Niks geks aan. Denk dat ik'em vast al eens eerder bedacht had, maar ja, m'n geheugen he...quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gek genoeg ben je niet de eerste die er mee komt.
Sjeen, haar vriend en haar dochtertje.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oew, welke fokkers hebben de eer?
Te lang... Dat onthoudt geen vrouw om te roepen als ze klaarkomt.quote:
is het ook!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huuuu, dat klinkt onwijs commune
Cupcakes kan ik na afgelopen weekend voorlopig niet meer zienquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wij hebben weer CSers dit weekend
En we gaan naar een biologische ruil picknick (waar je je eten deelt met anderen)
vandaar dat ik biologische cupcakes en chocolate chip cookies aan het bakken ben
Ze zijn allemaal aan elkaar gegroeid hahaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Cupcakes kan ik na afgelopen weekend voorlopig niet meer zien
Chocolate chip cookies daarin tegen
AirwiN ook nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te lang... Dat onthoudt geen vrouw om te roepen als ze klaarkomt.
Leuk toch? Zie je die ook weer eensquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er zat. Ik zou echt niet allemaal neven en nichten willen uitnodigen die ik eens per drie jaar zie, alleen omdat het familie is.
Wat zou jij wel roepen dan?quote:
Gezelliequote:Op vrijdag 16 september 2011 21:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Sjeen, haar vriend en haar dochtertje.
Das dan weer jammerquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal aan elkaar gegroeid haha
faal
Oquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn ouders wilde ooit in een commune gaan wonen
en dan een huis bouwen van voornamelijk modder
Maar ja toen raakte alle dames zwanger en daar gaan dan je idealen he
Geen namen. Kans dat je de verkeerde roept is altijd aanwezigquote:
oh heb je een verse baby?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Das dan weer jammer
Afgelopen weekend 40 cupcakes gebakken en versiert met marsepein, vanille troep en chocolade!
Inplaats van beschuit met muisjes
Verlaat kraamvisite
Juist nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gezellie
Dat wordt alleen maar over kinderen praten dus
vers? Vers? Neuhquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh heb je een verse baby?
en nog puf om te bakken?
petje af hoor
naja ik ben blij dat ze het niet gedaan hebben maar als mensen dat willen is daar toch niks mis mee?quote:
gelukkig maar!quote:
Haha, ja prima hoor, maar het is zo niks voor mijquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja ik ben blij dat ze het niet gedaan hebben maar als mensen dat willen is daar toch niks mis mee?
ik vind het allemaal wel wat hebben dat linkse gekneuter en zo
Dan nog!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:09 schreef Tally het volgende:
[..]
vers? Vers? Neuh5 maanden is ze alweer mijn engeltje.
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, zelfs IK vind het grof, moet je nagaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |