Ik heb twee afleveringen gekeken en vond er echt helemaal niks aan, erg matige serie imo.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Wordt Alphas nog beter na de eerste aflevering of blijft het een beetje een net-niet serie? Ik twijfel of ik nog verder wil kijken, aan de ene kant is het wel vet dat het 1 uur per aflevering is, maar als het een matige serie is, is het ook weer te tijdverspillend.
Niet alleen de critics geven lage cijfers, volgens mij waren de kijkcijfers nog beroerder. Ben benieuwd hoe lang het op de buis blijft, ik gok 5 afleveringen maximaal. Met Castle en Hawaii 5-0 ben je natuurlijk ook al redelijk kansloos.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet altijd, maar als critics echt met vrij beroerde cijfers komen dan weet ik wel hoe laat de klok slaat, omdat ik meestal nog kritischer ben dan critics.
TV by the numbers heeft altijd heel snel de informatie.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:23 schreef PiRANiA het volgende:
Misschien heb ik het al eerder gevraagd, maar waar kan je ratings zien? IMDB?
Dit inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 12:17 schreef Orbis het volgende:
[..]
TV by the numbers heeft altijd heel snel de informatie.
Hehe, ik val niet op spierpundels ^^ en hij is in mijn leeftijdsklasse dusquote:Op donderdag 22 september 2011 17:16 schreef Tegan het volgende:
Paolo shirtless heb ik niet zoveel mee. Hij heeft geen spieren. Emily is wel tof. Speelt ze weer een karakter dat Emily heet. Ok, Amy, lijkt erop
.
De actrice heet Emily van Camp hoor...;) En ik reageerde alleen het stukje van Tegan waarin gezegd word : ''Speelt ze weer een karakter dat Emily heet''.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |