nee want dan moet ik continue gaan tellen van wie ik wat wel heb en van wie wat nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voortaan ook digitaal aten aanleveren dus.
Aanvinklijstje maken met twee vakjes per naamquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want dan moet ik continue gaan tellen van wie ik wat wel heb en van wie wat niet
dat is zo onoverzichtelijk met 100 leerlingen die het zelfde inleveren
Gewoon op de hoek van de bank leggen is echt nog altijd het handigst
en zodra ze dingen schrijven als 'zoals reeds bekend' ipv 'je weet tog!' dan weet je dat het gejat is
Nee die fraude pik je er zo uit hoor
Zoals wielrennenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef Tegan het volgende:
Andere hobby zoeken die op de fiets kan!
Llllllllllllllllllllllllijstjes!quote:
Jij bent echt coolquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want dan moet ik continue gaan tellen van wie ik wat wel heb en van wie wat niet
dat is zo onoverzichtelijk met 100 leerlingen die het zelfde inleveren
Gewoon op de hoek van de bank leggen is echt nog altijd het handigst
en zodra ze dingen schrijven als 'zoals reeds bekend' ipv 'je weet tog!' dan weet je dat het gejat is
Nee die fraude pik je er zo uit hoor
ik kan niets met de computer dus dat gaat me alleen extra tijd kosten danquote:
Orde is goed, maar lijstjes....quote:
Gewoon een lijst uitprinten van al je leerlingen. Klaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan niets met de computer dus dat gaat me alleen extra tijd kosten dan
en alleen al inloggen is een hel want we hebben zo'n apparaatje als bij de bank omdat de leerlingen altijd in het systeem proberen te komen en zo
en ik moet er 3 codes voor onthouden wat me nooit lukt
En niemand van mijn collega's leest zijn mail (kunnen die codes vast ook niet onthouden) dus dat hele systeem doet gewoon bijna niet meer mee bij ons op school
iedereen heeft gewoon een postvak en daar gooi je dan je werkstuk of een briefje in of zo
Nou ja, verder ben je wel leuk gelukkig.quote:
nou leerlingen zijn gewoon echt suf hoorquote:
blijft extra handelingenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon een lijst uitprinten van al je leerlingen. Klaar.
Komt ze nu mee, deze pro-tipquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en zodra ze dingen schrijven als 'zoals reeds bekend' ipv 'je weet tog!' dan weet je dat het gejat is
Nee die fraude pik je er zo uit hoor
Welk niveautje ook alweer?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou leerlingen zijn gewoon echt suf hoor
die vallen zo door de mand
ooit 2 leerlingen gehad die te laat waren met inleveren
kwamen ze het heel trots na school brengen zo van kijk we hebben het wel af hoor!
was het bij allebei precies het zelfde werkstuk! (terwijl ze alleen moesten werken)
ja schuif hem dan tussen die andere 98! grote kans dat ik het dan niet zie! maar echt zo persoonlijk komen brengen samen...
Of laatst had ik er 1 strafwerk geven: een stuk tekst samevatten
zegt ie oh dat heb ik al gedaan! alstublieft! en trek een samenvatting uit zijn tas
ja jezus dan word het dus een ander stuk tekst heik ben niet gek
op het HBO hadden we het vermoeden dat 1 van onze docenten niet zo oplette bij het nakijkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Komt ze nu mee, deze pro-tip
Tegenwoordig maken we er wedstrijdjes van wie het meeste van datsoort woorden/zinnen op één pagina kwijt kan
gewoon vmbo theoretisch!quote:
Ik deed gewoon altijd braaf mijn huiswerkquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op het HBO hadden we het vermoeden dat 1 van onze docenten niet zo oplette bij het nakijken
dus heeft iemand om elke 8 woorden 'broodje kroket' geschreven
ze had een 8
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, verder ben je wel leuk gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |