op de inhoud dan op het politie agentje spelen
Oh dat bedoel ik ook niet. Maar soms als je woordjes geleerd moest hebben. Of als ik een drie had voor Duits ofzo. Puppyogen en het was weer goed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huiswerk ga ik ook niet checken op de havo hoor
behalve als het op begint te vallen dat 1 leerling telkens een leeg schrift heeft of ovoldoendes haalt of zo
5 havo leerlingen mogen best zelf een beetje verantwoordelijkheid dragen
maar genoeg gezeurd over school
ow zeker wel hoor!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..].
Nouja, er zullen vast ook wel intelligentere mensen zitten. Zat HBO'ers zijn ook ooit op het VMBO/Mavo begonnen.
Mja dat was ook die hele rel rondom het VMBO. Er werd/wordt niet meer naar de kwaliteit gekeken, maar gewoon standaard X% tot "geslaagd" gebombardeerd. Kortom, als iedereen zich dom houdt, hoeft niemand wat te doen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik vind het bedroevend
sowieso zakt dat niveau volgens mij zo erg
iedereen gaat er ook maar in mee!
bijvoorbeeld: als je ze werkstukken thuis laat maken doen ze het niet dus moet daar telkens tijd voor vrij gemaakt worden op school zodat ze het wel doen
Niet zeuren en gewoon je opdrachten maken!
Maar ja over 5 jaar denk ik waarschijnlijk precies zo
Ik merk nu al een beetje dat ik echt liever havo les geefdat zit zo veel meer op de inhoud dan op het politie agentje spelen
Doe es!quote:
dat heb ik ook wel bij sommige leerlingen hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh dat bedoel ik ook niet. Maar soms als je woordjes geleerd moest hebben. Of als ik een drie had voor Duits ofzo. Puppyogen en het was weer goed.
Top! Iedereen is over de zeik op elkaar. Alles gaat mis. Ik heb weleens het idee dat ik de enige ben die nog een beetje overzicht heeft daar. En ik ben er 1 dag per weekquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar goed hoe was het op jullie werk mensen?
Maar de leraar kende mijn ouders goed, dus misschien daaromquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef Tegan het volgende:
In de vijfde van de Havo hoefde ik Engels niet te volgen als ik huiswerk deed voor andere vakken omdat het alleen examens oefenen was. Dus ik bladerde altijd alle lessen een beetje door schoolboeken en/of leesboeken voor Nederlands. En het mooiste was, er was een klasgenootje die veel beter was in Engels dan in, en hij moest wel opletten, en hij wist dat ik gewoon nooit iets deed in die les
.
wat doe je eigenlijk precies?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Top! Iedereen is over de zeik op elkaar. Alles gaat mis. Ik heb weleens het idee dat ik de enige ben die nog een beetje overzicht heeft daar. En ik ben er 1 dag per week
quote:
Mijn leraar duits was dezelfde leraar die mijn moeder ook gehad hadquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar de leraar kende mijn ouders goed, dus misschien daarom.
Stond een artikel in de intermediair van deze week dat het exact zo gaat op hbo's: onderpresteren, omdat de motivatie ontbreekt. Studenten willen meer uitdaging, maar krijgen het niet. Da's wel ergquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow zeker wel hoor!
het is denk ik ook gewoon omdat ze niet uitgedaagd worden
er zijn gewoon heel lage verwachtigen van vmbo-ers waardoor ze (als je het mij vraagt) ook laag gaan/blijven presteren
Ja dat geloof ik meteen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stond een artikel in de intermediair van deze week dat het exact zo gaat op hbo's: onderpresteren, omdat de motivatie ontbreekt. Studenten willen meer uitdaging, maar krijgen het niet. Da's wel erg
ahquote:
Stond er toevallig "Inholland" bij?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stond een artikel in de intermediair van deze week dat het exact zo gaat op hbo's: onderpresteren, omdat de motivatie ontbreekt. Studenten willen meer uitdaging, maar krijgen het niet. Da's wel erg
Nee, niet eensquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Stond er toevallig "Inholland" bij?
Waar ik zit is dat wel anders. Zeker als je het zelf een beetje zoekt, de uitdaging. Dan wordt dat aan alle kanten keihard aangemoedigd.
Het grooste deel van de dag zit ik gewoon achter autocad technische tekeningen te maken van transportbanden, hijskranen, enz.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah
daar heb ik zo geen beeld bij haha
oh een soort puzzelen voor volwassenen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het grooste deel van de dag zit ik gewoon achter autocad technische tekeningen te maken van transportbanden, hijskranen, enz.
Ben de laatste tijd bezig met een soort uitklapbaar wieltjesonderstel voor een overslagtrechter (lees: 12 meter hoog, 5 meter in 't vierkant, 12 ton eigengewicht). Da's best leuk.
Iedere keer allerlei aanpassingen moeten maken omdat monteurs weer terugkomen met dingen die niet passen is helaas minder leuk.
Ik kwam laatst een oud docent van me tegen van Inholland. Bij de haagse hogeschool. Beetje gebabbeld enzo, hij was verbaasd dat ik vond dat het niveau op de HHS veel hoger is.quote:
Owh, is dat niveau hoger?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een oud docent van me tegen van Inholland. Bij de haagse hogeschool. Beetje gebabbeld enzo, hij was verbaasd dat ik vond dat het niveau op de HHS veel hoger is.___!
Damn, net nu ik even bij mijn laptop weg was.quote:
Wanneer komt je nieuwe bank?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
ik leg de computer ook maar eens weg
eens kijken of ik nog kan liggen op de bank of dat zelfs mijn voeten te zwaar zijn voor het zielige deel
Vraag je me iets en loop je dan wegquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, net nu ik even bij mijn laptop weg was.
Ik had niet verwacht dat je het zonder tegensputteren zou doen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef Tegan het volgende:
Vraag je me iets en loop je dan weg.
Oh ja?quote:
Bah, dode mus.quote:
Wat is waar?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Tegan het volgende:
Nog waar hoor. Was alleen verrast door de reacties.
quote:
Wel zo gezellig, anders zit ik hier maar eenzaam aan de baco.quote:
Die heeft 'm inmiddels op. Ik ben aan een volgende begonnen.quote:
Nope.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:46 schreef Tegan het volgende:
Er zitten wel broodkruimels op mijn ijsblokjes, dat is jammer.
Mooi gezegd.quote:
Ga je mee terug naar bed?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik schurk nog maar es tegen JD aan ja.
Zeg dat, ik was om kwart over 8 al wakkerquote:
Heb ik net gedaanquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:31 schreef AirwiN het volgende:
Zo, alweer bijna tijd voor een tukkie.
Ik ben ook net klaar. Nu maar es douchen.quote:
Wat tof van d'r.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:34 schreef Tally het volgende:
Half 8! Ik heb mogen uitslapen van mini
Niks mis met de tijd voor dingen nemen. Tegenwoordig moet alles maar zo gehaastquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus Christus, wil je even snel wat afspreken om met z'n vieren even naar de stad te gaan vanavond, mondt het uit in een persiflage van de Belgische kabinetsformatie.
Dit soort simpele dingen moeten me idd geen 3 kwartier kosten zoals nu het geval was neequote:Op zaterdag 17 september 2011 18:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niks mis met de tijd voor dingen nemen. Tegenwoordig moet alles maar zo gehaast
Dat krijg je ervan als je bijna in België woont.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus Christus, wil je even snel wat afspreken om met z'n vieren even naar de stad te gaan vanavond, mondt het uit in een persiflage van de Belgische kabinetsformatie.
Voor een avondje stappen moet een sms'je met "Hoi, bier?" gewoon genoeg zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niks mis met de tijd voor dingen nemen. Tegenwoordig moet alles maar zo gehaast
Dat is altijd mijn criterium: kan ik er bier drinken en naar de plee zonder voor één van de twee lang te hoeven wachten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor een avondje stappen moet een sms'je met "Hoi, bier?" gewoon genoeg zijn.
Dat was dus het probleem, we wijken vandaag een beetje af van de normale structuur. En dan moet er gezeurd wordenquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh wij gaan altijd naar dezelfde plek. Die overigens aan beide criteria voldoet.
Jij hebt alleen maar vrouwen als vrienden?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat was dus het probleem, we wijken vandaag een beetje af van de normale structuur. En dan moet er gezeurd worden![]()
Als we gewoon naar de vaste stamkroeg waren gegaan was het overigens voor dezelfde mensen ook niet goed geweest waarschijnlijk, dan was het weer "Nou, hier is ook weer niet veel te doen vanavond...".
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar vrouwen als vrienden?
Neequote:Op zaterdag 17 september 2011 19:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor een avondje stappen moet een sms'je met "Hoi, bier?" gewoon genoeg zijn.
Wie met jou uit wil, moet minstens 2 maanden van te voren in drievoud schriftelijk verzoek indienen?quote:
Ik ben wel zo populair jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wie met jou uit wil, moet minstens 2 maanden van te voren in drievoud schriftelijk verzoek indienen?
Al die kerels die zo verblind zijn door je schoonheid, dat ze die trouwring niet zien.quote:
Ik heb er ook speciaal een uitgekozen die niet op een trouwring lijktquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die kerels die zo verblind zijn door je schoonheid, dat ze die trouwring niet zien.
Shame on you.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb er ook speciaal een uitgekozen die niet op een trouwring lijkt
Pics?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb er ook speciaal een uitgekozen die niet op een trouwring lijkt
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn kloonquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh wij gaan altijd naar dezelfde plek. Die overigens aan beide criteria voldoet.
Neuh, wijven janken doorgaans niet zoveel over waar er bier gedronken gaat worden, die schreeuwen gewoon dat het niet gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken als zeurende vrouw zijnde?quote:
quote:
Wat doe jij zo vroeg uit bed?quote:
Arme jij!quote:
Aangezien het kutweer is, ga ik gewoon de hele dag in bed liggen. Uiteraard ben je van harte welkom om aan te schuiven.quote:
quote:
Ik begin een beetje bij te komen van donderdagquote:Op zondag 18 september 2011 10:08 schreef Kuukske het volgende:
Hallo getrouwde man. Hoe bevalt het!?
Vroeg? Ik was ruim 2,5 uur later op dan normaal. Volgens mijn referentiekader heb ik dus uitgeslapen.quote:
Niiiice!quote:Op zondag 18 september 2011 10:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik begin een beetje bij te komen van donderdag.
De rest niet wil je zeggen?quote:
Die gedraagt zich alleen als een oude, alleenstaande zeiklul. Qua leeftijd is 'ie 't nog niet.quote:
En ik kan er zo drie aanwijzen die ouder zijn dan ik.quote:
3 maar?quote:Op zondag 18 september 2011 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik kan er zo drie aanwijzen die ouder zijn dan ik.
Als ik er echt over ga nadenken nog wel meer waarschijnlijk.quote:
Zondag is geen dag om na te gaan denken.quote:
Pff, watje. Ik zou júist herrie maken.quote:Op zondag 18 september 2011 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
oh nee ik bedoelde in huis!
er is eten zat maar omdat iedereen nog slaapt durf ik geen herrie te maken
en als ik dan al eten heb kan ik het nergens op eten omdat er mensen in de eetkamer en huiskamer liggen
Ik ben ouder dan jij en ik ken het welquote:Op zondag 18 september 2011 10:57 schreef Kuukske het volgende:
In mijn tijd kenden ze dat ook nog niet.
de eerste kwamen om half 4 thuis...quote:Op zondag 18 september 2011 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pff, watje. Ik zou júist herrie maken.
Wat voor box?quote:Op zondag 18 september 2011 11:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook niet. Ik ga wel zo een box ophalen. Marktplaats-koopje.
plaatje?quote:Op zondag 18 september 2011 11:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook niet. Ik ga wel zo een box ophalen. Marktplaats-koopje.
Oeh, wat een goed weekendontbijtquote:Op zondag 18 september 2011 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga zo lekker pikelets maken
nomnomnom
[ afbeelding ]
American pancakes maar dan de Australische versiequote:Op zondag 18 september 2011 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga zo lekker pikelets maken
nomnomnom
[ afbeelding ]
quote:
Lekker he!quote:Op zondag 18 september 2011 11:46 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oeh, wat een goed weekendontbijt.
nice ik hou van witquote:
Hij's gewoon wit met brede spijltjesquote:
Vergeet je deze trouwens niet aan te schaffen als punkliefhebber?quote:Op zondag 18 september 2011 11:50 schreef Kuukske het volgende:
En ik wil d'r ook een W&P-muziek mobiel aan hangen.
Is die er? Oh dat zou ik wel leuk vindenquote:Op zondag 18 september 2011 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
jaja let maar op
over 2 jaar zit jij bij de musical
Cooooool!quote:Op zondag 18 september 2011 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet je deze trouwens niet aan te schaffen als punkliefhebber?
http://www.musical-info.n(...)werda-op-theatertourquote:Op zondag 18 september 2011 12:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is die er? Oh dat zou ik wel leuk vinden
Ik had al zo'n vermoeden dat je het kon waarderen. Muzikale opvoeding kun je niet vroeg genoeg mee beginnen.quote:
Nee precies. We gaan ook gewoon naar de heideroosjes in decemberquote:Op zondag 18 september 2011 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat je het kon waarderen. Muzikale opvoeding kun je niet vroeg genoeg mee beginnen.
Hoeveel maanden ben je dan?quote:Op zondag 18 september 2011 12:04 schreef Kuukske het volgende:
Nee precies. We gaan ook gewoon naar de heideroosjes in december
Ongeveer 25 weken.quote:
Je zit al helemaal in de zwangerschapsteminologie zie ik.quote:
Je bent in je eigen huis toch? Dat slaafse gedrag past niet bij je. Give 'em hell!quote:Op zondag 18 september 2011 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
half 1
dan mag ik wel geluid maken toch?
ik heb zo'n honger
Dat is ook wel het maximum voor een luie zondag natuurlijk. Zeker op jouw leeftijd.quote:Op zondag 18 september 2011 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik kan er zo drie aanwijzen die ouder zijn dan ik.
Het zal je deugd doen om te weten dat jij één van die drie bent.quote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Litpho het volgende:
Dat is ook wel het maximum voor een luie zondag natuurlijk. Zeker op jouw leeftijd.
Ja joh, ik kan niet rekenenquote:Op zondag 18 september 2011 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit al helemaal in de zwangerschapsteminologie zie ik.
* omrekent
Dat was me bekendquote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zal je deugd doen om te weten dat jij één van die drie bent.
Omruil termijn is verlopen. Net als de garantie.quote:Op zondag 18 september 2011 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent oud?"Omruil bon gaat zoeken"
quote:Op zondag 18 september 2011 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent oud?"Omruil bon gaat zoeken"
Garantis is na 3 jaar verlopen?quote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef Anthraxx het volgende:
Omruil termijn is verlopen. Net als de garantie.
Marktplaats.quote:Op zondag 18 september 2011 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat je hem nog ergens op een markt ofzo kunt slijten.
Nou als dat me lukt ben ik een goede.quote:Op zondag 18 september 2011 14:27 schreef Anthraxx het volgende:
Niet te hard hé? Dadelijk breek je hem.
Doet 'ie het nog een beetje goed in de huishouding?quote:Op zondag 18 september 2011 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
Marktplaats.Kan ik hem niet hier aan iemand doneren?
Klaar met werken?quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Er is net iemand voor de trein gesprongengelukkig was ik net te laat op het station om het te zien.
en iedereen bleef verder ook staan kijken hequote:
Damn. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 18 september 2011 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en iedereen bleef verder ook staan kijken heik denk:stilstaande intercity voorbij het station + sirenes + jankende man op de trap = ik ga mooi niet naar het perron.
Vanavond nog plannen?quote:
Een contradictio in terminis.quote:Op zondag 18 september 2011 19:42 schreef Tegan het volgende:
Ja. Gelukkig morgenvroeg uitslapen. Eindelijk.
Ik zie niet hoe een punt en een hoofdletter hier wel twee goede zinnen van maken.quote:Op zondag 18 september 2011 19:51 schreef Tegan het volgende:
Moesten twee aparte zinnen zijn maar vergeten mobiel.
Dan passen 'morgenvroeg' en 'uitslapen' nog steeds niet bij elkaar.quote:
Nachtdiertjequote:Op zondag 18 september 2011 20:07 schreef Tegan het volgende:
Ik kan niet goed nadenken als ik te vroeg opsta.
Precies, maar niet in de vroege ochtend.quote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef Tegan het volgende:
Maar uitslapen doe je toch in de ochtend.
Als het om uitslapen gaat, ben ik geen vergelijkingsmateriaal voor jou. Twee compleet verschillende werelden.quote:
Hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar? Tussen het in- en uitchecken je kaart dusdanig kwijtraken dat je 10 minuten moet zoeken,...quote:Op zondag 18 september 2011 20:27 schreef Tegan het volgende:
Werden net gecontroleerd in de bus! Naast me bijna iemand helaas had ze na tien minuten zoeken toch een kaartje.
Utrecht Terwijde, dus het spoor van van Utrecht naar Den Haag/Rotterdam.quote:Op zondag 18 september 2011 20:25 schreef Tegan het volgende:
@CL: Welk station was dat? Hier hebben ze het over Breda?
quote:Op zondag 18 september 2011 20:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar? Tussen het in- en uitchecken je kaart dusdanig kwijtraken dat je 10 minuten moet zoeken,...
Vreemd!quote:Op zondag 18 september 2011 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Utrecht Terwijde, dus het spoor van van Utrecht naar Den Haag/Rotterdam.
Dat is inmiddels in heel nederland afgeschaft toch?quote:Op zondag 18 september 2011 20:34 schreef Tegan het volgende:
Papieren kaartje. Of kennen ze dat boven de rivieren niet meer?
Dagkaartje. Maar wij hebben denk ik ook nog strippenkaarten...quote:Op zondag 18 september 2011 20:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is inmiddels in heel nederland afgeschaft toch?
Of was het zo'n wegwerpticket?
Nog heel even ja.quote:Op zondag 18 september 2011 20:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dagkaartje. Maar wij hebben denk ik ook nog strippenkaarten...
Nostalgie.quote:Op zondag 18 september 2011 20:50 schreef Tegan het volgende:
Dagkaartje. Maar wij hebben denk ik ook nog strippenkaarten...
Zit er dan gewoon een kostenlimiet aan met de bus reizen van drie euro? Hoe anders zou het werken?quote:Op zondag 18 september 2011 22:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die ga je ook gewoon op je ov-chipkaart moeten laden.
"Duurder" is het sleutelwoord bij de ovchipkaartquote:Op zondag 18 september 2011 22:38 schreef Tegan het volgende:
Ik heb wel een anonieme ovchipkaart. En een studentenovchipkaart zonder iets erop. Maar heen en weer naar Tilburg is voor mij al duurder dan een dagkaartje en ik ga dagelijks verder.
Dat hangt er vanaf. Met de trein wel. Met bus, tram en metro kan het goedkoper zijn. Alleen bij korte ritjes ben je duurder uit dan met de strippenkaart.quote:Op zondag 18 september 2011 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Duurder" is het sleutelwoord bij de ovchipkaart
Ja het ritje van het station naar mijn ouders is met de chipkaart ook anderhalf keer zo duur als vroeger.quote:Op zondag 18 september 2011 22:38 schreef Tegan het volgende:
Ik heb wel een anonieme ovchipkaart. En een studentenovchipkaart zonder iets erop. Maar heen en weer naar Tilburg is voor mij al duurder dan een dagkaartje en ik ga dagelijks verder.
Met de bus weet ik het eigenlijk niet maar met de trein kun je volgens mij gewoon een dagkaart kopen bij de automaat en op je kaart laden.quote:Op zondag 18 september 2011 22:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zit er dan gewoon een kostenlimiet aan met de bus reizen van drie euro? Hoe anders zou het werken?
De trein is juist het enige wat even duur is gebleven.quote:Op zondag 18 september 2011 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Met de trein wel. Met bus, tram en metro kan het goedkoper zijn. Alleen bij korte ritjes ben je duurder uit dan met de strippenkaart.
Ik ben bij korte ritjes juist goedkoper uit met de ovchip. En bij lange niet.quote:Op zondag 18 september 2011 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Met de trein wel. Met bus, tram en metro kan het goedkoper zijn. Alleen bij korte ritjes ben je duurder uit dan met de strippenkaart.
Nee. Een papieren retourtje is goedkoper dan twee enkele reizen met de OV-chipkaart toch?quote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef KomtTijd... het volgende:
De trein is juist het enige wat even duur is gebleven.
Foutje in de software vermoed ik.quote:Op zondag 18 september 2011 22:42 schreef Tegan het volgende:
Ik ben bij korte ritjes juist goedkoper uit met de ovchip. En bij lange niet.
Jouw huis, duh!quote:Op zondag 18 september 2011 22:51 schreef Tegan het volgende:
Iedereen aan het opzoeken wat om 2,50 afstand ligt van Tilburg.
Ik weet het!quote:Op zondag 18 september 2011 22:51 schreef Tegan het volgende:
Iedereen aan het opzoeken wat om 2,50 afstand ligt van Tilburg.
quote:
Thanks voor de DM Grrrrrrrr.quote:
1) Ik zou niet durven.quote:
Geen dank, tietenfoto ook gevonden in je mailbox?quote:
Ik laat je nog even in onzekerheid.quote:
Yup, het beloofde ruilmateriaal is onderweg.quote:Op zondag 18 september 2011 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geen dank, tietenfoto ook gevonden in je mailbox?
Er zijn weinig dingen makkelijker dan bluffen op het internet.quote:Op zondag 18 september 2011 22:56 schreef Tegan het volgende:
Maar dan moet je wel kunnen bluffen als ze het raden.
Tofheid!quote:Op zondag 18 september 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, het beloofde ruilmateriaal is onderweg.
Zolang jij er nog niet tussenzit, is mijn verzameling niet compleet.quote:Op zondag 18 september 2011 22:57 schreef Tegan het volgende:
Air heeft meer tietenfoto's dan jij hoor.
Waarom denk je dat ik hem aan het paaien ben met mijn materiaal?quote:Op zondag 18 september 2011 22:57 schreef Tegan het volgende:
Air heeft meer tietenfoto's dan jij hoor.
Wel.quote:Op zondag 18 september 2011 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang jij er nog niet tussenzit, is mijn verzameling niet compleet.
Materiaal van wie?quote:Op zondag 18 september 2011 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hem aan het paaien ben met mijn materiaal?
Ze tellen bij mij pas als tietenfoto als de tieten in kwestie vrijwel geheel onbedekt zijn.quote:
quote:
quote:
Nee dat hebben ze gelijk getrokken.quote:Op zondag 18 september 2011 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Een papieren retourtje is goedkoper dan twee enkele reizen met de OV-chipkaart toch?
Dat had ik begrepen. Maar ik heb ook begrepen dat een enkele reis iets goedkoper is geworden, maar twee enkele reizen van en naar dezelfde plaats in totaal duurder zijn dan het retourtje ooit was.quote:Op zondag 18 september 2011 23:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Nee dat hebben ze gelijk getrokken.
Het retourvoordeel bestaat dus eigenlijk niet meer.
Doe mij deze maar:quote:Op zondag 18 september 2011 23:07 schreef Tegan het volgende:
Dat is het ovchipvoordeel geworden, wat straks dus ook niet meer bestaat bij gebrek aan alternatief.
Hier niet.quote:
Het was een goed gesprek?quote:Op zondag 18 september 2011 23:26 schreef Tegan het volgende:
Na een reboot weer wel. Alleen jammer dat de hele sfeer van mijn Whatsappgesprek is verpest door een uur radiostilte.
Nee, een enkeltje met de chip is de helft van een papieren retourtjequote:Op zondag 18 september 2011 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Een papieren retourtje is goedkoper dan twee enkele reizen met de OV-chipkaart toch?
Ik zeg al niks meer, dus het ligt niet aan FOK!.quote:Op zondag 18 september 2011 23:31 schreef Tegan het volgende:
Het was een gesprek. Maar je snapt wel wat ik bedoel. Dan heb je het ineens over stomme Whatsapp, en dat berichten nu pas aankwamen, en niet meer over het daadwerkelijke onderwerp voor de big fail.
Echt waar?quote:Op zondag 18 september 2011 23:31 schreef CherryLips het volgende:
Nee, een enkeltje met de chip is de helft van een papieren retourtje
Dat heb ik gemist. Beter!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |