Wodkashotsquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zit vast wel iets tussen dat je lekker vindt
Wanneer kom je langs?quote:
Dat kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je lekkere zoete maken?
O, en cocktails. Ik hou van zoete meuk.
Oja, hoor, wel meer, ik vind foto's kijken erg erg leuk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
Of wij komen bij jullie langs. No problem.
Wil je > 1000 foto's zien?
Als je zo sociaal bent hoor je niet op fokquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:47 schreef Tally het volgende:
Overdag hadden wij 35 man en 's avonds hadden wij er 110.
En geen van de gasten waren met die we maar 1 keer per jaar zien
En dit weekend krijgen we logesDus morgenavond uiteten en de rest van het weekend mensen vermaken
ooooh gefeliciteerd annie!quote:
Dit weekend ben ik ook niet op FOK!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je zo sociaal bent hoor je niet op fok
nou ik kreeg deze week een smsje van mijn papa met ome die-en-die is doodquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik dan de foto's en dia's van de bruiloft van m'n ouders bekijk, komen er ook allemaal kennissen enzo van m'n opa en oma voorbij. Allemaal goede klanten ook, mensen die op de zaak werkten en leveranciers en weet ik veel wat (ze hadden eigen zaak). En je krijgt steeds te horen: 'Die is dood. Die is dood. Die is dood. Wie is dat in godsnaam?'
Had dat niet wat anders geformuleerd kunnen worden?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooooh gefeliciteerd annie!
niet op huwelijksreis?
of tenminste het hele weekend bezig je vrouw (hihi vrouw) vol te blaffen?
Oew, welke fokkers hebben de eer?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit weekend ben ik ook niet op FOK!
En zonder FOK! had ik dit weekend ook geen loges
Stel je niet aanquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had dat niet wat anders geformuleerd kunnen worden?
Wij hebben weer CSers dit weekendquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit weekend ben ik ook niet op FOK!
En zonder FOK! had ik dit weekend ook geen loges
Rhu'tjequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooooh gefeliciteerd annie!
niet op huwelijksreis?
of tenminste het hele weekend bezig je vrouw (hihi vrouw) vol te blaffen?
nee vol blaffen is lekker smutzigquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had dat niet wat anders geformuleerd kunnen worden?
Ik vind dat meer taal van een kerel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee vol blaffen is lekker smutzig
De ondergang van deze samenleving, wat ik je bromquote:
Huuuu, dat klinkt onwijs communequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wij hebben weer CSers dit weekend
En we gaan naar een biologische ruil picknick (waar je je eten deelt met anderen)
vandaar dat ik biologische cupcakes en chocolate chip cookies aan het bakken ben
Ordinairquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee vol blaffen is lekker smutzig
Best een aardige nick voor Airquote:
Jij kan het wetenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind dat meer taal van een kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |