Da's waar. Maar ik koop maar 1 setje schoentjes, en daarna moet er gewoon op fatsoenlijke schoenen van Skoebidoe worden gewandeld hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, dat is stom enzo. Maar stiekem doe jij precies hetzelfde met je baby-vans.
Oh, het was geen sneer naar jou hoor. Ik wilde je gewoon zeggen dat dat makkelijk praten is, maar stiekem ga je dat zelf toch doen. Net als teveel cute jurkjes kopen enzo, terwijl ze er zo uitgroeien enzo. Zo is het gewoon, want iedereen wil het allerbeste voor zijn/haar kind.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's waar. Maar ik koop maar 1 setje schoentjes, en daarna moet er gewoon op fatsoenlijke schoenen van Skoebidoe worden gewandeld hoor.
En kleertjes wil ik wel bij Zeeman kopen eigenlijk. Daar hebben ze keileuk spul.
Mooi. Vond ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:34 schreef Kuukske het volgende:
Wel interessant trouwens Teeg, die aflevering.
Ohh ja. Nee zo vatte ik het ook niet op hoor mopquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, het was geen sneer naar jou hoor. Ik wilde je gewoon zeggen dat dat makkelijk praten is, maar stiekem ga je dat zelf toch doen. Net als teveel cute jurkjes kopen enzo, terwijl ze er zo uitgroeien enzo. Zo is het gewoon, want iedereen wil het allerbeste voor zijn/haar kind.
Zeeman, Wibra en Hema zijn heel leuk en betaalbaar voor babyspulquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's waar. Maar ik koop maar 1 setje schoentjes, en daarna moet er gewoon op fatsoenlijke schoenen van Skoebidoe worden gewandeld hoor.
En kleertjes wil ik wel bij Zeeman kopen eigenlijk. Daar hebben ze keileuk spul.
Je hebt ongetwijfeld een keer een cadeautje voor iemand gescoordquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zeeman, Wibra en Hema zijn heel leuk en betaalbaar voor babyspul
Waarom weet ik dat?
Ja klopt. Ik ben ook op zo'n leeftijd dat mensen om me heen 'ineens' aan baby's beginnen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hebt ongetwijfeld een keer een cadeautje voor iemand gescoord. Die scoor ik daar nml. ook altijd.
Holy moly! Buiten geschuurd? Hoe komt het dan binnen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:02 schreef Tegan het volgende:
De woningbouw had een bedrijf ingehuurd om al mijn ramen en deuren van buiten te schuren enzo, om ze te verven.
En nu na drie uur schuren ziet mijn hele huis inc. aanrecht, en tafelbladen en dus vloer er zo uit.
[ afbeelding ]
Raam was verrot dus weggehaald en toen pas het kozijn van buiten geschuurd. Achterdeur ook eruit gehaald zodat ze de deurpost en de deur zelf beter konden schurenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Holy moly! Buiten geschuurd? Hoe komt het dan binnen?
Ik houd ook niet van slippers of sokken als het niet hoeft.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
slippers? sokken?
maar ik loop dan ook niet graag op blote voeten
Plassen en douchen met de deur wijd openquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:10 schreef Tegan het volgende:
Groeidiamantjes?
Of van die pluchen hakken zoals Suri Cruise.
En, het is hier eindelijk weer helemaal schoon. Dus niet meer zo heel erg boos.
Alleen dus een raam opnieuw verven en jaloezie ophangen. En bij dit raam moet ik nog even bedenken hoe ik hem erop maak. Kan ik weer een paar weken niet naakt rondlopen!
Niet tegelijkertijd, trouwens.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plassen en douchen met de deur wijd open
Weird. Ik kan er niet aan wennenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Getrouwde man! Hoe voelt zo'n ring?
Natuurlijk wel!quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:10 schreef Tegan het volgende:
Kan ik weer een paar weken niet naakt rondlopen!
En daar wacht je dan je hele leven op. Welk een deceptie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
Huwelijksnacht zag er zo uit:![]()
![]()
Wat ben je kapot na zo'n dag
Snel scheiden dan maar weer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weird. Ik kan er niet aan wennen. Anna ook niet.
Moet je nagaan, sommige mensen doen het vakerquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:19 schreef Q. het volgende:
[..]
En daar wacht je dan je hele leven op. Welk een deceptie.
Behalve die van mij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd al ringen gedragen
Ringen passen mij ook nooit, ik heb kindermaatje. De ringen die ik nu heb heb ik gekregen voor m'n diploma enzo en die zijn ook opgemeten en verkleindquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:21 schreef Tegan het volgende:
Ik draag zelf heel zelden ringen. Vroeger vond ik sieraden in het algemeen niets, behalve oorbellen. Maar nu probeer ik wel eens armbanden en/of ringen te dragen, want ik vind het wel leuk. Maar ik heb zo'n onmogelijk kleine maat. Dus ik loop altijd te kutten dat ze niet afvallen.
Gewoon in 5 minuten trouwen, handtekening zetten en klaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:21 schreef Anthraxx het volgende:
Begrijp mij niet verkeerd. Het is een geweldige dag. Maar hoe je dit meer dan 1 keer kan doen? Het is echt dood vermoeiend.
Absoluut niet. Het is oprecht de mooiste dag die je kan hebben. Zo'n ceremonie ziet er van de zijlijn misschien wat raar uit, maar als jij daar het middelpunt van bent is dat behoorlijke emotioneelquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:22 schreef Tegan het volgende:
We begrepen je niet verkeerd hoor.
Geen spijt van dat je niet voor geregistreerd partnerschap bent gegaan dus?
Je hebt toch wel gevierd dat je nu legaal mag neuken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
Huwelijksnacht zag er zo uit:![]()
![]()
Wat ben je kapot na zo'n dag
Legaal van wie?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gevierd dat je nu legaal mag neuken?
Ook als het van familie dichtbij is hoor. Bij mijn eigen trouwerij heb ik geen traantje gelaten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Absoluut niet. Het is oprecht de mooiste dag die je kan hebben. Zo'n ceremonie ziet er van de zijlijn misschien wat raar uit, maar als jij daar het middelpunt van bent is dat behoorlijke emotioneel.
Ja ja "ze" zeggen dat!quote:
Mooi. Klinkt goedquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Absoluut niet. Het is oprecht de mooiste dag die je kan hebben. Zo'n ceremonie ziet er van de zijlijn misschien wat raar uit, maar als jij daar het middelpunt van bent is dat behoorlijke emotioneel.
Ik, als jij die van mij vasthoudtquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:24 schreef Tegan het volgende:
Ik heb altijd vier oorknopjes aan. (Heb drie gaatjes per oor.) En in de voorste twee eigenlijk alleen iets bij feestjes, of als ik eraan denk enzo![]()
. Ik wil nog een vierde gaatje eigenlijk. Maar dat moet gepierced worden, want door kraakbeen. En eng enzo. Wie wil mijn hand vasthouden?
Je bedoelt je zus?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook als het van familie dichtbij is hoor. Bij mijn eigen trouwerij heb ik geen traantje gelaten.
Bij die van mijn zwager heb ik de hele tijd zitten janken tijdens de ceremonie
Nee mijn zwager. De broer van mijn man.quote:
In mijn familie-/vriendenkring zijn ze ook niet echt van het uitgebreid trouwen. Niet waar ik voor ben uitgenodigd in ieder gevalquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mooi. Klinkt goed.
Ik vind bruiloften opzich niet heel raar ofzo van de zijlijn. Leuk romantisch enzo. Maar de enige die ik van dichtbij heb meegemaakt is die van mijn nicht waar ik bruidsmeisje was. Dus dan merk je wel hoeveel zoiets doet voor de bruid zeg maar
.
quote:
Oh zo. Verwarrend allemaalquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee mijn zwager. De broer van mijn man.
Wel in de kerk. Maar niet kerkelijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:27 schreef Tally het volgende:
[..]Ben je niet getrouwd in de kerk?
![]()
Ik ook niet
Ik wilde niet trouwen want ik vind het geen toegevoegde waarde. Manlief wilde wel trouwen. Nou ja best heb er niets op tegen. En ik vond het echt helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn familie-/vriendenkring zijn ze ook niet echt van het uitgebreid trouwen. Niet waar ik voor ben uitgenodigd in ieder geval
Mijn zus trouwt volgend jaarquote:
getrouwd of niet, laat een vrouw 'naakt rondlopen' zeggen en hij zit binnen 2 minuten in je topic!quote:
Dat is meestal het idee, over het algemeenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde niet trouwen want ik vind het geen toegevoegde waarde. Manlief wilde wel trouwen. Nou ja best heb er niets op tegen. En ik vond het echt helemaal geweldig.
Maar 1 keer en nooit meer
Bij ons wel allemaal. Komt omdat iedereen hier uit het buitenland is gekomen met een koffertje, en even aan de wereld wil laten zien dat ze rijk zijn enzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn familie-/vriendenkring zijn ze ook niet echt van het uitgebreid trouwen. Niet waar ik voor ben uitgenodigd in ieder geval
Over het algemeen wel jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is meestal het idee, over het algemeen
Die we natuurlijk allemaal willen zienquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef Anthraxx het volgende:
> 1000 foto's gemaakt. Dat is de tussenstand.
Wou jij dan geregistreerd partnerschap? Want dat is in principe exact hetzelfde. Behalve dat je zijn naam niet mag dragen geloof ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja
Maar mocht het ooit zo ver komen dat we van elkaar gaan en ik zou een nieuwe vent krijgen (wat ik allemaal niet hoop want ik ben gek op mijn rare vent) dan zou ik nooit weer trouwen.
Die keus heb je ook.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wou jij dan geregistreerd partnerschap? Want dat is in principe exact hetzelfde. Behalve dat je zijn naam niet mag dragen geloof ik.
Gekneusde knoflook en kaneel?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Kookwonders, wat houdt 'bruised cinnamon' en 'bruised cloves' in, als in een recept?
Dat je er een paar keer op slaat zodat de smaken er beter uitkomen? Op kaneelstokjes en kruidnagels dus.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Kookwonders, wat houdt 'bruised cinnamon' en 'bruised cloves' in, als in een recept?
Bij mijn Pa ook. Mijn neven die kinderen hebben zijn allemaal meisjesquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij ons wel allemaal. Komt omdat iedereen hier uit het buitenland is gekomen met een koffertje, en even aan de wereld wil laten zien dat ze rijk zijn enzo. Ons gezin, plus mijn vaders kant is de enige die die behoefte niet hebben geloof ik. En mijn vaders kant is ongetrouwd en zonder kinderen aan het uitsterven. Dus ook de naam want wij zijn allemaal vrouwelijk
.
Mja, het stokje misschien gewoon aan gort hakken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe kneus je kaneel?
En kruidnagel trouwens
Zijn naam mag je wel dragen. Gek genoeg krijg je je papieren van de gemeente, belasting en noem maar op meteen op zijn naam thuis. Ik had (voor ik ging trouwen) een geregistreerd partnerschap.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wou jij dan geregistreerd partnerschap? Want dat is in principe exact hetzelfde. Behalve dat je zijn naam niet mag dragen geloof ik.
Kinderen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik herinner me een significant verschil. Dan weet ik dat dus niet meer.
Alsof getrouwde vrouwen niet rondneukenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kinderen.
Bij partnerschap moet de vader expliciet erkennen. Bij het trouwen gebeurd het automatisch. Dwz, de man in het huwelijk is automatisch de wettelijke vader.
Dat is gewoon een oudere wet enzo. Plus handig enzo. Behalve als je vreemdgaat dus. Hoe werkt het dan, kun je dan vantevoren aangeven dat het niet de vader is enzo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof getrouwde vrouwen niet rondneuken
Ohquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks, ben iets aan het vertalen
Dan kan de biologische vader het erkennen. Anders word het dus niet erkent door een vader en staat er alleen een moeder op de geboorteakte.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is gewoon een oudere wet enzo. Plus handig enzo. Behalve als je vreemdgaat dus. Hoe werkt het dan, kun je dan vantevoren aangeven dat het niet de vader is enzo?
Nee ik bedoel als de man niet de vader is. Maar die wordt wel zo erkend automatisch. Hoe fix je dat dan. Vantevoren?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kan de biologische vader het erkennen. Anders word het dus niet erkent door een vader en staat er alleen een moeder op de geboorteakte.
Achteraf doen is een groter gezeik. Dan moet je het namelijk adopteren.
Ja lijkt me wel dat je dat van tevoren moet regelen als je je naam niet op die geboorteakte wil hebben. Maar ik denk dat je dan ook wel in scheiden ligtquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als de man niet de vader is. Maar die wordt wel zo erkent automatisch. Hoe fix je dat dan. Vantevoren?
Nouja, hoeft niet natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel dat je dat van tevoren moet regelen als je je naam niet op die geboorteakte wil hebben. Maar ik denk dat je dan ook wel in scheiden ligt
Nou ja meeste van de tijd dan
Nou! Laten we het gewoon weer ouderwets over neuken hebbenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:52 schreef Tegan het volgende:
Het gaat hier overigens tegenwoordig alleen maar over baby's en trouwen. Lijkt wel alsof de slowchat 'verder' is. Qua gespreksonderwerpen dus he
.
o gemist.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:32 schreef Anthraxx het volgende:
- link -
Deze haal ik straks weer weg.
Niks!quote:
Of wij komen bij jullie langs. No problemquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, ik wacht wel op "het album", nog een reden om weer eens op bezoek te gaan.
Mits voorzien van lekkere, naakte wijven.quote:
Mijn vrouw? Nee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits voorzien van lekkere, naakte wijven.
Subtiel gemeld zo!quote:
Impertinente vragen stellen aan net-getrouwde mensen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer komt er een kleine Annie?
Ja, een hele aparte beleving. Het was geweldig. Een goede en toffe groep mensen die er allemaal staan voor ons. Dat is al heerlijk, maar de setting maakte het echt af. Zo tof en ongelovelijk allemaal. Er stonden echt honderden mensen langs de kantquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiel gemeld zo!
Van harte gefeliciteerd!Hoe was het?
Zo ouderwetsch had ik je niet ingeschat Tquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij ons wel allemaal. Komt omdat iedereen hier uit het buitenland is gekomen met een koffertje, en even aan de wereld wil laten zien dat ze rijk zijn enzo. Ons gezin, plus mijn vaders kant is de enige die die behoefte niet hebben geloof ik. En mijn vaders kant is ongetrouwd en zonder kinderen aan het uitsterven. Dus ook de naam want wij zijn allemaal vrouwelijk
.
Doorgaans doe je zoiets ook maar één keer in je leven. Dat is in ieder geval het streven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, een hele aparte beleving. Het was geweldig. Een goede en toffe groep mensen die er allemaal staan voor ons. Dat is al heerlijk, maar de setting maakte het echt af. Zo tof en ongelovelijk allemaal. Er stonden echt honderden mensen langs de kant. Kerk klokken luiden voor jou, de hele rit lang en een toespraak van ongeveer 5 A4tjes (minimaal, want ze improviseerde nog even flink) speciaal voor ons. Dat maakt het allemaal apart. Echt, emotioneel en geweldig.
Maar ik zou het nooit meer mee willen maken. Het is echt té vermoeiend en gestressed. Het was mooi zo.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:32 schreef Anthraxx het volgende:
- link -
Deze haal ik straks weer weg.
Mijn zussen wel. En ik doe niet aan kids. Laat staan dat ik ze mijn vaders naam geefquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo ouderwetsch had ik je niet ingeschat T
Nee, op verzoek van Anna. Ik wil ze wel door PMen als ik tzt wat meer heb. Zolang niemand ze doorstuurt vind ik dat primaquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doorgaans doe je zoiets ook maar één keer in je leven. Dat is in ieder geval het streven.Komen er nog foto's op je Facebook te staan?
Echt tof om te horen dat je zo genoten hebt van jullie dagquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, een hele aparte beleving. Het was geweldig. Een goede en toffe groep mensen die er allemaal staan voor ons. Dat is al heerlijk, maar de setting maakte het echt af. Zo tof en ongelovelijk allemaal. Er stonden echt honderden mensen langs de kant. Kerk klokken luiden voor jou, de hele rit lang en een toespraak van ongeveer 5 A4tjes (minimaal, want ze improviseerde nog even flink) speciaal voor ons. Dat maakt het allemaal apart. Echt, emotioneel en geweldig.
Maar ik zou het nooit meer mee willen maken. Het is echt té vermoeiend en gestressed. Het was mooi zo.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:15 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, op verzoek van Anna. Ik wil ze wel door PMen als ik tzt wat meer heb. Zolang niemand ze doorstuurt vind ik dat prima. Ik heb er nu nog geen enkele voorhanden, die komen deze week wel.
Iemand moest hem stellen, ik vond mezelf wel de aangewezen persoon voor domme vragen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Impertinente vragen stellen aan net-getrouwde mensen.
Snap ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begrijpelijk.Ben erg benieuwd, ook vanwege de hele setting en alles er omheen.
Jij moet jezelf wat minder neerhalen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Iemand moest hem stellen, ik vond mezelf wel de aangewezen persoon voor domme vragen.
Kun jij jouw naam nog laten aanpassen eigenlijk? Of heb je dat al gedaan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn zussen wel. En ik doe niet aan kids. Laat staan dat ik ze mijn vaders naam geef.
Was niet bedoeld om je alsnog op te jagen overigens.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
Snap ik. Ze komen wel. Jullie krijgen tzt een link per PM en dan kunnen jullie er ook een selectie van bekijken
.
Ik schrijf me ook inquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Snap ik. Ze komen wel. Jullie krijgen tzt een link per PM en dan kunnen jullie er ook een selectie van bekijken
.
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was niet bedoeld om je alsnog op te jagen overigens.Maar bedankt, we wachten rustig af.
Waarom was dat limiet er? Klinkt als erg weinig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
En achteraf baal je er van dat je wel meer mensen had willen uitnodigen. Er zijn zoveel mensen die wij best aanwezig had willen hebben, maar de limiet was echt 23.
Dat kan. Maar de moeite die het kost om het overal door te voeren plus de prijs was het me niet waard. Misschien doe ik het ooit wel. Maar daardoor zou ik wel eerder geneigd zijn om mijn partner's naam te nemen na het trouwen oid.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun jij jouw naam nog laten aanpassen eigenlijk? Of heb je dat al gedaan?
Die kostuums vind je niet echt meer heel veel en er zijn er veels en veels te weinig om een groep van >= 25 mee te nemen. Voor iedereen moet er een op maat gemaakt kostuum komen, waar iemand de hele dag in kan lopen. Dat is nu al een jaartaak voor ze.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom was dat limiet er? Klinkt als erg weinig.
[..]
Dat kan. Maar de moeite die het kost om het overal door te voeren plus de prijs was het me niet waard. Misschien doe ik het ooit wel. Maar daardoor zou ik wel eerder geneigd zijn om mijn partner's naam te nemen na het trouwen oid.
Wij hadden ook maar 25 man op onze bruiloftquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Dat kan. Maar de moeite die het kost om het overal door te voeren plus de prijs was het me niet waard. Misschien doe ik het ooit wel. Maar daardoor zou ik wel eerder geneigd zijn om mijn partner's naam te nemen na het trouwen oid.
Dan is het wel alleen een aanschrijfnaam he. Officieel houd je altijd je geboortenaamquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Wordt een flinke administratie zoquote:
Zijn er zat. Ik zou echt niet allemaal neven en nichten willen uitnodigen die ik eens per drie jaar zie, alleen omdat het familie is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hadden ook maar 25 man op onze bruiloft
Ons ideequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er zat. Ik zou echt niet allemaal neven en nichten willen uitnodigen die ik eens per drie jaar zie, alleen omdat het familie is.
net zoals ik trouwensquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Lig je met drie slokken al onder de tafel
Dat. Beetje op mijn kosten dronken worden. Dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er zat. Ik zou echt niet allemaal neven en nichten willen uitnodigen die ik eens per drie jaar zie, alleen omdat het familie is.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Lig je met drie slokken al onder de tafel
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb al heel lang geen baco op. Zou ik het aandurven vanavond?
Zuipen met CL. Altijd goed!quote:
Ja, maar jij....quote:
Als ik dan de foto's en dia's van de bruiloft van m'n ouders bekijk, komen er ook allemaal kennissen enzo van m'n opa en oma voorbij. Allemaal goede klanten ook, mensen die op de zaak werkten en leveranciers en weet ik veel wat (ze hadden eigen zaak). En je krijgt steeds te horen: 'Die is dood. Die is dood. Die is dood. Wie is dat in godsnaam?'quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat. Beetje op mijn kosten dronken worden. Dat gaat niet gebeuren
Exact. Wij hebben gewoon lekkers groots uitgepakt voor de mensen die er echt toe doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat. Beetje op mijn kosten dronken worden. Dat gaat niet gebeuren
Er zit vast wel iets tussen dat je lekker vindtquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het vies.
Gelukkig maar
Wodkashotsquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zit vast wel iets tussen dat je lekker vindt
Wanneer kom je langs?quote:
Dat kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je lekkere zoete maken?
O, en cocktails. Ik hou van zoete meuk.
Oja, hoor, wel meer, ik vind foto's kijken erg erg leuk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
Of wij komen bij jullie langs. No problem.
Wil je > 1000 foto's zien?
Als je zo sociaal bent hoor je niet op fokquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:47 schreef Tally het volgende:
Overdag hadden wij 35 man en 's avonds hadden wij er 110.
En geen van de gasten waren met die we maar 1 keer per jaar zien
En dit weekend krijgen we logesDus morgenavond uiteten en de rest van het weekend mensen vermaken
ooooh gefeliciteerd annie!quote:
Dit weekend ben ik ook niet op FOK!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je zo sociaal bent hoor je niet op fok
nou ik kreeg deze week een smsje van mijn papa met ome die-en-die is doodquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik dan de foto's en dia's van de bruiloft van m'n ouders bekijk, komen er ook allemaal kennissen enzo van m'n opa en oma voorbij. Allemaal goede klanten ook, mensen die op de zaak werkten en leveranciers en weet ik veel wat (ze hadden eigen zaak). En je krijgt steeds te horen: 'Die is dood. Die is dood. Die is dood. Wie is dat in godsnaam?'
Had dat niet wat anders geformuleerd kunnen worden?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooooh gefeliciteerd annie!
niet op huwelijksreis?
of tenminste het hele weekend bezig je vrouw (hihi vrouw) vol te blaffen?
Oew, welke fokkers hebben de eer?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit weekend ben ik ook niet op FOK!
En zonder FOK! had ik dit weekend ook geen loges
Stel je niet aanquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had dat niet wat anders geformuleerd kunnen worden?
Wij hebben weer CSers dit weekendquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit weekend ben ik ook niet op FOK!
En zonder FOK! had ik dit weekend ook geen loges
Rhu'tjequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooooh gefeliciteerd annie!
niet op huwelijksreis?
of tenminste het hele weekend bezig je vrouw (hihi vrouw) vol te blaffen?
nee vol blaffen is lekker smutzigquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had dat niet wat anders geformuleerd kunnen worden?
Ik vind dat meer taal van een kerel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee vol blaffen is lekker smutzig
De ondergang van deze samenleving, wat ik je bromquote:
Huuuu, dat klinkt onwijs communequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wij hebben weer CSers dit weekend
En we gaan naar een biologische ruil picknick (waar je je eten deelt met anderen)
vandaar dat ik biologische cupcakes en chocolate chip cookies aan het bakken ben
Ordinairquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee vol blaffen is lekker smutzig
Best een aardige nick voor Airquote:
Jij kan het wetenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind dat meer taal van een kerel.
Gek genoeg ben je niet de eerste die er mee komt.quote:
Niks geks aan. Denk dat ik'em vast al eens eerder bedacht had, maar ja, m'n geheugen he...quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gek genoeg ben je niet de eerste die er mee komt.
Sjeen, haar vriend en haar dochtertje.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oew, welke fokkers hebben de eer?
Te lang... Dat onthoudt geen vrouw om te roepen als ze klaarkomt.quote:
is het ook!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huuuu, dat klinkt onwijs commune
Cupcakes kan ik na afgelopen weekend voorlopig niet meer zienquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wij hebben weer CSers dit weekend
En we gaan naar een biologische ruil picknick (waar je je eten deelt met anderen)
vandaar dat ik biologische cupcakes en chocolate chip cookies aan het bakken ben
Ze zijn allemaal aan elkaar gegroeid hahaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Cupcakes kan ik na afgelopen weekend voorlopig niet meer zien
Chocolate chip cookies daarin tegen
AirwiN ook nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te lang... Dat onthoudt geen vrouw om te roepen als ze klaarkomt.
Leuk toch? Zie je die ook weer eensquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zou jij wel roepen dan?quote:
Gezelliequote:Op vrijdag 16 september 2011 21:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Sjeen, haar vriend en haar dochtertje.
Das dan weer jammerquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal aan elkaar gegroeid haha
faal
Oquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn ouders wilde ooit in een commune gaan wonen
en dan een huis bouwen van voornamelijk modder
Maar ja toen raakte alle dames zwanger en daar gaan dan je idealen he
Geen namen. Kans dat je de verkeerde roept is altijd aanwezigquote:
oh heb je een verse baby?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Das dan weer jammer
Afgelopen weekend 40 cupcakes gebakken en versiert met marsepein, vanille troep en chocolade!
Inplaats van beschuit met muisjes
Verlaat kraamvisite
Juist nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gezellie
Dat wordt alleen maar over kinderen praten dus
vers? Vers? Neuhquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh heb je een verse baby?
en nog puf om te bakken?
petje af hoor
naja ik ben blij dat ze het niet gedaan hebben maar als mensen dat willen is daar toch niks mis mee?quote:
gelukkig maar!quote:
Haha, ja prima hoor, maar het is zo niks voor mijquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja ik ben blij dat ze het niet gedaan hebben maar als mensen dat willen is daar toch niks mis mee?
ik vind het allemaal wel wat hebben dat linkse gekneuter en zo
Dan nog!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:09 schreef Tally het volgende:
[..]
vers? Vers? Neuh5 maanden is ze alweer mijn engeltje.
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, zelfs IK vind het grof, moet je nagaan.
Foto'squote:Op vrijdag 16 september 2011 21:09 schreef Tally het volgende:
[..]
vers? Vers? Neuh5 maanden is ze alweer mijn engeltje.
Daar hebben ze orgies voor uitgevonden. Dat maakt de keus wat groter.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:08 schreef Tally het volgende:
Geen namen. Kans dat je de verkeerde roept is altijd aanwezig
Ze waren echt heerlijk. Waren ook meteen ons avondetenquote:
Naja ik ben er natuurlijk iets meer mee opgegroeidquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, ja prima hoor, maar het is zo niks voor mij
Ik ben debiel bezig op mijn mobiel dusquote:
Wij hebben geen auto en geen tvquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja ik ben er natuurlijk iets meer mee opgegroeid
hoewel wij wel op een gegeven moment een auto hadden en een tv en al die andere dingen
de meeste vrienden van mijn ouders niet
We hadden ook 2 gezinnen en die deelde een autoheel handig
Mja een orgie.. Ik weet niet hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze orgies voor uitgevonden. Dat maakt de keus wat groter.
Hier! Linkse hobby's!quote:
Zeker mooie foto'squote:Op vrijdag 16 september 2011 21:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben debiel bezig op mijn mobiel dus
Moet je even kijken op de laatste pagina van het kinderfototopic in OUD.
Echt mooie foto's
Het verschil is dat het niet uit principe isquote:
Al dat gedoe om een naam. Je zou er spontaan de zin van verliezen.quote:
Ze vond het helemaal te gek. Ik heb 36 mooie foto's!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeker mooie foto's
Die blik op de tweede foto
Jij ook niet?quote:
Als ik ooit een dochter krijg, dan noem ik dr "Dinges".quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al dat gedoe om een naam. Je zou er spontaan de zin van verliezen.
NOOIT!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al dat gedoe om een naam. Je zou er spontaan de zin van verliezen.
Whahah die blik inderdaadquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeker mooie foto's
Die blik op de tweede foto
Wow, da's veelquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze vond het helemaal te gek. Ik heb 36 mooie foto's!
Is het iets principieels?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sterker nog ik zit volop in de trein te FOK!en op het moment!
quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:18 schreef Tally het volgende:
Ik ben kapot. En ga maar eens slapen. Weltrusten en fijn weekend mensen!
Wat tv betreft ben ik het me je eens. Wat auto betreft: we hebben'em niet nodigquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, iets financieels
Van de auto dan. TV vind ik gewoon geen zak aan.
ik ookquote:
het een staat los van het anderquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
maar dan moet ik eerst maar eens mijn rijbewijs halen haha
Ik ben wel blij dat ik hem heb. Hebben we dat ook weer gehadquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
maar dan moet ik eerst maar eens mijn rijbewijs halen haha
Auto is sowieso wel een stukje duurder dan een bankquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar een auto zonder dat ik hem kan rijden is zo zinloos
naja die bank word al duur zat![]()
onze vorige auto nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Auto is sowieso wel een stukje duurder dan een bank
205quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
onze vorige auto niet
die was goedkoper dan de bank haha
Als je een flink grasveld achter je huis hebt is dat geen probleemquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar een auto zonder dat ik hem kan rijden is zo zinloos
naja die bank word al duur zat![]()
Naja wat heet "nodig"? Ik leen bijna wekelijks die van mijn moeder. Om naar de zweefvliegclub te gaan. Maar in hoeverre is dat "nodig"?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat tv betreft ben ik het me je eens. Wat auto betreft: we hebben'em niet nodig
Niet dus, want je hebt een alternatiefquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je een flink grasveld achter je huis hebt is dat geen probleem
[..]
Naja wat heet "nodig"? Ik leen bijna wekelijks die van mijn moeder. Om naar de zweefvliegclub te gaan. Maar in hoeverre is dat "nodig"?
En hoe lang ging die meequote:Op vrijdag 16 september 2011 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
onze vorige auto niet
die was goedkoper dan de bank haha
meer dan een jaar!!quote:
Nouja, ik heb dus wel een auto nodig, maar ik kan 'm lenen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet dus, want je hebt een alternatief
Owja logisch. Maar toch jammer als je meer mensen wilde uitnodigenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die kostuums vind je niet echt meer heel veel en er zijn er veels en veels te weinig om een groep van >= 25 mee te nemen. Voor iedereen moet er een op maat gemaakt kostuum komen, waar iemand de hele dag in kan lopen. Dat is nu al een jaartaak voor ze.
Mijn geboortenaam is anders dan mijn huidige naam. En dat kan allemaal wel zijn, maar zolang je het binnen de twee achternamen van je ouders houdt is het net zo officieel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is het wel alleen een aanschrijfnaam he. Officieel houd je altijd je geboortenaam
Namen roepen als je klaarkomtquote:
Dat iddquote:
Wij waren juist hyper modern. Mijn moeder had op het werk een computer, en toen moesten wij het ook allemaal leren. Ik kwam er laatst achter dat de eerste computer die ik me herinner onze tweede computer was, omstreeks 1994 was dat, toen was ik 5, en die daarvoor dus geen idee! En, de vriend van mijn zus moest zijn verslagen nog met de hand schrijven op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja ik ben er natuurlijk iets meer mee opgegroeid
hoewel wij wel op een gegeven moment een auto hadden en een tv en al die andere dingen
de meeste vrienden van mijn ouders niet
We hadden ook 2 gezinnen en die deelde een autoheel handig
Dacht dat je geen smartphone had.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sterker nog ik zit volop in de trein te FOK!en op het moment!
Ik mocht vorige week zowaar de auto van m'n zus lenen toen ik bij m'n ouders wasquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nouja, ik heb dus wel een auto nodig, maar ik kan 'm lenen.
Maar dat is wel irritant, want dit weekend bijv. heeft mijn broer 'm al geleend en dan moet ik nog maar zien hoe ik op die club kom.
Internet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Laptop FTW, Teeg.
En trouwens, op mijn Nokia 6300 kan ik ook FOK!en
Wij kregen de afdankertjes van de winkel van m'n oudersquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja logisch. Maar toch jammer als je meer mensen wilde uitnodigen.
[..]
Mijn geboortenaam is anders dan mijn huidige naam. En dat kan allemaal wel zijn, maar zolang je het binnen de twee achternamen van je ouders houdt is het net zo officieel.
[..]
Namen roepen als je klaarkomt.
[..]
Dat idd.
[..]
Wij waren juist hyper modern. Mijn moeder had op het werk een computer, en toen moesten wij het ook allemaal leren. Ik kwam er laatst achter dat de eerste computer die ik me herinner onze tweede computer was, omstreeks 1994 was dat, toen was ik 5, en die daarvoor dus geen idee! En, de vriend van mijn zus moest zijn verslagen nog met de hand schrijven op de middelbare school. Ik ben echt opgegroeid met computers enzo
.
[..]
Dacht dat je geen smartphone had.
Jij bent een stille genieter?quote:
ooh dat papier was vetquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij kregen de afdankertjes van de winkel van m'n oudersMS DOS enzo. Zat ik in groep 11 al werkstukken te maken op MS Word dat ik zo'n rare printer werd afgedrukt (met zo'n stipjeslettertype, en gaatjes in het papier aan de zijkanten). We hebben ook nog ergens een fax liggen.
Matrixprinterquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij kregen de afdankertjes van de winkel van m'n oudersMS DOS enzo. Zat ik in groep 11 al werkstukken te maken op MS Word dat ik zo'n rare printer werd afgedrukt (met zo'n stipjeslettertype, en gaatjes in het papier aan de zijkanten). We hebben ook nog ergens een fax liggen.
Op de fiets!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nouja, ik heb dus wel een auto nodig, maar ik kan 'm lenen.
Maar dat is wel irritant, want dit weekend bijv. heeft mijn broer 'm al geleend en dan moet ik nog maar zien hoe ik op die club kom.
Als ze het digitaal aanleveren kun je makkelijker controleren of het van wiki afkomt. Exacte match = onvoldoende!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wou dat ik het nog kon verplichten trouwens: werkstukken met de hand schrijven
Dan moeten ze tenminste lezen wat ze van wiki over nemen
Ik heb ook nog een oude typemachine gehad, zo eentje waar m'n vingers steeds tussen schoten, en een elektrische, maar die was kut.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Matrixprinter
Wij hadden er ook nog heel lang één. Met zo'n lint.
1994?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja logisch. Maar toch jammer als je meer mensen wilde uitnodigen.
[..]
Mijn geboortenaam is anders dan mijn huidige naam. En dat kan allemaal wel zijn, maar zolang je het binnen de twee achternamen van je ouders houdt is het net zo officieel.
[..]
Namen roepen als je klaarkomt.
[..]
Dat idd.
[..]
Wij waren juist hyper modern. Mijn moeder had op het werk een computer, en toen moesten wij het ook allemaal leren. Ik kwam er laatst achter dat de eerste computer die ik me herinner onze tweede computer was, omstreeks 1994 was dat, toen was ik 5, en die daarvoor dus geen idee! En, de vriend van mijn zus moest zijn verslagen nog met de hand schrijven op de middelbare school. Ik ben echt opgegroeid met computers enzo
.
[..]
Dacht dat je geen smartphone had.
Ja, dat deed ik vroeger wel eens, toen ik nog geen rijbewijs had. Maar tegenwoordig ga ik dan wel gewoon een weekendje niet vliegen.quote:
de handeling blijft voor mij het zelfde (ze moeten uitprinten als ze het inleveren) en dan moet ik alsnog alles intikken om te googlenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze het digitaal aanleveren kun je makkelijker controleren of het van wiki afkomt. Exacte match = onvoldoende!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wou dat ik het nog kon verplichten trouwens: werkstukken met de hand schrijven
Ook om een digitale versie vragen. Er is een programma voor om te controleren op plagiaat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de handeling blijft voor mij het zelfde (ze moeten uitprinten als ze het inleveren) en dan moet ik alsnog alles intikken om te googlen
en als ze dan schrijven hebben ze bij de eerste versie misschien al iets onthouden
alleen maar winst dus
Euphorus!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de handeling blijft voor mij het zelfde (ze moeten uitprinten als ze het inleveren) en dan moet ik alsnog alles intikken om te googlen
en als ze dan schrijven hebben ze bij de eerste versie misschien al iets onthouden
alleen maar winst dus
Ik heb er eenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou eigenlijk nog wel zo'n antieke typemachine willen
Voortaan ook digitaal aten aanleveren dus.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
alleen maar winst dus
LOL 2 uur is wel wat veel jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik vroeger wel eens, toen ik nog geen rijbewijs had. Maar tegenwoordig ga ik dan wel gewoon een weekendje niet vliegen.
om 6 uur op en dan dik 2 uur fietsen is het me niet meer waard.
Dat moest haast wel herhaald zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
Omg de laatste opname van tiktak was al weer in 1991
komt dat nog op tv?
was wel echt vet
Leraar van mijn zus liet laatst een Powerpointpresentatie/spreekbeurt zien van zijn zoontje uit groep 3 ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ja, daarvoor hadden we dus ook al jaren een andere computer, maar ik herinner me niet wanneer die kwam omdat ik toen nog niet geboren wasquote:
Hoeveel km is het?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik vroeger wel eens, toen ik nog geen rijbewijs had. Maar tegenwoordig ga ik dan wel gewoon een weekendje niet vliegen.
om 6 uur op en dan dik 2 uur fietsen is het me niet meer waard.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat moest haast wel herhaald zijn.
[..]
Leraar van mijn zus liet laatst een Powerpointpresentatie/spreekbeurt zien van zijn zoontje uit groep 3 ofzo.
[..]
Ja, daarvoor hadden we dus ook al jaren een andere computer, maar ik herinner me niet wanneer die kwam omdat ik toen nog niet geboren was. Kan gerust dat die tien jaar is geworden. Wij waren de eerste in het dorp ofzo met een computer
.
Maar wikipedia wel!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar staan kinderwerkstukken niet in hoor. Plus al die programma's moeten dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |