Fox, wat doe je.quote:Op maandag 19 september 2011 17:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1x gezien, vond het een complete ruk-film
quote:Op maandag 19 september 2011 19:31 schreef picodealion het volgende:
Oh wacht, en de Alien reeks uiteraard.
A Clockwork Orange heb ik ook tientallen keren gezienquote:Op maandag 19 september 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
Ik heb alleen A Clockwork Orange 2,5 keer gezien en Amélie 2 keer.
Meningen verschillenquote:
Inderdaad, goede meningen & slechtequote:
Jij vind Limitless ook een 10/10?quote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef Baszh het volgende:
[..]
Inderdaad, goede meningen & slechte
quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Heb je het nou nog steeds over dat nietszeggende filmpje fox
Erg héquote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Heb je het nou nog steeds over dat nietszeggende filmpje fox
Predator en Commando heb ik ook tevaak gezien.quote:Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel vaak gezien, ik zou zelf nog aanvullen met Gremlins, Ghostbusters, Predator en Tremors. En de Alien-reeks. Groundhog Day heb ik ook best vaak gezien. En The Goonies uiteraard.
Ik herkijk films trouwens zelden "spontaan", meestal gewoon omdat ze toevallig op TV zijn. Ik heb nooit van die "ik ga mijn favoriete films nog eens opzetten" momenten, al heb ik ze wel op DVD.
Bijna alle Arnie'squote:Op dinsdag 20 september 2011 09:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Predator en Commando heb ik ook tevaak gezien.
Net als The Running Man en Total Recall. Of goede JCVD's als Universal Soldierquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Predator kan je nooit te vaak zien
HUHA!quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:03 schreef Asap het volgende:
[..]
Net als The Running Man en Total Recall. Of goed JCVD als Universal Soldier
Een favoriet van vroeger, Willow
En natuurlijkMortal Kombat
Geen idee eigenlijk, te vaak zou ik zeggen, maar je kan daar nooit genoeg van krijgenquote:
Ik zie geen plaatje....quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:06 schreef hornage het volgende:
[..]
HUHA!
[ afbeelding ]
En natuurlijk Resident Evil & DOA - Dead Or Alive
Wat zeg je nou!quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:20 schreef picodealion het volgende:
Jongens, hoe kan je dit nou leuk vinden?
Kijk liever kwaliteitsfilms zoals die waar mijn vraag over gaat.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:20 schreef picodealion het volgende:
Jongens, hoe kan je dit nou leuk vinden?
Kijk liever kwaliteitsfilms zoals die waar mijn vraag over gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |