Ik houd ook niet van slippers of sokken als het niet hoeft.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
slippers? sokken?
maar ik loop dan ook niet graag op blote voeten
Plassen en douchen met de deur wijd openquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:10 schreef Tegan het volgende:
Groeidiamantjes?
Of van die pluchen hakken zoals Suri Cruise.
En, het is hier eindelijk weer helemaal schoon. Dus niet meer zo heel erg boos.
Alleen dus een raam opnieuw verven en jaloezie ophangen. En bij dit raam moet ik nog even bedenken hoe ik hem erop maak. Kan ik weer een paar weken niet naakt rondlopen!
Niet tegelijkertijd, trouwens.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plassen en douchen met de deur wijd open
Weird. Ik kan er niet aan wennenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Getrouwde man! Hoe voelt zo'n ring?
Natuurlijk wel!quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:10 schreef Tegan het volgende:
Kan ik weer een paar weken niet naakt rondlopen!
En daar wacht je dan je hele leven op. Welk een deceptie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
Huwelijksnacht zag er zo uit:![]()
![]()
Wat ben je kapot na zo'n dag
Snel scheiden dan maar weer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weird. Ik kan er niet aan wennen. Anna ook niet.
Moet je nagaan, sommige mensen doen het vakerquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:19 schreef Q. het volgende:
[..]
En daar wacht je dan je hele leven op. Welk een deceptie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |