Behalve die van mij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd al ringen gedragen
Ringen passen mij ook nooit, ik heb kindermaatje. De ringen die ik nu heb heb ik gekregen voor m'n diploma enzo en die zijn ook opgemeten en verkleindquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:21 schreef Tegan het volgende:
Ik draag zelf heel zelden ringen. Vroeger vond ik sieraden in het algemeen niets, behalve oorbellen. Maar nu probeer ik wel eens armbanden en/of ringen te dragen, want ik vind het wel leuk. Maar ik heb zo'n onmogelijk kleine maat. Dus ik loop altijd te kutten dat ze niet afvallen.
Gewoon in 5 minuten trouwen, handtekening zetten en klaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:21 schreef Anthraxx het volgende:
Begrijp mij niet verkeerd. Het is een geweldige dag. Maar hoe je dit meer dan 1 keer kan doen? Het is echt dood vermoeiend.
Absoluut niet. Het is oprecht de mooiste dag die je kan hebben. Zo'n ceremonie ziet er van de zijlijn misschien wat raar uit, maar als jij daar het middelpunt van bent is dat behoorlijke emotioneelquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:22 schreef Tegan het volgende:
We begrepen je niet verkeerd hoor.
Geen spijt van dat je niet voor geregistreerd partnerschap bent gegaan dus?
Je hebt toch wel gevierd dat je nu legaal mag neuken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
Huwelijksnacht zag er zo uit:![]()
![]()
Wat ben je kapot na zo'n dag
Legaal van wie?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gevierd dat je nu legaal mag neuken?
Ook als het van familie dichtbij is hoor. Bij mijn eigen trouwerij heb ik geen traantje gelaten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Absoluut niet. Het is oprecht de mooiste dag die je kan hebben. Zo'n ceremonie ziet er van de zijlijn misschien wat raar uit, maar als jij daar het middelpunt van bent is dat behoorlijke emotioneel.
Ja ja "ze" zeggen dat!quote:
Mooi. Klinkt goedquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Absoluut niet. Het is oprecht de mooiste dag die je kan hebben. Zo'n ceremonie ziet er van de zijlijn misschien wat raar uit, maar als jij daar het middelpunt van bent is dat behoorlijke emotioneel.
Ik, als jij die van mij vasthoudtquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:24 schreef Tegan het volgende:
Ik heb altijd vier oorknopjes aan. (Heb drie gaatjes per oor.) En in de voorste twee eigenlijk alleen iets bij feestjes, of als ik eraan denk enzo![]()
. Ik wil nog een vierde gaatje eigenlijk. Maar dat moet gepierced worden, want door kraakbeen. En eng enzo. Wie wil mijn hand vasthouden?
Je bedoelt je zus?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook als het van familie dichtbij is hoor. Bij mijn eigen trouwerij heb ik geen traantje gelaten.
Bij die van mijn zwager heb ik de hele tijd zitten janken tijdens de ceremonie
Nee mijn zwager. De broer van mijn man.quote:
In mijn familie-/vriendenkring zijn ze ook niet echt van het uitgebreid trouwen. Niet waar ik voor ben uitgenodigd in ieder gevalquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mooi. Klinkt goed.
Ik vind bruiloften opzich niet heel raar ofzo van de zijlijn. Leuk romantisch enzo. Maar de enige die ik van dichtbij heb meegemaakt is die van mijn nicht waar ik bruidsmeisje was. Dus dan merk je wel hoeveel zoiets doet voor de bruid zeg maar
.
quote:
Oh zo. Verwarrend allemaalquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee mijn zwager. De broer van mijn man.
Wel in de kerk. Maar niet kerkelijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:27 schreef Tally het volgende:
[..]Ben je niet getrouwd in de kerk?
![]()
Ik ook niet
Ik wilde niet trouwen want ik vind het geen toegevoegde waarde. Manlief wilde wel trouwen. Nou ja best heb er niets op tegen. En ik vond het echt helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn familie-/vriendenkring zijn ze ook niet echt van het uitgebreid trouwen. Niet waar ik voor ben uitgenodigd in ieder geval
Mijn zus trouwt volgend jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |