Was niet bedoeld om je alsnog op te jagen overigens.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
Snap ik. Ze komen wel. Jullie krijgen tzt een link per PM en dan kunnen jullie er ook een selectie van bekijken
.
Ik schrijf me ook inquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Snap ik. Ze komen wel. Jullie krijgen tzt een link per PM en dan kunnen jullie er ook een selectie van bekijken
.
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was niet bedoeld om je alsnog op te jagen overigens.Maar bedankt, we wachten rustig af.
Waarom was dat limiet er? Klinkt als erg weinig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
En achteraf baal je er van dat je wel meer mensen had willen uitnodigen. Er zijn zoveel mensen die wij best aanwezig had willen hebben, maar de limiet was echt 23.
Dat kan. Maar de moeite die het kost om het overal door te voeren plus de prijs was het me niet waard. Misschien doe ik het ooit wel. Maar daardoor zou ik wel eerder geneigd zijn om mijn partner's naam te nemen na het trouwen oid.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun jij jouw naam nog laten aanpassen eigenlijk? Of heb je dat al gedaan?
Die kostuums vind je niet echt meer heel veel en er zijn er veels en veels te weinig om een groep van >= 25 mee te nemen. Voor iedereen moet er een op maat gemaakt kostuum komen, waar iemand de hele dag in kan lopen. Dat is nu al een jaartaak voor ze.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom was dat limiet er? Klinkt als erg weinig.
[..]
Dat kan. Maar de moeite die het kost om het overal door te voeren plus de prijs was het me niet waard. Misschien doe ik het ooit wel. Maar daardoor zou ik wel eerder geneigd zijn om mijn partner's naam te nemen na het trouwen oid.
Wij hadden ook maar 25 man op onze bruiloftquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Dat kan. Maar de moeite die het kost om het overal door te voeren plus de prijs was het me niet waard. Misschien doe ik het ooit wel. Maar daardoor zou ik wel eerder geneigd zijn om mijn partner's naam te nemen na het trouwen oid.
Dan is het wel alleen een aanschrijfnaam he. Officieel houd je altijd je geboortenaamquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Wordt een flinke administratie zoquote:
Zijn er zat. Ik zou echt niet allemaal neven en nichten willen uitnodigen die ik eens per drie jaar zie, alleen omdat het familie is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hadden ook maar 25 man op onze bruiloft
Ons ideequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er zat. Ik zou echt niet allemaal neven en nichten willen uitnodigen die ik eens per drie jaar zie, alleen omdat het familie is.
net zoals ik trouwensquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Lig je met drie slokken al onder de tafel
Dat. Beetje op mijn kosten dronken worden. Dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er zat. Ik zou echt niet allemaal neven en nichten willen uitnodigen die ik eens per drie jaar zie, alleen omdat het familie is.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Lig je met drie slokken al onder de tafel
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb al heel lang geen baco op. Zou ik het aandurven vanavond?
Zuipen met CL. Altijd goed!quote:
Ja, maar jij....quote:
Als ik dan de foto's en dia's van de bruiloft van m'n ouders bekijk, komen er ook allemaal kennissen enzo van m'n opa en oma voorbij. Allemaal goede klanten ook, mensen die op de zaak werkten en leveranciers en weet ik veel wat (ze hadden eigen zaak). En je krijgt steeds te horen: 'Die is dood. Die is dood. Die is dood. Wie is dat in godsnaam?'quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat. Beetje op mijn kosten dronken worden. Dat gaat niet gebeuren
Exact. Wij hebben gewoon lekkers groots uitgepakt voor de mensen die er echt toe doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat. Beetje op mijn kosten dronken worden. Dat gaat niet gebeuren
Er zit vast wel iets tussen dat je lekker vindtquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het vies.
Gelukkig maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |