abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_102041989
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:02 schreef Antebella het volgende:
Mij wel, mijn leven hangt ervan af. Dit is een printscreen van mijn verzonden berichten. Zoals jullie zien is dat er maar 1 naar Honkeytonk gisteren. De onderwerpen van de berichten aan de sl heb ik om begrijpelijke redenen onzichtbaar gemaakt.

[ afbeelding ]
Onleesbaar kleine printscreen. En je kan die dingen gewoon verwijderen. Dat weetj e zelf ook.
pi_102042013
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:03 schreef TheVulture het volgende:
Sorry Honk :D maar dat bewijst toch niet echt iets _O-
Volgens mij bewijst het perfect dat antebella glashard liegt over dat ze mij niet PM't.
pi_102042035
Haal gewoon allebei die dingen weg... jullie punt is gemaakt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:05:42 #229
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102042070
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:03 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Volgens mij bewijst het perfect dat antebella glashard liegt over dat ze mij niet PM't.
En dus is ze maffia? Kom op, misschien is ze het wel hoor, maar COME ON! Kunnen we het niet gewoon bij de hints in het spel houden in plaats van te nitpicken over iemand die zegt geen verbinding te hebben en via telefoon post, wat jij niet gelooft, wat zij... wat jij.... enzovoooooorrts :Z.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:05:55 #230
336001 Antebella
Alle Dagen Dromen
pi_102042076
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:03 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Onleesbaar kleine printscreen. En je kan die dingen gewoon verwijderen. Dat weetj e zelf ook.
De grote staat er ook en dat is tenminste een echte printscreen, kan je van die van jou niet zeggen.
  One tough cookie zaterdag 17 september 2011 @ 00:06:21 #231
169210 liesje1979
pi_102042092
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? :P
Ik heb de laptop trouewns :7
We hebben morgen de dubbele lynch dus je mag op twee personen stemmen.


Bij kill 1 vond ik nog het volgende naar

Lindytje:

Vrijdag: LIF SHJN SCNOG 1 DAG TOT WEEKEND :D
In de rij te wachten: LIF SHJN SC3 OP EEN RIJ!
Bitchfight: LIF SHJN SC3 OP EEN RIJ!

Het is mager, ik weet het maar kan gewoon geen sterke hints vinden. -O-
Zal zo alles even in een overzicht zetten.
pi_102042099
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En dus is ze maffia? Kom op, misschien is ze het wel hoor, maar COME ON! Kunnen we het niet gewoon bij de hints in het spel houden in plaats van te nitpicken over iemand die zegt geen verbinding te hebben en via telefoon post, wat jij niet gelooft, wat zij... wat jij.... enzovoooooorrts :Z.
Oké oké, toch blijf ik het verdacht vinden.
pi_102042147
Elkaar verdacht vinden om wat van ook is prima... maar probeer dat soort dingen als printscreens gewoon te vermijden... voegt echt niks toe
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_102042158
Ik stem trouwens nu alvast. Morgen ben ik de hele dag weg...
Werken, een belangrijke wedstrijd, een team coachen en een ander team fluiten.
Is er al door iemand anders een stem uitgebracht?
pi_102042178
Ik heb al gestemd hierboven :)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  One tough cookie zaterdag 17 september 2011 @ 00:09:26 #236
169210 liesje1979
pi_102042202
Ik kan er niets aan doen maar HT zorgt wel altijd voor verrassende wendingen enzo, ik vind het leuk. :D
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:09:29 #237
336001 Antebella
Alle Dagen Dromen
pi_102042206
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Elkaar verdacht vinden om wat van ook is prima... maar probeer dat soort dingen als printscreens gewoon te vermijden... voegt echt niks toe
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar i.m.o. is er een grens tot waar je kan gaan in een spel.
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:10:58 #238
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_102042245
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef Antebella het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar i.m.o. is er een grens tot waar je kan gaan in een spel.
Dit is wel een spel waarin af en toe gelogen wordt, je moet het niet te persoonlijk op vatten.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_102042248
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar HT zorgt wel altijd voor verrassende wendingen enzo, ik vind het leuk. :D
Daar doe ik het voor! Onze burgemeester tevreden houden :D
pi_102042267
##vote Antebella
##vote Boswachter

Boswachter (2) TV, honkeytonk
Antebella (1) honkeytonk
pi_102042279
edit :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:12:44 #242
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102042297
Ik vind het echt moeilijk, ook gezien het feit dat we het tot nu toe zo slecht doen ;(. Word er onzeker van.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_102042440
Wat weinig actieve mensen deze ronde ;(
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:20:49 #244
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102042601
Beetje dezelfde als altijd. En er zijn al een hoop actieve mensen dood.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_102042656
Ik ga slapen en morgen nog eens goed zoeken naar mijn 2e verdachte
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_102042690
Ik ga ook slapen!
Welterusten :* Dan kom ik morgenavond, nog wel even mijn gelijk opeisen :D
  One tough cookie zaterdag 17 september 2011 @ 00:28:26 #247
169210 liesje1979
pi_102042881
Na lang wikken en wegen besloot MaJo, rechercheur om vandaag toch maar wel in haar eentje op vrijdag naar de Efteling te gaan in plaats van naar school. Heerlijk dat studie ontwijkende gedrag! Na een heerlijke bitchfight voor het winkeltje bij de Python omdat er te weinig heksenmutsen waren liep MaJo via het sprookjesbos verder, ze stopte nog even bij Holle Bolle Gijs en moest lachen toen ze de kinderen hard weg zag rennen op het moment dat Holle Bolle Gijs begon te spreken. De tot op het bot verkleumde MaJo stond uiteindelijk in de rij te wachten van de houten achtbaan . Ze stond wat te praten met een op het eerste gezicht wel leuke jongen waardoor de wachtrij sneller ging dan zij dacht. Tegen sluitingstijd had MaJo wel weer genoeg van alle attracties en van het park dat ze besloot om alleen nog even snel een plasje te plegen en een chocolademelk met marshmallows te halen alvorens ze weer op weg naar huis ging. MaJo dook snel de toiletten in, terwijl ze op de WC zat zag ze opeens een schaduw langs gaan en wat gefluister op de achtergrond. “Ja haar moeten wij hebben!” Nog voor ze haar broek kon ophijsen werd de deur open getrapt en werd vast gegrepen en met haar hoofd naar de wc pot geduwd. Een paar handen pakte haar hoofd vast en duwde het hoofd van Majo onder water. Majo spartelde nog even tegen maar het mocht niet meer baten.

De Boswachter:
In profiel username: Johnny Walker ---- de hele dag in de Efteling rondlopen
Holle Bolle --- verwijzing in letters naar studierichting HBO
Username is Boswachter ---- verwijzing naar Sprookjesbos
Holle Bolle Gijs is een beeld en De_boswachter heeft "Boegbeeld" in zijn ondertitel staan

Lindytje:
Vrijdag: LIF SHJN SCNOG 1 DAG TOT WEEKEND
In de rij te wachten: LIF SHJN SC3 OP EEN RIJ!
Bitchfight: LIF Show hier je nagels #228


De ochtend was goed begonnen voor AlbinoBambi, velddokter,. Alles ging vandaag compleet zoals gepland. Eerst maakte ze vanochtend op haar gemak haar tentamens. ’s Middags verraste haar grote liefde haar met een romantisch dagje. Ze lunchten uitgebreid op een warm en zonnig terrasje in de stad waarna ze samen gezellig winkel in, winkel uit aan het shoppen sloegen. Ze had een paar rode schoenen gevonden waar ze al weken naar op zoek was. ’s Avonds zouden ze de meest romantische film ever in de bioscoop bekijken.
“schatje, zal ik wat lekkers voor ons halen voor tijdens de film?” vroeg haar vriend. “Oh ja lekker! Popcorn! Daar heb ik zo’n zin in.” Als jij daar in de rij gaat staan, ren ik even snel naar het toilet. AlbinoBambi merkte in de haast niet dat zij in plaats van de deur naar het toilet de deur naar de popcornkamer nam. Ze stond daar vol verbazing te kijken naar het schouwspel wat daar plaats vond. Echter toen AlbinoBambi de ruimte wilde verlaten werd de doorgang verspert door twee andere duistere schimmen. Ze werd door hen vast gepakt en in de bak met popcorn gegooid. De warmtelampen zorgen ervoor dat AlbinoBambi levend verbrandde wat ervoor zorgde dat er een heel vreemd smaakje aan de pas gepofte popcorn kwam.
Gewoonfaye:
zitten in zon en gaan winkelen - fobo: verder verdoe ik mijn tijd met shoppen, luieren in de zon
Grote liefde, romantisch - in fobo: geclaimd door naatje, kleffie&beffie.fm, hartjes-UI

Cablegunmaster:
tentamens gemaakt - profi: hogeschool
''’s Middags verraste haar grote liefde haar met een romantisch dagje.''
pohi: [Radio 49] #1159 Waar Fokkers hun liefde opzoeken!

IJsdraakje:
Tentamens - is student
Levend verbrand - ondertitel "fire in the taco bell"

Tripack:
Oh lekker popcorn - in profi: omnomnomnom
toilet - pohi GRTD #1271Waar Crazy-M fantaseert over in-het-bos-schijtende-beren

Knetterkrankjorum:
tentamens - hogeschool voor lieve mensen
vieze smaak aan popcorn - pohi: RADIO 49#1162 Liefde en viezigheden
Naar de film - fobo: foto met jaws-verwijzing
Rode schoenen - foto met schoenen
Blessed19, dorpsbewoner ging naar de stad om zijn schoolspullen te halen bij de Hema. Weer een nieuw schooljaar, zo’n studie lijkt ook wel eeuwig te duren. Naam pakte een mandje bij de ingang en ging met de roltrap naar boven richting de schoolspullen. Hmm, wat heb ik allemaal nodig. Laten we beginnen met een nieuwe etui, zonder inktvlekken van de voorgaande jaren!” Blessed19 zocht een nieuwe etui en nieuwe pennen, potloden en markeerstiften. “Nou, alleen nog een nieuwe multomap en wat schriften en klaar ben ik” dacht Blessed19. Nadat hij alle schoolspullen had betaald liep hij richting de parkeergarage en zag het bordje “Trap buiten werking” en liep door naar de lift. Eigenlijk houd ik niet zo van liften, maar er zit niets anders op vrees ik! ik waag gewoon een gokje.
Blessed19 drukte op het liftknopje waarop de deuren snel opende, zonder te kijken stapte naam naar voren en viel enkele meters in de liftschacht naar beneden. Om er zeker van te zijn dat Blessed19 dood zou zijn schoot de dader nog een kogel door het hoofd van Blessed19.

"Hallo? Hallo?" Er kwam geen reactie. He verdorie, blijkt er toch niemand thuis te zijn. Die ellendige bussen ook steeds. Daar kun je ook al niet meer op vertrouwen.
Ook al plan je alles nog zo goed uit, kom je blijkbaar toch nog te laat.
"Gloeiende, gloeiende!" Helaas moesten de ruiten aan de voorkant van het huis het ontgelden. Stuk voor stuk gingen ze aan diggelen.. Ter onverrichte zaken keerde de persoon terug naar de bushalte

Tripack
Ui, (lukte niet om het plaatje te kopieren naar word en terug)
-> “Trap buiten werking”

Honkeytonk
Blauwe strippenkaart -> Stukje over bussen


Ik dacht dat ik zo alles had, de "hints" van HT naar Ante heb ik eruit gelaten. De kill naar Lutte moet er nog tussen, die had ik niet in word staan omdat ik er vanuit ging dat ze door de NW vermoord is en daar waren nog geen hints naar gevonden volgens mij, dus te lui om het stukje op te zoeken. :D
pi_102043067
Erik blijft mij beschuldigen, ergo, erik is maffia voor mij.
Anonimity is a bliss
  One tough cookie zaterdag 17 september 2011 @ 00:38:14 #249
169210 liesje1979
pi_102043205
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Erik blijft mij beschuldigen, ergo, erik is maffia voor mij.
Heb je nou een nieuwe UI of was deze mij nog niet opgevallen?
pi_102044101
Pre post

Bij de inauguratie van burgermoeder Liesje1979 werd besloten dat vanaf dat moment de inwoners van het dorp FOK!town geen wijzigingen meer mochten aanbrengen aan hun onderkomen. Deze zouden gehouden worden zoals ze op dat moment waren. Helaas bleek gewoonfaye, dorp, hier moeite mee te hebben. Ze veranderde daarom na de derde nacht een onderdeel van haar aangezicht. De spelleiders konden daarom niet anders besluiten dan haar, onder begeleiding van de beveiliging, het dorp uit te zetten.

disclaimer: Hij kan zij zijn. Zij kan ook hij zijn. Maar als hij zij is, kan zij ook hij zijn. Tenzij hij hij is, dan is hij niet zij. In ieder geval staat in bovenstaande tekst geen hints of iets dergelijks.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')