abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:01:31 #1
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102032609

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_102032616
- note -

[ Bericht 92% gewijzigd door Crutch op 16-09-2011 21:44:50 ]
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:02:12 #3
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102032636
Serieus!
pi_102032657
- weg + note -

[ Bericht 97% gewijzigd door Crutch op 16-09-2011 21:45:55 ]
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_102032839
In mijn omgeving juist heel weinig sletterige vrouwen. Maar meer vrouwen met eigenwaarde, die soms ook gewoon geen zin in een relatie hebben; niet meer en niet minder. Zulke vrouwen kan ik wel waarderen.
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:07:49 #6
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102032905
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
En toch hou ik ervan.
pi_102033028
Tis trouwens wel rustig hier.

Waar zijn de mensen van een paar maanden geleden gebleven?
pi_102033066
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
SPOILER
SPOILER
En toch hou ik ervan.
Meer pr0n kijken dan. Mij kan het niet boeien. Oh en ik weet ook wel wat knap is :D
pi_102033087
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis trouwens wel rustig hier.

Waar zijn de mensen van een paar maanden geleden gebleven?
wie ben je kwijt dan?
pi_102033113
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:06 schreef debeterebob het volgende:
In mijn omgeving juist heel weinig sletterige vrouwen. Maar meer vrouwen met eigenwaarde, die soms ook gewoon geen zin in een relatie hebben; niet meer en niet minder. Zulke vrouwen kan ik wel waarderen.
Sure het ligt aan de vrouwen, niet aan de aantrekkingskracht die je opwekt. Daarom moet je ook naar stad C gaan om veel vrouwen te kunnen hebben, en niet naar stad D...
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_102033123
Ik weet dat strawberry hier nog rondhangt, maar bijvoorbeeld jellybean is weg?
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:12:29 #12
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102033139
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Meer pr0n kijken dan. Mij kan het niet boeien. Oh en ik weet ook wel wat knap is :D
Maar PUA-masters, wat doe je als je dichtslaat bij hele mooie vrouwen en meer vrouwen hebt versierd dan je je dagen hebt verveeld?

Daar twijfel ik ook niet aan. :')
pi_102033307
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet dat strawberry hier nog rondhangt, maar bijvoorbeeld jellybean is weg?
Sinds Firefly en Flepke hier (weer) posten is de sfeer weer anders dan normaal. Net als op momenten dat bijv. mpj en benzin veel posten. Die wekken ook ergernis op bij sommige users.
pi_102033437
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Sinds Firefly en Flepke hier (weer) posten is de sfeer weer anders dan normaal. Net als op momenten dat bijv. mpj en benzin veel posten. Die wekken ook ergernis op bij sommige users.
Dat zou best kunnen, al waren zij niet ergerlijk voor mij.
Maar wat...
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef Flepke het volgende:
Fipow
...nou betekent?
pi_102033533
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen, al waren zij niet ergerlijk voor mij.
Maar wat...

[..]

...nou betekent?
Eerste post is FIrst POst. En in R&P krijg je daarvoor een waarschuwing :P

Ik vind mpj en benzin meestal ook niet irritant hoor.
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:23:34 #16
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102033603
Ik vind benzin ook niet irritant. Soms heeft hij gewoon weer ff wat feedback nodig.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102033711
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef kedge het volgende:
Ik vind benzin ook niet irritant. Soms heeft hij gewoon weer ff wat feedback nodig.
Dit dus. Beter dan mensen die zich gedragen alsof ze alles zijn en mij wel even kunnen vertellen hoe ik het allemaal moet doen.
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:26:44 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102033802
FireFly3,

Je hebt het nu opeens weer elke keer over in een rol geduwt te worden. Of in vakjes gestopt te worden.

Maar heb je dan zelf niet in de gaten dat je met je gedrag dit soort dingen zelf op roept. Dat mensen je niet meer serieus nemen, dat mensen je een ongekende kneus vinden en je zelf in de maling gaan nemen?

Als je precies zo bent in het dagelijks leven als hier, vraag ik me echt af hoe de omgeving over jou denkt.

Ik snap ook niet dat je gewoon het ook echt niet snapt en je kennelijk zo een grote plaat voor je kop hebt.

Wat ik dan wel weer zeer kan waarderen is je zelf vertrouwen, hoe onterecht die in mijn ogen soms ook is. Kan niet anders zeggen dan dat ik dat kan respecteren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:27:08 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102033825
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef kedge het volgende:
Mpj valt ook wel mee.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102033911
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:25 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dit dus. Beter dan mensen die zich gedragen alsof ze alles zijn en mij wel even kunnen vertellen hoe ik het allemaal moet doen.
Niets hoeft, tips geven mag. En ik luister graag naar wat andere mensen voor tips hebben, maar ik hoor weinig fatsoenlijks :/
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_102034175
oh en firefly dat mensen je niet serieus nemen, komt misschien door je wat manipulatieve houding zoals ook in dit topic blijkt: Gebanned van R&P met grote gevolgen
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:33:42 #22
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102034214
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niets hoeft, tips geven mag. En ik luister graag naar wat andere mensen voor tips hebben, maar ik hoor weinig fatsoenlijks :/
Ik geef alleen tips als er om tips of hulp gevraagd wordt. Situaties zelf schetsen en dan als tip hier posten hebben anderen niks aan.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102034240
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef debeterebob het volgende:
oh en firefly dat mensen je niet serieus nemen, komt misschien door je wat manipulatieve houding zoals ook in dit topic blijkt: Gebanned van R&P met grote gevolgen
Je weet niet wat er achter de schermen gebeurde, en ga ik niet vertellen ook want daarvoor kreeg ik een ban.
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:34:12 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102034244
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef debeterebob het volgende:
Oh mijn god nog nooit zoveel onzin in een OP gezien. _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102034304
Ik stuur wel een pm als je het wilt weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')