Ohquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks, ben iets aan het vertalen
Dan kan de biologische vader het erkennen. Anders word het dus niet erkent door een vader en staat er alleen een moeder op de geboorteakte.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is gewoon een oudere wet enzo. Plus handig enzo. Behalve als je vreemdgaat dus. Hoe werkt het dan, kun je dan vantevoren aangeven dat het niet de vader is enzo?
Nee ik bedoel als de man niet de vader is. Maar die wordt wel zo erkend automatisch. Hoe fix je dat dan. Vantevoren?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kan de biologische vader het erkennen. Anders word het dus niet erkent door een vader en staat er alleen een moeder op de geboorteakte.
Achteraf doen is een groter gezeik. Dan moet je het namelijk adopteren.
Ja lijkt me wel dat je dat van tevoren moet regelen als je je naam niet op die geboorteakte wil hebben. Maar ik denk dat je dan ook wel in scheiden ligtquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als de man niet de vader is. Maar die wordt wel zo erkent automatisch. Hoe fix je dat dan. Vantevoren?
Nouja, hoeft niet natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel dat je dat van tevoren moet regelen als je je naam niet op die geboorteakte wil hebben. Maar ik denk dat je dan ook wel in scheiden ligt
Nou ja meeste van de tijd dan
Nou! Laten we het gewoon weer ouderwets over neuken hebbenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:52 schreef Tegan het volgende:
Het gaat hier overigens tegenwoordig alleen maar over baby's en trouwen. Lijkt wel alsof de slowchat 'verder' is. Qua gespreksonderwerpen dus he
.
o gemist.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:32 schreef Anthraxx het volgende:
- link -
Deze haal ik straks weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |