Da's waar. Maar ik koop maar 1 setje schoentjes, en daarna moet er gewoon op fatsoenlijke schoenen van Skoebidoe worden gewandeld hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, dat is stom enzo. Maar stiekem doe jij precies hetzelfde met je baby-vans.
Oh, het was geen sneer naar jou hoor. Ik wilde je gewoon zeggen dat dat makkelijk praten is, maar stiekem ga je dat zelf toch doen. Net als teveel cute jurkjes kopen enzo, terwijl ze er zo uitgroeien enzo. Zo is het gewoon, want iedereen wil het allerbeste voor zijn/haar kind.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's waar. Maar ik koop maar 1 setje schoentjes, en daarna moet er gewoon op fatsoenlijke schoenen van Skoebidoe worden gewandeld hoor.
En kleertjes wil ik wel bij Zeeman kopen eigenlijk. Daar hebben ze keileuk spul.
Mooi. Vond ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:34 schreef Kuukske het volgende:
Wel interessant trouwens Teeg, die aflevering.
Ohh ja. Nee zo vatte ik het ook niet op hoor mopquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, het was geen sneer naar jou hoor. Ik wilde je gewoon zeggen dat dat makkelijk praten is, maar stiekem ga je dat zelf toch doen. Net als teveel cute jurkjes kopen enzo, terwijl ze er zo uitgroeien enzo. Zo is het gewoon, want iedereen wil het allerbeste voor zijn/haar kind.
Zeeman, Wibra en Hema zijn heel leuk en betaalbaar voor babyspulquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's waar. Maar ik koop maar 1 setje schoentjes, en daarna moet er gewoon op fatsoenlijke schoenen van Skoebidoe worden gewandeld hoor.
En kleertjes wil ik wel bij Zeeman kopen eigenlijk. Daar hebben ze keileuk spul.
Je hebt ongetwijfeld een keer een cadeautje voor iemand gescoordquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zeeman, Wibra en Hema zijn heel leuk en betaalbaar voor babyspul
Waarom weet ik dat?
Ja klopt. Ik ben ook op zo'n leeftijd dat mensen om me heen 'ineens' aan baby's beginnen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hebt ongetwijfeld een keer een cadeautje voor iemand gescoord. Die scoor ik daar nml. ook altijd.
Holy moly! Buiten geschuurd? Hoe komt het dan binnen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:02 schreef Tegan het volgende:
De woningbouw had een bedrijf ingehuurd om al mijn ramen en deuren van buiten te schuren enzo, om ze te verven.
En nu na drie uur schuren ziet mijn hele huis inc. aanrecht, en tafelbladen en dus vloer er zo uit.
[ afbeelding ]
Raam was verrot dus weggehaald en toen pas het kozijn van buiten geschuurd. Achterdeur ook eruit gehaald zodat ze de deurpost en de deur zelf beter konden schurenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Holy moly! Buiten geschuurd? Hoe komt het dan binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |