Dat is meestal het idee, over het algemeenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde niet trouwen want ik vind het geen toegevoegde waarde. Manlief wilde wel trouwen. Nou ja best heb er niets op tegen. En ik vond het echt helemaal geweldig.
Maar 1 keer en nooit meer
Bij ons wel allemaal. Komt omdat iedereen hier uit het buitenland is gekomen met een koffertje, en even aan de wereld wil laten zien dat ze rijk zijn enzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn familie-/vriendenkring zijn ze ook niet echt van het uitgebreid trouwen. Niet waar ik voor ben uitgenodigd in ieder geval
Over het algemeen wel jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is meestal het idee, over het algemeen
Die we natuurlijk allemaal willen zienquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef Anthraxx het volgende:
> 1000 foto's gemaakt. Dat is de tussenstand.
Wou jij dan geregistreerd partnerschap? Want dat is in principe exact hetzelfde. Behalve dat je zijn naam niet mag dragen geloof ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja
Maar mocht het ooit zo ver komen dat we van elkaar gaan en ik zou een nieuwe vent krijgen (wat ik allemaal niet hoop want ik ben gek op mijn rare vent) dan zou ik nooit weer trouwen.
Die keus heb je ook.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wou jij dan geregistreerd partnerschap? Want dat is in principe exact hetzelfde. Behalve dat je zijn naam niet mag dragen geloof ik.
Gekneusde knoflook en kaneel?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Kookwonders, wat houdt 'bruised cinnamon' en 'bruised cloves' in, als in een recept?
Dat je er een paar keer op slaat zodat de smaken er beter uitkomen? Op kaneelstokjes en kruidnagels dus.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Kookwonders, wat houdt 'bruised cinnamon' en 'bruised cloves' in, als in een recept?
Bij mijn Pa ook. Mijn neven die kinderen hebben zijn allemaal meisjesquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij ons wel allemaal. Komt omdat iedereen hier uit het buitenland is gekomen met een koffertje, en even aan de wereld wil laten zien dat ze rijk zijn enzo. Ons gezin, plus mijn vaders kant is de enige die die behoefte niet hebben geloof ik. En mijn vaders kant is ongetrouwd en zonder kinderen aan het uitsterven. Dus ook de naam want wij zijn allemaal vrouwelijk
.
Mja, het stokje misschien gewoon aan gort hakken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe kneus je kaneel?
En kruidnagel trouwens
Zijn naam mag je wel dragen. Gek genoeg krijg je je papieren van de gemeente, belasting en noem maar op meteen op zijn naam thuis. Ik had (voor ik ging trouwen) een geregistreerd partnerschap.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wou jij dan geregistreerd partnerschap? Want dat is in principe exact hetzelfde. Behalve dat je zijn naam niet mag dragen geloof ik.
Kinderen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik herinner me een significant verschil. Dan weet ik dat dus niet meer.
Alsof getrouwde vrouwen niet rondneukenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kinderen.
Bij partnerschap moet de vader expliciet erkennen. Bij het trouwen gebeurd het automatisch. Dwz, de man in het huwelijk is automatisch de wettelijke vader.
Dat is gewoon een oudere wet enzo. Plus handig enzo. Behalve als je vreemdgaat dus. Hoe werkt het dan, kun je dan vantevoren aangeven dat het niet de vader is enzo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof getrouwde vrouwen niet rondneuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |